Так уже повелося, що у веб-середовищі розробники більшу частину часу приділяють лендингам та інтернет-магазинам. Розробляються стратегії, що продають, унікальні концепції, що продає контент і дизайн - все, щоб зачепити увагу відвідувача, утримати його і зробити клієнта. А ось справді крутих корпоративних сайтів дуже мало. З часом розвитку сайтобудування на корпоративні сайти накладено кліше: вони створюються виключно для подання інформації про компанію та її бізнес.
Розробники та клієнти забувають, що будь-який сайт, зокрема корпоративний, може продавати. Тому і не орієнтуються на його властивості, що продають, не думають про маркетинг, не шукають зачіпки для конвертації відвідувача в клієнта. В результаті такі сайти не мають належного ефекту, і підприємства змушені вкладати гроші в розробку тих же лендингів. Для вас підготовлена добірка бізнес-сайтів з 5 прикладів корпоративних порталів з потужним дизайном, високими властивостями, що продають, прекрасною інформаційною складовою і відмінним юзабіліті, які за своїм ефектом не гірші за найкращі інтернет-магазини. А якщо ви раніше ще не працювали з корпоративними порталами та вперше зустрічаєте цей вид сайту, рекомендуємо дізнатися, що таке корпоративний сайт.
Приклад сайту компанії з продажу елітної плитки
Головні сторінки сучасних корпоративних сайтів, як правило, розробляються в стилі Landing page. З точки зору користувачів це дуже зручно. По-перше, немає довгих текстів про компанію, які не цікаво читати на головній сторінці. По-друге, послуги та основні переваги компанії, вигоди для клієнта одразу демонструються відвідувачу. З точки зору ефективності для компанії, головна сторінка в стилі лендингу дозволяє швидше отримувати клієнтів. Яскравим прикладом цього став наступний сайт.

Головна сторінка сайту демонструє нам унікальну торгову пропозицію на слайдах, що динамічно змінюються, з фотографіями продукції. Вже з першого погляду створюється відчуття престижності продукції, дизайн виглядає дорого шляхом підібраних кольорів.
Далі яскравий приклад стиснутої інформації компанії. Тут подаються факти, без води та стандартних виразів та словосполучень. Відвідувач отримує чітке розуміння що є фірма, її досвід, можливості. Наприкінці інфоблоку – активна кнопка. За її кліку відвідувач переходить на сторінку «Про компанію», де розміщено інформацію про виробничі лінії з фото. Кнопка виконує дві функції – дозволяє отримати людині більше інформації про організацію, а також виконувати власнику сайту аналіз поведінки відвідувача.

Гортаємо головну сторінку нижче та переходимо до блоку переваг. Переваги описані стисло, щоб отримати більше інформації людині достатньо натиснути кнопку під розворотом.

Функціональність сайту повною мірою розкривається у наступному блоці – каталозі.

Каталог оформлений у єдиній концепції та стилем сайту: фотографії товару у сірих тонах, короткий опис кожної категорії. Користувач може вибрати категорію, що його цікавить, або клікнути на червону кнопку, після чого він перейде на сторінку індивідуального підбору плитки.

Тут вдасться вибрати продукцію, виходячи зі своїх побажань: за кольором, розміром, колекцією тощо. Дуже зручне та правильне рішення, яке конвертує відвідувача у потенційного клієнта.
Весь сайт нагадує стиль "класика". Білі та сірі тони роблять його цікавий сайт для бізнесу розкішним та витонченим, червоні акценти привертають увагу. Тут продумано кожен хід: швидкість завантаження, якість фотографій, функціонал, інфоконтент. Нічого зайвого, але при цьому є почуття повного розуміння діяльності та пропозиції компанії. Цей приклад створення корпоративного сайту може послужити чудовим натхненником для дизайнерів, які шукають свіжі ідеї або потрібно знайти відповідь, якою має бути ідеальна кольорова гама для сайту.
Наступний приклад корпоративного сайту
Живий приклад сайту web-представництва фірми з демонстрацією переваг та вигод для клієнта на першому розвороті головної сторінки. Дуже цікаве рішення, досить нетипове для корпоративного сайту - викласти всі картки відвідувачу при першому його відвідуванні сайту, розповівши про послуги та акції. Перший розворот розроблений у вигляді слайдерів та категорій сайту, на яких викладено коротку інформацію про кожну послугу та активну кнопку для переходу на сторінку відповідної тематики.




Це рішення дозволило значно зменшити довжину головної сторінки. Далі бачимо послуги компанії у вигляді невеликого сучасного каталогу та додаткові сервіси,
.png)
переваги

та форму зворотнього зв'язку.

