
При зверненні до нашої веб-студії клієнт поставив завдання: створення сайту житлового комплексу під ключ, за допомогою якого вдасться рекламувати новобудови та збільшити продаж квартир у ЖК. Клієнт вперше зіткнувся з розробкою сайту для житлового комплексу, тому конкретизувати завдання йому не вдалося, поклавши тим самим опрацювання ідеї на нас.
Основною проблемою для нас став недостатній зворотний зв'язок. У клієнта не було часу відповідати на питання, пов'язані з розробкою, він, в цілому, не мав уявлення, яким хоче бачити фінальний результат. Тож 95% роботи лягли на плечі наших інтернет-маркетологів. Було проведено дуже докладний та детальний аналіз клієнта, ніші, конкурентів, локації комплексу, цільової аудиторії тощо.
Про замовника
«Єнісейська садиба» - забудовник житлового комплексу з однойменною назвою у Києві.
Постановка цілей розробки сайту забудовника
Першим етапом нашої роботи став аналіз цільової аудиторії, її проблем, бажань та цілей. Нами була визначена цільова аудиторія наступної групи: чоловіки та жінки віком від 30 до 55 років зі статком вище середнього. Через те, що купівля квартири - дія не спонтанна, а усвідомлена, нам необхідно було розробити контент та функціонал для сайту для житлового комплексу, відповівши на низку питань, які б змогли придушити страхи та проблеми ЦА. В тому числі:
- Надати інформацію про ціни на квартири, їх тип, планування, площу;
- Зробити акцент на розташування житлового комплексу із зазначенням переваг місцевості;
- Розкрити переваги ЖК: інфраструктури, облаштування прибудинкової території, технології будівництва, опис матеріалів, використаних у процесі будівництва, а також забезпечити кожного потенційного клієнта інформацією про перебіг будівництва.
В результаті проведеного маркетингового аналізу були поставлені такі цілі, яких мав досягти веб-сайт забудовника:
- Залучення лідів та їх конвертація у клієнтів;
- Надання повної інформації про забудовника, житловий комплекс, його переваги, особливості, ціни на квартири, планування, хід будівництва;
- Розміщення фотогалереї та відеороликів про хід будівництва, їх своєчасне оновлення.
Як ми планували досягти поставленої мети:
- Розробка ексклюзивного дизайну сайту житлового комплексу;
- Розробка категорій та підкатегорій, розміщення повної інформації про новобудови та забудовника;
- Розробка функціоналу з урахуванням потреб цільової аудиторії;
- Створення категорій та підкатегорій для зручного юзабіліті;
- створення головної сторінки в стилі landing page житлового комплексу;
- Зробити заклики до дії + форми зворотного зв'язку.
Постановка внутрішніх цілей
Основною серед усіх внутрішніх цілей стало отримання конверсії до 10% за допомогою дзвінків та заявок на сайті (дуже високий показник для цієї тематики та ніші). Щоб цього досягти, розробка сайту забудовника будувалася на основі одержаних результатів після проведення маркетингового аналізу.
Основним акцентом при створенні структури сайту, що продає, була низка параметрів, на які потенційні клієнти звертають найбільше увагу:
- Ціна квартири (тут нам не було рівних, ціни були досить низькі);
- Зручне розташування комплексу;
- Гарна транспортна розв'язка;
- Наявність, магазинів, аптек та торгових центрів поруч;
- Додаткові переваги (тут розташування ЖК давало величезну перевагу - поряд величезний ліс та зелена зона).
Розробка унікального UX-дизайну сайту для житлового комплексу
Дизайн сайту повинен був підкреслювати кожну перевагу житлового комплексу за допомогою балансу кольорів, правильної, логічної побудови блоків, їх оформлення. Тому під кожний інформаційний блок було виготовлено своє тло, яке ідеально вписується в загальний стиль сайту. Варто зазначити, що зображення першого розвороту на головній сторінці вручну малювалося дизайнером нашої веб-студії.
Загалом дизайн вийшов нестандартним. Різні колірні блоки з їх описом, яскраві тематичні зображення, кнопки та форми СТА, що відрізняються за кольором оформлення, допомогли створити свіже та цікаве рішення. За допомогою ексклюзивного та детально опрацьованого дизайну нам вдалося зачепити увагу кожного відвідувача, привертаючи його саме тією перевагою, яка є цінною для нього в першу чергу.




Технічні та маркетингові рішення на сайті житлового комплексу «Єнісейська садиба»
Щоб сайт житлового комплексу був зручний у користуванні, а також виконував своє безпосереднє завдання – продавати, нами було розроблено низку ефективних інструментів.
Правильні заклики до дії
Купівля квартири в новобудові – дія не імпульсна. Тому ми мали підвести відвідувача до дії, розробити емоційні СТА (call-to-action або заклики до дії). Часто лендинги містять заклики до дії під кожним інформаційним блоком. У нашому випадку СТА і форми зворотного зв'язку мали логічне розміщення. Виходячи з результатів АВС-аналізу, перший СТА розмістили на верхньому розвороті головної сторінки - для тих, хто вже чув про РК раніше та готовий купити квартиру тут і зараз. Далі за допомогою форми зворотного зв'язку та тригера фактора терміновості запропонували записатися на перегляд. Ще одна форма розмістилася наприкінці головної сторінки.
Подібним розміщенням форм зворотного зв'язку та закликів до дії нам вдалося зачепити кожну підгрупу цільової аудиторії – тих, хто готовий виконати дію негайно, кому необхідно детальніше ознайомитися з житловим комплексом та тих, хто переглядає сайт для отримання вичерпної інфо та вибору найбільш відповідного варіанту забудовника.
Детальний каталог планувань квартир
Одне з найскладніших завдань при створенні сайту житлового комплексу – знайти правильне та зручне рішення для перегляду планувань квартир у новобудовах. Дуже важливо, щоб користувачеві було легко знайти підхожий поверх, тип квартири та детально ознайомитись з її плануванням без зайвої плутанини. Вирішили завдання так:
- Розробили групи квартир за їх типом: 1-А, 1-Б, 2-А, 2-Б тощо;
- Розмістили планування кожного типу в кольорі із зазначенням площі, розміщення та інших умов;
- Оформили планування квартир за зростанням площі, що спростило завдання користувачеві знайти той варіант, в якому він зацікавлений найбільше.
Зручний інтерфейс сайту
Сайт житлового комплексу – дуже об'ємний. Не дивно, що без детального опрацювання його інтерфейсу вся робота пішла б нанівець - користувач просто загубився б у гігабайтах інформації. Тому нами було створено категорії та підкатегорії на відповідні тематики. Ми створили дуже послідовну та плавну структуру переходу між сторінками, стежили, щоб кожна категорія не була перевантажена зайвою інформацією. Ми досягли гарного інтерфейсу та зручного юзабіліті, завдяки чому кожен відвідувач швидко зміг би знайти саме те, що його цікавить


Адаптивна верстка
Розробили адаптивний дизайн сайту, завдяки якому всі сторінки правильно відображалися на планшетах, смартфонах та інших електронних гаджетах із будь-яким розміром діагоналі екрану.
Додаткові "фішки" для клієнтів
При аналізі конкурентів сайтів забудовників ми прагнули знайти спосіб, який дозволив би нашому сайту перевершити їх. І ми знайшли його, впровадивши зручний та корисний для мешканців ЖК інструмент – форум. Зайти на форум можна безпосередньо з головної сторінки. Ми його розробили закритого типу, брати участь в обговоренні можуть лише реальні мешканці новобудов чи інвестори. Таке рішення дало додатковий бонус - кожен учасник зміг в режимі онлайн спілкуватися з представником забудовника, отримувати відповіді на запитання, що цікавлять, познайомитися один з одним. З погляду забудовника форум також приніс користь – вдалося охопити кожного клієнта, приділити йому увагу та боротися з його страхами та запереченнями.

SEO-оптимізація сайту для ЖК
Продаж квартир у новобудовах – надконкурентна тема, тому ми доклали максимум зусиль, щоб сайт вийшов у ТОП-10 пошукової видачі за основними ключовими запитами. Для цього сайту ми:
- Розробили сайт мовою розмітки HTML5, створення проекту базувалося на протоколі безпеки HTTPS;
- Усунули дублі сторінок на сайті, які може генерувати двигун для успішного подальшого просування;
- Надали можливість прописати унікальні Title, Description, H1 для всіх сторінок;
- Оптимізували швидкість завантаження сайту, щоб сайт добре просувався надалі (по сервісу Google Test Speed отримали показники 96/100)
- Додали сервіси аналітики Google Аналітика, Яндекс Метрика, а також підключили IP-телефонії та відстеження дзвінків (call tracking);
- Розробили структуру сайту з урахуванням посадкових сторінок під SEO-просування та комерційних факторів ранжирування.
Підсумки
Розробка сайту забудовника вимагає ретельного опрацювання кожної деталі у структурі, дизайні та функціоналі, глибокого вивчення цільової аудиторії, її бажань, страхів, проблем. Розробка сайту за принципом landing page житлового комплексу, низки конверсійних елементів, постійний аналіз поведінкових факторів, проведення А/Б-тестування дозволяє досягти високої конверсії, наперекір дуже високої конкуренції в ніші та забезпечити замовника стабільно високим потоком потенційних клієнтів.
Сподобався кейс? Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог.