Що таке контекстна реклама -
платна реклама PPC?

 

Контекстна реклама – це

Швидкий та ефективний спосіб збільшити продажі, кількість відвідувачів, замовлень, розкручування бренду, послуги чи товару в інтернеті. Контекстна реклама допомагає реалізувати будь-яку маркетингову стратегію: від залучення гарячого клієнта до формування високого попиту новий продукт чи послугу.

 

З якою метою підходить платна реклама?

Бувши одним із найдешевших видів реклами, PPC підійде для молодих компаній, стартапів, лендингів, а також сайтів з низькою масою посилань і обсягом трафіку через недостатню оптимізацію. Реклама у Google Ads розкриває широкі можливості швидкого просування з точковою націленістю на певну ЦА у певній геолокації. На сьогодні це найрезультативніший спосіб просування сайту, здатний наводити відвідувачів відразу після запуску реклами.

design

Переваги нашої контекстної реклами

01.

Детальна експертиза

Складаємо стратегію просування, виключаємо неточності та помилки у налаштуванні рекламної кампанії, збільшуємо CTR, знижуємо вартість за перехід, підвищуємо конверсію на основі свого 10-річного досвіду.

02.

Висока швидкість результату

Вже через 2 тижні створюємо збудовану, правильну архітектуру рекламної кампанії, оптимальну вартість кліку та максимальний відсоток конверсії.

03.

Прозора послуга

Ви отримуєте повністю опрацьовану рекламну кампанію з керуванням та орієнтацією на необхідні цілі. Ми надаємо план проєкту та звітність щодо бюджету.

04.

Рішення бізнес-цілей

Налаштовуємо рекламу безпосередньо з мети вашого бізнесу, точково підбираючи рішення залежно від них. Незалежно від складності завдання наші фахівці впораються з нею.

Терміни та вартість контекстної реклами

Ми - веб-студія, яку насамперед турбує результат роботи та відгуки наших клієнтів.

від 600 $

Landing Page

від 1300 $

Сайт компанії

від 1500 $

Інтернет-магазин

від 3000 $

Індивідуальна розробка

від 250 $

Просування сайту

4 унікальні гарантії від нашої веб-студії

01

Комплексний підхід

Задіямо всі можливі та доступні канали реклами для збільшення трафіку, що веде до підвищення відвідуваності сайту цільовими відвідувачами.

02

Ефективність

Несемо відповідальність за ефективність рекламної кампанії. Зробимо її максимально вигідною – з високою клікабельністю та оптимальною вартістю одного кліка.

03

Експертність

Налаштуванням та контролем рекламної кампанії займатимуться досвідчені, сертифіковані фахівці, які досконало володіють цим напрямком.

04

Доступ до облікового запису

Без прихованих робіт та підводних каменів. У будь-який час ви зможете зайти в обліковий запис і переглянути поточне положення та перебіг процесу рекламної кампанії, у тому числі витрати на неї.

Контекстна (платна) реклама – вид просування ресурсу в Інтернеті, який розробляється з метою показу текстових та графічних оголошень у популярних пошукових системах (Google) у видачі результатів користувачеві під час введення ним цільових словосполучень та тематичних сайтів-партнерів (контекстно-медійна мережа). Принцип і специфіка реклами в Google Adwords полягає в тому, що оголошення показуються користувачеві, коли він налаштований купити товар або послугу.

Це один із бюджетних способів залучення клієнтів та збільшення товарообігу. Принцип реклами полягає в оплаті рекламодавцем кліку – переходу на сайт користувачем зі сторінки з результатами пошукової видачі. Якщо користувач навмисно кликає кілька разів на посилання – клік вважається недійсним та не зараховується системою.

Наша веб-студія пропонує комплексні послуги з налаштування контекстної реклами. Комплекс робіт включає аудит і моніторинг ринку, підбір ключових слів, планування бюджету, організацію піар-кампанії та інше. Працюємо по окремих регіонах та Україні загалом та гарантуємо миттєвий результат після запуску реклами.

 

Види PPC Ваші вигоди Принцип роботи веб-студії

Завдання та види контекстної реклами в Інтернеті

Контекстна рекламна кампанія вирішує 4 завдання:

  1. Залучення до сайту тематичного трафіку;
  2. Широке охоплення аудиторії;
  3. Організація інформаційної підтримки під час проведення заходів: конференцій, акцій, семінарів та ін.;
  4. Просування товарів/послуг, миттєве збільшення продажів.

Підібравши грамотну стратегію та налаштування платної реклами, даний вид просування вирішує будь-які завдання, пов'язані із залученням відвідувачів, підвищенням конверсії та доходу компанії.

Залежно від специфіки бізнесу та бюджету клієнта веб-студії, ми пропонуємо такі види (або їх комплекс) платної реклами:

  • Показ текстових об'яв на сторінці пошуку під час набору користувачем запиту;
  • Розміщення оголошень та графічних банерів на тематичних сайтах, схожих за тематичним напрямком з рекламованим продуктом або послугою;
  • Таргетовані рекламні оголошення, що з'являються перед певною групою цільової аудиторії, відібраною за встановленими факторами: вік, стать, інтереси, регіон тощо;
  • Ремаркетинг – показ оголошень або банерів користувачам, які відвідували веб-сайт протягом 510 днів.

Реклама в Google приваблює зацікавлених користувачів. Можна змінювати рекламну кампанію, вибирати час її дії, регіон, стать, вік цільового трафіку, підключати рекламу до соціальних мереж та сайтів-партнерів пошукових роботів. На виході ви збільшите трафік відвідувачів сайту та підвищите обсяги продажу мінімум на 15%. Реклама відображається на сторінках популярних пошукових систем, у тому числі на Rambler і Mail.ru, але найбільш ефективними (за рахунок великої кількості користувачів) вважаються Google.

Ваші вигоди від контекстної реклами в Google

Реклама в Google дозволяє вибрати країну або місто, в яких знаходяться потенційні покупці, оцінити обсяг попиту користувачами за допомогою метрики, що встановлюється на сайт, коригувати рекламу та впливати на результати проведення, а також залучити відвідувачів на свій сайт у день налаштування контекстної реклами.

Оголошення в Google Adwords є релевантними. Можливість увімкнути націлення дозволяє "прибрати" користувачів, які не підходять під критерії певної групи. В результаті вдасться заощадити бюджет, оплачуючи лише кліки від користувачів, які справді готові купити товар чи послугу.

Замовивши контекстну рекламу в Google на веб-студії "Імпульс Дизайн", ви отримуєте:

  • Миттєвий результат – перші відвідувачі через 2-3 години після запуску реклами;
  • Оптимальне співвідношення ефективності та витрат;
  • Швидка окупність коштів, вкладених у налаштування контекстної реклами.

Ефективне налаштування та керування контекстною рекламою

Ми швидко та професійно створимо та налаштуємо контекстну рекламу для вашого сайту. Для цього ми вивчимо сферу діяльності та оцінимо юзабіліті сайту, грамотно підберемо запити, за якими відвідувачі знайдуть сайт, створимо оголошення за продаючою методикою з використанням слів, що виділяються. Також виконаємо додаткову оптимізацію, що знижує вартість кліку на 25-30% за допомогою:

  • Аналіз статистики через спеціальні послуги;
  • Видалення неефективних запитів;
  • Оптимізація бюджету;
  • А/Б тестування оголошень;
  • Розширення семантики.

Ми щоденно відстежуємо та коригуємо необхідні позиції, надаємо рекомендації щодо оптимізації цільових сторінок для зручності замовлення, орієнтуємось лише на ефективні ключові слова. Проводимо аналіз ефективності контекстної рекламної кампанії по днях та часу доби, ЦА за статтю, віком та інтересами, за пристроями (стаціонарними, мобільними та планшетними), а також моніторимо всі джерела, піар-кампанії та оголошення конкурентів.

Принципи формування ціни на контекстну рекламу в Україні

Вартість контекстної рекламної кампанії в Києві та Україні залежить від безлічі зовнішніх факторів, що динамічно змінюються, тому сказати точну суму витрат для реклами неможливо. Приблизну ціну можна розрахувати за допомогою сервісів Google Adwords. І тому вказуються ключові слова, регіон, яким реклама буде запущена, і визначається рубрика. Сервіси автоматично формують конкурентну вартість кліку, що визначає витрати на рекламу на певний проміжок часу. Також на ціну впливає конкуренція всередині тематики (що вона більша, тим дорожча вартість кліку) та обрана стратегія просування.

Веб-студія "Impulse Design" створить та налаштує ефективну платну рекламу з урахуванням вашого бюджету. Зв'яжіться з нами та отримайте професійну допомогу в розкрутці сайту та підвищенні відвідуваності, конверсії та прибутку.

meet

Заявка на онлайн/офлайн зустріч

Готові замовити створення сайту?

Приїжджайте до нас в офіс на заповнення брифу та розробки індивідуальної стратегії просування або заплануйте зустріч онлайн. Грошей за розмови не беремо!

F.A.Q.

Відповіді на популярні запитання
01.

Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама - оголошення, які показуються користувачеві у відповідь його запит. У пошуковій системі Google вони показуються над органічною видачею на запит та під нею з приміткою "Реклама". Цей вид реклами використовується для просування сайтів і вважається однією з найефективніших завдяки швидкому результату та можливості залучення "гарячих" клієнтів – тих користувачів, які зацікавлені у вашій пропозиції.

02.

Скільки коштує контекстна реклама?

Вартість контекстної реклами залежить від бюджету, конкуренції в ніші, ціни за клік, кількості сторінок, що рекламуються. Ціна визначається індивідуально після аналізу всіх показників. Платна реклама недешева, але ефективності їй немає рівних. Вона наводить на сайт цільових відвідувачів, відсіваючи тих, кому не цікавий ваш бізнес.

03.

Які бувають види контекстної реклами?

Пошукова, тематична, медійна та контекстна за персональним націленням.

04.

Як працює контекстна реклама?

Контекстна реклама відсортує оголошення на основі націлювання за ключовими словами та іншими метаданими контенту. Це цільовий та релевантний вид реклами, що спонукає користувача клікнути на неї та перейти на сайт. Таким чином, збільшується трафік рекламодавця і, як наслідок, його дохід.