Дуже сучасний проект, що продає, який ріже «на корені» стереотипи корпоративного сайту. Він увібрав у себе найсильніші сторони концепції, що продає, одягненої в стильний дизайн. Проект є своєрідною візиткою компанії – ефектною та ефективною. Дивіться ще 9 прикладів сайтів-візиток компаній.
Цей сайт має бути в ТОПі прикладів найкращих корпоративних сайтів 2024-2025
Чому? Тому що він увібрав у себе всю міць дизайнерського мистецтва! Він викликає апетит, збільшує слиновиділення і буквально змушує відвідувача стати клієнтом. Судіть самі, ми починаємо розбір.

А тепер дайте відповідь, ви змогли б відмовитися від шматка свіжого і соковитого стейка, який перед вами? Не думаємо :-)
Весь акцент на сайті зосереджений на якісних та яскравих фотографіях продукту, як це властиво сайту ресторану. Саме вони є мотивацією до покупки. Структура головної сторінки створена за принципом сторінки, що продає. Є блок переваг та вигод для покупців, функція онлайн-замовлення, що є дуже нестандартним для корпоративного сайту, а також інформація для споживачів про якість продукту. На мить навіть здається, що вся інформація на сайті – зайва. Фотографії настільки переконливі, що достатньо залишити на сайті лише форму замовлення. Ну, посудіть самі.



Цей сайт виготовлений у стилі, що продає, і він міг би стати повноцінним лендингом, проте додатковий функціонал, готовий каталог, ряд категорій з інформацією для клієнтів роблять його чудовим корпоративним сайтом, який займає місце в нашому ТОПі. Візьміть собі на замітку ;-)
Ще один приклад із ТОПу найкращих корпоративних сайтів
Провідні маркетологи навчилися знаходити межу між продавцем та корпоративним сайтом. Створюючи концепцію, яка підштовхує відвідувача до покупки, розробники не забувають про споживчі цінності. Враховується функціонал, дизайн, стиль подання інформації, її обсяг. На всіх сучасних корпоративних сайтах, які заслуговують на увагу, міститься мінімум інформації про саму компанію, а максимальний акцент робиться на вигодах для клієнта. Виходить, перед нами відкривається якісь напрацювання та концепт нового напряму створення корпоративного сайту, який і говорить про продукт компанії, і конвертує відвідувача у клієнта. І цей сайт – яскравий тому приклад.

Стиль лендингу відчутний з першого розвороту, на якому розміщений УТП і дві лідогенеруючі кнопки. За цим принципом розроблено всю головну сторінку.

Є переваги, вигоди, блок довіри, форма зворотного зв'язку. Під кожним розворотом розміщена лідогенеруюча кнопка. Функціонал сайту дуже продуманий. Наприклад, каталог розташований у центрі головної сторінки. Поруч із ним - функція відбору моделі обручки, виходячи з особистих вимог.
На окрему увагу заслуговує дизайн. Він створений у звичних для весільного свята в кольорах з переважанням білого, абсолютно відсутні яскраві акценти, що повністю зосереджує увагу на продукції. Загалом цей корпоративний сайт залишає приємне враження. Він досить простий, але в цьому є його шарм, чим він і бере. Рекомендуємо подивитися приклади сайтів-візиток компанії, які можуть стати повноцінними сайтами для бізнесу.
Приклад успішного дизайну корпоративного сайту
Завдання дизайну кожного сайту - не просто бути красивим, незабутнім та оригінальним, а й, орієнтуючись на цільову аудиторію, викликати правильне враження про компанію. Особливо це важливо, коли йдеться про корпоративний сайт. Тут макет дизайну має детально аналізуватись, щоб навіть за наявності слабких сторін сайту загальне враження про компанію було незмінним. Цей приклад сайту для компанії показує, яку роль може грати дизайн при дуже слабкому копірайтингу.

Як бачите, продаючий контент ставка не зроблена ні на першому розвороті, ні на всіх інших сторінках. Але фотографії, їх якість, розміщення та функціонал сайту складають враження, що ми маємо справу з компанією, яка надає послуги елітного рівня.

На головній сторінці практично відсутні активні кнопки. Натомість на сторінку обраної категорії переводять фото. Взагалі сайт виготовлений в мінімалістичному стилі. І складно сказати плюс це чи мінус. Проте загальне враження досить приємне. Цей сайт потрапив до нашого ТОП кращих корпоративних сайтів завдяки своєму дизайну, який складно назвати типовим або шаблонним.
Як бачите, принцип розробки корпоративних сайтів поступово перетворюється на новий напрямок. Виключаються довгі тексти, додаються лідогенеруючі кнопки, що мотивують заголовки. У комплексі це дозволяє зробити сайт для компанії потужним інструментом, що продає, який за своїми показниками лідогенерації буде всього лише на крок позаду настільки популярного лендинга. І якщо ви надихнулися нашими прикладами, і хочете стати власником схожого проєкту, то можете зараз замовити корпоративний сайт у нашій веб-студії.
На цьому все. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог!