Нерідко компанії дрібного бізнесу ігнорують ідею створення сайту, намагаючись просунути свою справу за допомогою офлайн-реклами чи соціальних мереж. Чи варто говорити, що в такій ситуації вони втрачають своїх потенційних клієнтів і свій дохід. Найімовірніше, причиною гострого небажання створити сайт стає страх великих фінансових витрат, які бюджету компанії важко підняти. Або ж просто нерозуміння наскільки навіть сайт-односторінник може бути ефективним для бізнесу.
Насправді ж для невеликих компаній існує чудова альтернатива, яка дозволяє привернути увагу цільової аудиторії, просунути та розвинути свій бізнес в Інтернет, витративши на створення ресурсу невеликі гроші. Йдеться про сайт-візитку. За традицією, це невеликий сайт, основною метою якого є знайомство відвідувачів з компанією, демонстрація її діяльності. На практиці персональний сайт-візитка показує дуже високу ефективність, хоч і виступає зазвичай односторінником.
Створення такого портфоліо або лендінгу для посилання в біографії вашого профілю в соцмережах не вимагатиме великих витрат, оскільки ви можете зробити це самостійно за допомогою спеціального інструменту, такого як SquareSpace або українського сервісу SendPulse та їхнього конструктора лендінгів. Завдяки останньому ви також можете додати віджет підписки на чат-бота до вашого сайту-візитки або інтегрувати платіжну систему.

Не знаєш як створити хороший лендинг, що продає? Дивись приклади ефективних лендинг-сторінок у статті на блозі Імпульс-дизайн.
Що має містити правильний сайт-візитка?
З технічного погляду сайт-візитка нічим не відрізняється від великих корпоративних сайтів чи інтернет-магазинів. Він повинен бути SEO-оптимізований, мати правильну структуру, зручну і зрозумілу навігацію, стильний, привабливий дизайн з його адаптивною версією для охоплення мобільних користувачів, а також мати високу швидкість завантаження. Однак з точки зору наповнення та функціоналу сайту, він все ж таки відрізняється від інших видів. І насамперед своєю лаконічністю – сайт-візитка, як правило, не передбачає велику кількість статей та текстів та має значно менший обсяг функціоналу. Отже, яку інформацію має містити сайт-візитка?
Про компанію
Тут важливо зробити докладний опис компанії з наданням інформації про її діяльність, досягнення, особливості та переваги. Можна зміцнити довіру потенційних клієнтів за допомогою розміщення відгуків від реальних клієнтів. Відвідавши цей розділ, відвідувач повинен розуміти, чим займається ваша компанія, а також які вигоди він отримає, співпрацюючи з нею.


Про товари та послуги
На цій сторінці детально описується продукція, яку реалізує компанія, або послуги, які вона здійснює. Можлива інтеграція невеликого портфоліо з фотографіями товарів та послуг, які реалізує компанія, та форми зворотного зв'язку. За бажання сайт може включати функції завантаження прайсу або файлу-каталогу, де детально викладено весь товарний асортимент компанії. Все залежить від специфіки бізнесу.
Контакти
Тут важливо надати детальну інформацію про способи контактування клієнта з вашою компанією: адресу фізичного розташування офісу компанії, номери телефонів, час роботи, електронну адресу, карту проїзду. Також не зайвою стане інтеграція із соцмережами для підтримки взаємозв'язку з клієнтами.

Фактично обсяг контенту, кількість розділів і функціонал сайту-візитки зазвичай мінімалістичні. Наприклад, логічно, що сайт-візитка, присвячена послугам адвоката, не міститиме складного функціонала, оскільки в ньому часто просто нема потреби. Такий проєкт обмежиться лише кількома сторінками з описом спеціаліста та його послуг із можливістю замовити їх у режимі онлайн.
Приклади найкращих сайтів-візиток світу
Тепер перейдемо від теорії до практики. Оскільки сайт-візитка може стати потужним інструментом для бізнесу та ефективним методом його реклами, сайт має своїм виглядом та можливостями викликати правильне враження про фірму, формувати довіру та бажання співпрацювати з нею. Наведемо приклади чудових сайтів-візиток, які максимально відповідають вищезазначеним вимогам.
Приклад 1

Скромний, лаконічний, але дуже корисний сайт-візитка присвячений діяльності юридичної фірми, який повною мірою розкриває компанію.
www.bpa.com.ua
Проста навігація, досить великий обсяг інфоконтенту з описом діяльності контори, дуже простий дизайн у сукупності справляють враження компетентності фірми. Тут немає нічого зайвого – лише найважливіша інформація.
Хочете дізнатися, що в трендах веб-дизайну у 2025 році? Читайте статтю про основні тренди сучасного дизайну сайтів на 2025 рік
Приклад 2
Мінімум функціоналу та максимум ефективності – ось що демонструє даний приклад сайту-візитки.

www.evoulve.com
Сайт компанії, що працює у сфері B2B – розробляє програми для інших компаній. Сам ресурс складається всього з однієї сторінки та слайдів, де на тому самому тлі дуже коротко описується діяльність та можливості компанії.

Як результат, ми бачимо типовий приклад сайту-візитки з цікавим дизайном та чудовою ідеєю – познайомити потенційного клієнта з компанією, розповівши її переваги та цінності.
Приклад 3
Сайт-візитка, присвячений компанії, що займається рекламою та брендингом, дозволяє близько познайомитися з компанією, виявити її особливості та переваги. Сайт складається з декількох сторінок - основних категорій, властивих візитівці.

www.framenoir.com
Як і належить даному типу ресурсу, тут спостерігається мінімум контенту та функціоналу. Згладжує все динамічний дизайн, що викликає приємні враження про компанію.
Приклад 4
Лаконічно, стисло, але стильно - чудовий приклад сайту-візитки, який дозволяє заглибитись у діяльність компанії, детально вивчивши її послуги та можливості.

www.wibicom.be
Цей сайт стає доказом того, що не обов'язково розробляти складні функції або вигадувати велосипед, щоби привернути увагу потенційних клієнтів.

Лише продумана структура та концепція сайту, невеликий каталог з описом послуг та активна кнопка зворотного зв'язку допоможуть сформувати та стабілізувати потік клієнтів.

Хочете дізнатися, як правильно скласти структуру сайту? Читайте наші рекомендації щодо правильного складання внутришньої структурі веб-сайту для SEO.
Приклад 5
Сайт-візитка, який створює величезну проблему для просування через величезну вагу анімаційних сторінок. Але вважається ідеальним рішенням для конкретного бізнесу – реклами піар-послуг.

www.folkstrategies.com
Сайт незвичайний, створює неоднозначне враження і тим самим ще раз робить акцент на креативності.

Основа сайту – його динамічність та мінімалізм в інфоконтенті.

Загалом, викликає дуже круті емоції та враження про саму компанію.
Приклад 6
Розкішний приклад сайту, який отримав премію Awwwards, як один із найкращих проектів простих сайтів. Сайт-візитка присвячений продажу елітних сортів рому.

www.copper-and-brave.de
Крутість сайту полягає в тому, що він переносить на кілька століть тому, коли ром був найпопулярнішим алкогольним напоєм. Дизайн сайту та його кольори, музичне оформлення буквально занурюють в атмосферу історії та викликають непідробне бажання купити напій.

До речі, у разі бажання придбати пляшечку елітного алкоголю, сайт запросто допоможе в цьому за допомогою скромного функціоналу онлайн-продажу. При цьому сам функціонал зовсім не схожий на той, який притаманний інтернет-магазинам. Він містить у собі лише одну кнопку. Тут немає ні картки товару, ні опису продукції, ні інших фішок, властивих онлайн-магазинам. Проте сайт-візитка дозволяє продавати, що дає величезний плюс компанії.

Приклад 7
Невеликий та інформативний сайт присвячений компанії, яка займається розробкою концепції освітлення. Сайт-візитка не містить каталогів та функцій онлайн-замовлень, зате блищить елегантним дизайном та великим обсягом інформації про компанію.

www.hampshirelight.net
Яскраві та якісні фотографії робіт у портфоліо, вдало підібрані кольори сайту, проста навігація створюють із простого сайту потужний інструмент для бізнесу.

Сумніваєшся у правильному підборі квітів для сайту? Читай статтю о підборі кольору для сайту у блозі Імпульс-дизайн.
Приклад 8
Відмінний приклад того, як простий сайт-візитка може вигідно рекламувати бізнес, залучаючи користувачів своїм анімаційним дизайном і простим, але дуже ефективним функціоналом, що навіює стратегію, що продає.

www.brightscout.com
Сайт дуже простий у користуванні, має зрозумілу навігацію та структуру, містить опис самої компанії, опис продукту, що створюється нею, а також лідогенеруючі кнопки, що дозволяють лише в один клік відвідувача стати клієнтом. Щоправда, тут же спостерігається нестача – відсутність конкретики у презентації компанії та її послуг. Складається враження, що користувача водять за носа, пропонуючи щось абстрактне. Але якщо компанія відома у своїй ніші, то навіть такий недолік не стане перешкодою для замовлень від клієнтів.
Приклад 9
Важкий за вагою, але легкий і цікавий для сприйняття сайт-візитка, присвячений дизайн-компанії. Головна сторінка - демонстрація роботи компанії без описів, просто великі та якісні фото, що складають приємні враження про можливості компанії.

www.tondo.design
Цікавим рішенням на сайті стало те, що розділ «Підхід компанії» не має текстів. Натомість розміщено відео, де фахівець коротко описує принцип діяльності компанії. Цікаве та оригінальне рішення.

З функцій є лише кнопка зворотний зв'язок. І цього цілком достатньо, тому що сайт-візитка створює потужне враження про компанію та є фундаментальним мотиватором до співпраці.
Як створити хороший сайт-візитку?
Якісний сайт-візитка повинен мати:
- Стильний, унікальний та сучасний дизайн;
- Детальний опис компанії та її продукції;
- Розділ контактів із детальним описом усіх існуючих способів контактування клієнта з компанією;
- Функції, необхідні для підвищення ефективності сайту та зручності користувачів.
- Мобільна версія.
Найчастіше сайт візитівка створюється для зміцнення іміджу та створення невеликого представництва фірми в Інтернеті. Він має обмежені можливості та рідко просувається за СЕО-запитами через невеликий обсяг контенту на сторінках. Але це не означає, що до розробки даного виду сайтів слід ставитись недбало або несерйозно. Будучи частиною бізнесу компанії, сайт-візитка має максимально відповідати її концепції та ідеї, створювати зручність користування та відповідати всім технічним вимогам у розробці.
Сподобалася стаття? Ставте лайк та підписуйтесь на наш блог!