Розробка дизайну лендинг пейдж за принципом «хочу, як у нього» залишилася ще в 2014 році, коли ефективність сторінки, що продає, розкрилася по максимуму, а компанії зрозуміли, що за допомогою лендингу можна не тільки швидко продавати товар/послугу, а й розкривати себе з креативної точки зору. Сучасні landing page – це не тільки структура, що продає, але й відмінна можливість викликати у відвідувача WOW-ефект, захоплюватися ідеєю сторінки та її реалізацією.
Якщо ви не хочете морочитися, ви можете завантажити прототип «ідеального лендинг пейдж» і створити сторінку, виходячи з правил, написати заголовок, оффер, переваги та вигоди, вставити блок довіри та кнопку із закликом дії та засипати з думкою, що робота зроблена на « п'ятірку». Але якщо хочете перевершити очікування цільової аудиторії, та що вже таїти, і свої очікування теж, то скористайтеся прикладами лендингу, які ми вважали кращими.
Усі 9 прикладів, зібраних з Інтернету, ми вважали крутими. Простота, що відповідає принципу лендингу, зручність та облік основних вимог, властивих цільовій сторінці, роблять приклади висококонверсійними, що продають Landing page.
Приклад продаючого сайту № 1
Перший landing, який ми розглянемо, має неймовірно привабливий та стильний дизайн, проте слабо продуману маркетингову складову та копірайтинг. На першому екрані ми бачимо яскравий банер без будь-якої унікальної торгової пропозиції, акцент зроблений на яскравому фото. При відвідуванні односторінкового сайту спочатку незрозуміло, він присвячений одному унікальному продукту або цілій серії, що вже на початковому етапі плутає клієнта.

Кожна людина має певну мету, навіщо їй необхідний товар чи послуга. У цьому блоці ми спостерігаємо сухі критерії вибору, але не фінальну потребу. При цьому показники від і до можуть заплутати клієнта. У такому разі краще наголосити на максимальних характеристиках. Опис товару в стилі "стислість - сестра таланту" викликає певне питання про компетенцію.

Суть блоку повинна полягати в отриманні консультації від професіонала, який знає все про продукт і готовий дати належну консультацію про товар залежно від умов експлуатації клієнта.

Складно уявити, як найпростіший блок лендингу можна зробити таким складним і незрозумілим. До того ж, тексти потрібно писати в стилі звернення до клієнта. Не "залишити заявку", а "залиште заявку".

Приклад лендингу № 2
Класна структура лендингу, фірмовий дизайн та приголомшлива робота маркетолога зробили цей landing page нашим фаворитом. Видно, що клієнт відповідально підійшов до підбору відео та фото для студії-розробника. На першому екрані бачимо унікальну торгову пропозицію, закрито кілька потреб та критеріїв. Найпотужніший і найкрасивіший елемент - це відео замість заднього фону, в якому розкрито суть тренувань та оснащення залу.

Разпалюється інтерес критеріями.

Професійні та яскраві фото та відеоматеріали ще більше розпалюють інтерес до послуги.

"Дожимаємо" відвідувача рядом переваг і закриваємо потреби, викликаємо "бажання".

Логічний завершальний структура AIDA - блок "дія".

Приклад лендинг пейдж № 3

Унікальна картинка, стильна вставка з УТП, навігаційне меню, яскравий дизайн першого блоку та заголовок у стилі призову у загальному поєднанні викликають бажання записатися на пробне тренування. Сприяє цьому та розміщена кнопка із закликом до дії. Бракує навігаційної стрілки, яка повинна показувати, що внизу також є нова інформація. Наступний блок – переваги у вигляді критеріїв. Зроблені у вигляді іконок з коротким описом.

Відмінним рішенням стало розміщення блоку із закликом до дії зі знижковою пропозицією та обмеженням у часі. Фото викликає довіру відвідувача, мотивують, а також є незвичайним та стильним доповненням до дизайну.

Відмінний блок із мотивацією на перше заняття. Великий мінус – персонаж іншої національності.
Приклад лендингу демонструє стиль і лаконічність дизайну, але, водночас, мотивує читача до основної дії завдяки відсутності відволікаючих деталей та мінімізації кольорів.
Приклад сторінки лендинга № 4

Хороший landing page, розроблений нашою веб-студією, який може стати прикладом для наслідування та натхненням для інших розробників та клієнтів. Односторінок і розкриває проблему цільової аудиторії (у нашому випадку, це жінки з великим обсягом грудей), і одразу вирішує її шляхом якісного офферу.

Кожен блок – точне попадання в біль цільового споживача. Відразу за ним - правильне та грамотне вирішення переживань клієнтів, заснованих на їхньому дискомфорті.

Бонусом і для відвідувача, і для лендингу з погляду його лідогенерації є блок вигод та переваг, доповнений реальними фотографіями, які наочно демонструють результат.

Відмінний спосіб сказати про вигоди не лише на словах, а й візуально. Таким чином, вся інформація сприймається краще.

Як соціальні докази використовується два потужні маркетингові елементи. Відео, яке ще раз тисне на проблему та говорить про користь правильно підібраної білизни.

І фотографія директора компанії із його зверненням до клієнта.

Великий обсяг негативного білого простору, за рахунок якого концентрується увага на контенті, а також просте оформлення контенту створюють враження стильного та сучасного дизайну. Лендінг чіпляє своєю концепцією та конвертує відвідувачів у клієнтів завдяки грамотному маркетингу.
Приклад посадкової сторінки № 5

Стильний приклад посадкової сторінки, орієнтованої на продаж послуги – проектування та будівництво елітних приватних будинків та котеджів. Лендинг розроблений за маркетинговою стратегією AIDA – класика, яка невпинно демонструє свою ефективність.

Кожен блок демонструє комплексний підхід маркетолога, копірайтера та дизайнера. Потужні та мотивуючі заклики до дії, оргініальні та стилістичні графічні зображення та текст, що продає, не залишають відвідувачеві жодного шансу, крім як викликати в нього дію, яка від нього очікується.

Головна мета односторінника – сформувати позитивне враження про компанію, її репутацію, що і стає основним мотиватором для цільової аудиторії, якою є забезпечені споживачі. Таку групу ЦА менше цікавить питання ціни, більше – імідж, можливості компанії-виконавця. Тому цільова сторінка спрямована на розкриття переваг будівельної компанії.

У сумі споживачеві за допомогою цього односторінника, що продає, надається рішення його завдання у пошуку надійного та професійного виконавця. Лендінг повною мірою розкриває всі сильні сторони компанії, які стають мотиватором до співпраці.
Приклад вдалого лендингу № 6

Перед вами - чудовий приклад красивої та функціональної посадкової сторінки. Сучасний дизайн з тематичними картинками, розроблений у поєднанні темних тонів зі світлими з яскравими вставками, що акцентують, створює приємне враження шляхетності.

Цей landing page має особливість, якою рідко користуються інші розробники. Він максимально розкриває питання ціни, пропонуючи користувачеві самостійно вибрати ціновий діапазон, розглянувши варіанти, які по кишені.

Це дуже зручна та практична функція, яка в режимі онлайн візуально демонструє користувачу всі пропозиції, які підходять за вартістю. Ще один плюс односторінника – орієнтація на всі запити цільового покупця. Відвідувач за допомогою цього лендингу може отримати консультацію, зробити замовлення, зорієнтуватися у вартості кухонного гарнітура, а також отримати кошторис на замовлення. До кожної можливості додається заклик до дії.

Загалом проєкт викликає довіру до компанії. А це головне, що має формувати односторінок, який пропонує послуги, у потенційного покупця. Адже саме з довіри до виконавця клієнт із потенційного стає реальним.
Приклад посадкової сторінки № 7
Ми обрали цей приклад лендинг пейдж тому що він докорінно відрізняється від звичних традиційних односторінок.

Сайт присвячений послузі з доставки молока. Але він виконаний у жартівливій формі та орієнтований лише на малу групу цільової аудиторії.

Після прочитання сторітелінгу, з якого і починається односторінка, стає зрозуміло, що він орієнтується на молодь, яку цікавить сленг.

Тут не спостерігається продаючої структури та опрацювання проблем, як це видно в попередніх красивих прикладах лендингів. Однак посилання сайту зрозуміле і цікаве, тому сам лендос має місце бути.

Великий обсяг інфоконтенту, викладеного "по фану" для виклику посмішки, доповнюється функцією аудіопрогравання, що також додає сторінці гумору. Але, прогорнувши трохи нижче, спостерігаємо блок із закликом дії, типовий "класичним" лендингам, що продають.

Тут немає соціальних доказів, блоку довіри, блоків переваг та вигод. Натомість є рецепт котлеток :-)

Про ефективність цього лендингу сказати важко. Очевидно лише те, що сторінка цікава, з чудовим дизайном та "шкільним" гумором. І незважаючи на те, що подібні проекти - рідкісне явище в галузі інтернет-маркетингу, вони гідні існування, оскільки обов'язково знайде свою аудиторію.
Приклад продаючого сайту landing page № 8

Приклад ще однієї нашої роботи, яка заслуговує на увагу. Лендинг продає послугу з продажу чи оренди мобільних стендів/фотозон. За допомогою цього односторінника потенційний клієнт знаходить усі відповіді на свої запитання.

Відмінне рішення для тих, хто хоче детально розібратись у послузі. Є унікальні фотографії за кожною категорією послуги, вартість кожної з можливістю відразу вибрати цікаву. Тим, хто не зміг визначитися з вибором, лендинг пропонує послугу індивідуального замовлення із зазначенням персональних запитів, оформлених у вигляді заклику до дії.

Блок вигод акцентує увагу на зручності співробітництва.

Блок вигод доповнюється блоком переваг компанії, що у комплексі створюють потужну мотивацію клієнта до дії.

Цікаве рішення щодо дизайну, де поєднується білий і темно-сірий з елементами червоного кольору, створюють стильний післясмак від перегляду цільової сторінки. На відміну від інших лендингів, які працюють на проблеми ЦА, пропонуючи їх вирішення, цей проєкт розкриває всі переваги послуги компанії, а також допомагає клієнту знайти відповіді на всі питання, що його цікавлять.
Приклад landing page № 9

Цей лендінг пейдж, який був розроблений нашою веб-студією, з першого розвороту екрана утримує відвідувача і мотивує його до дії. Цільова сторінка, присвячена продажу послуг проектування та будівництва, відкриває багато можливостей для клієнта. Підтвердженням тому є форма зворотного зв'язку, що дозволяє одразу замовити індивідуальний проект або завантажити безкоштовний приклад проекту.
При виборі виконавця потенційному клієнту важлива репутація та досвід компанії. Саме на цій інформації споживач формує вигоди для себе.

Окремий бонус для відвідувача – реальні фотографії проектів, створених компанією. Яскраві, красиві та привабливі фото стають плюсом довіри відвідувача.

Далі – блок "плюшок". Та плюшка, яку рідко пропонують конкуренти - можливість клієнту на власні очі подивитися на побудовані компанією будинки. Така послуга не зобов'язує відвідувача замовляти послугу. Але за допомогою форми зворотного зв'язку відвідувач стає лідом.


В результаті клієнту представляється сайт з оригінальним дизайном, продуманою структурою та концепцією, грамотним контентом, що комплексно впливає на конверсію сторінки, що призводить до високої ефективності.
Напутні слова
Сучасний користувач, витончений незліченною кількістю сторінок, що продаються, трапляються йому на очі, вже втомився від однотипності. Сьогодні в моду увійшла унікальність, чим цікавіше і незвичайніше лендинг, тим вища ймовірність того, що він приверне увагу користувача. До того ж, гарний та ексклюзивний дизайн – це завжди плюс: і відвідувача здивувати, і порадувати себе. А приємно здивований відвідувач як мінімум +10% до конверсії. Бажаємо оригінальних та смачних ідей! А якщо з цим виникли труднощі, ви можете замовити landing page в нашій веб-студії.
Сподобалася стаття? Ставте лайк!
Підписуйтесь на блог та стежте за нашими оновленнями.