У цій статті ми розповімо, як ми за допомогою різних інструментів розкрутки СТО досягли 65% запитів у ТОП-3 по місту, що просувається (у нашому випадку м.Київ) і зростання трафіку на 234%. Кейс розкриє використовувані способи просування і стане путівником для тих, хто планує досягти високих результатів у рекламі аналогічного бізнесу або планує замовити просунення у нас, попередньо оцінюючи нашу роботу.
Специфіка автосервісу як бізнесу
Ми займалися проєктом з нуля, починаючи від створення сайту. Тому перед стартом робіт провели детальний аналіз бізнесу, конкурентного середовища, цільової аудиторії.
Всупереч те, що оффлайнові СТО - висококонкурентна ніша, в онлайн-середовищі все інакше. Насправді сайтів, присвячених автомайстерням – поодинокі випадки. І ми маємо на увазі не якісь сміттєві, давно занедбані сторінки. А повноцінні веб-сайти, якісно створені та орієнтовані на подальшу роботу та просування.

Тут усе просто. Дрібні гаражні майстерні, яких у Києві на кожному розі, не створюють сайти. Вони мають іншу специфіку роботи, не засновану на стабільності. Ті СТО, які все ж таки зважилися на розробку сайту, не завжди приділяють йому увагу. В результаті сайти не дають вихлопу. Отже, це нам полегшило роботу. Якісний сайт + орієнтація на SEO просування + використання додаткових інструментів розкручування = високі показники ефективності.
Не можна сказати, що розкручування СТО - нескладна робота. Тим не менш, поряд з іншими нішами ремонт автомобілів менш конкурентний. У нашому випадку ми зайняли нішу а вузькоспеціалізованій сфері діяльності - ремонт АКПП. Це ще краще – за вузьким напрямком діяльності можна вийти у ТОП. Що нам і вдалось зробити. Як проходило просування СТО – читайте далі.
Цільова аудиторія
Цільова аудиторія - чоловіки та жінки, які проживають у Києві та прилеглих населених пунктах. Автовласники, які мають завдання - швидко знайти СТО, де можна відремонтувати автоматичну коробку передач. Тут є нюанс: важливе розташування СТО. Це не магазин, який може працювати у всій Україні. Існує чітка зона обслуговування, за межами якої клієнти ремонтують авто в інших майстернях.
Тому, що необхідність у ремонті, як правило, термінова, основним завданням просування було:
- створити мобільну версію сайту, зручну для перегляду за допомогою смартфона, планшета та ПК;
- забезпечити швидкий доступ до контактів, щоб потенційний клієнт зміг дізнатися про номер телефону, розташування;
- надати прайс, який на запит “ремонт АКПП ціна” був доступний у видачі у верхніх рядках;
- надати форму швидкого замовлення зворотного зв'язку;
- надати форму для запису на ремонт чи діагностику.
При доборі семантики ми орієнтувалися запити цільової аудиторії. Тому семантичне ядро включало ключі за основними запитами, орієнтованими на ключові послуги СТО, а також на окремі марки автомобілів на запит "ремонт АКПП + марка авто". Таким чином, ми орієнтувалися на максимальне охоплення цільової аудиторії, яка мала завдання як знайти ремонт АКПП, так і виконати ремонт коробки-передач конкретної марки автомобіля.

Цілі просування сайту
Просування сайту автосервісу орієнтувалося на цілі:
- Підвищити впізнаваність СТО, розкрити його переваги, конкурентоспроможні сторони.
- Вивести автосервіс у ТОП видачі за ВЧ та СЧ запитами даної тематики.
- Збільшити трафік шляхом охоплення цільової аудиторії.
- Підвищити конверсію за допомогою різноманітних ефективних інструментів.
Просування сайту СТО
SEO просування сайту автосервісу потребує часу. Це тривалий процес, що включає постійний контроль позицій, сортування ефективних і неефективних інструментів. А також грамотну оптимізацію ще на момент розробки сайту. Але ключова перевага СЕО - досить тривалий процес.
Технічні моменти, які врахували ще на етапі розробки
Через те, що з клієнтом ще на етапі проєктування було обумовлено подальше просування сайту СТО, вже в період розробки ми врахували низку нюансів, що сприяють просуванню:
- забезпечили високу швидкість завантаження сайту, мобільну версію (оскільки зараз це дуже важливо, через високу частку мобільного трафіку) та правильне індексування всіх сторінок - це дозволило отримати SEO сайт на старті без додаткових витрат грошей клієнта на його технічну оптимізацію;

- розробили структуру сайту, яка охоплювала всі послуги клієнта і продумали наперед як виглядатиме контент, щоб врахувати це при розробці дизайну;
- передбачили блоговий розділ. Ведення блогу допомагає користувачеві знайти відповіді на запитання, що цікавлять, за допомогою цікавої, тематичної статті, включити ключові запити, а також зробити перелінкування для охоплення трафіку.
Через те, що послуги нашого СТО вузькоспеціалізовані, хотілося максимально взяти семантику. І оскільки поряд з Києвом є міста-супутники з семантикою – Вишневе та Софіївська Борщагівка, ми вирішили додатково створити дві сторінки із запитами та прив'язкою до цієї геолокації. Це дозволило наводити відвідувачів на сайт, які вводять ключовий запит + назву міста.

Семантика та структура
Структура сайту передбачає блокову викладку контенту, тематичні картинки, блок питання-відповідь, куди додатково вписали ключові слова, блок відгуків для підвищення довіри потенційних клієнтів та СЕО-блок з оптимізованим текстом. Кожна сторінка відповідала конкретному запиту та послузі. Таким чином нам вдалося опрацювати все семантичне ядро, перекривши запити різної частотності, і навіть викласти весь контент не просто нескінченними SEO простирадлами, а у вигляді корисних лендингів.
Контент
Написання контенту було приділено багато часу. Він мав включати не лише семантичне ядро, а й перекривати потреби відвідувача сайту з різних питань. У тому числі: список послуг, якість та гарантія, відповіді на актуальні питання. Завдання контенту у нашому випадку – не просто розкрити тему, а продати послугу. Також важливо вказати нижню межу вартості послуг з ремонту АКПП, вказавши ціни та запити з цим словом.

Окрім заповнення сторінок сайту akpp1.com.ua, ми вели та продовжуємо вести тематичний блог.
Посилальна стратегія
Грунтуючись на аналізі конкурентів, вирішили розвивати посилальний профіль відразу за кількома напрямками:
- Реєстрація облікового запису в Google My Business, його заповнення та постійне ведення з наданням актуальної інформації, реагуванням на коментарі.
- Реєстрація в GMB на окремі запити допомогла пошуковій системі показувати картку у видачі, сприяючи приводу трафіку на сайт. Нерідко обліковий запис GMB наводить клієнтів навіть без відвідування сайту.
- Різні тематичні каталоги, сайти-агрегатори на тему та форуми. Сайти-агрегатори мають великий потенціал, оскільки вони можуть, крім посилань, давати ще цільових користувачів.
- Розміщення блогових статей на локальних та тематичних сайтів із ТОПу. Публікація на цих майданчиках розкриває експертність автора (у нашому випадку це саме СТО), а також дають змогу розмістити прямі посилання на сайт, що важливо для SEO.
- Сайти відгуків Стимуляція написання відгуків про СТО та розміщення посилань на сайт збільшує трафік, а також наводить цільову аудиторію, з якою можна далі працювати шляхом консультації.
Результати просування автосервісу
З 0 на новому домені були виведені до ТОП-3 65% запитів. Трафік трафіку збільшився на 234% лише за останній рік. Кількість нових клієнтів зросла у рази.

Комплексні дії щодо різнопланової оптимізації сайту, використання безкоштовних та платних сервісів допомогли не лише максимально охопити трафік, а й збільшити продаж послуг СТО.