Послуга перманентного макіяжу дуже популярна у всьому світі. Отже, рекламні кампанії конкурентів є надзвичайно активними, тому ми шукали спосіб виділитися серед такої величезної кількості подібних студій. І в нас вийшло. Проведена робота з комплексного просування студії дала колосальні результати. На цей час трафік складає 100 000 осіб/місяць виключно по перманентному макіяжу. Це робить LBar лідерами не лише в Україні, а й СНД із щомісячного трафіку.

Цільова аудиторія
Перший крок у просуванні кампанії – аналіз цільової аудиторії, її бажань, страхів, а також загальних проблем, що супроводжують рекламу перманентного макіяжу. Результати аналізу ЦА показали, що основною аудиторією стали жінки віком 21-45 років, які мешкають у Києві. Аналіз страхів і потреб дав зрозуміти, які точки при просуванні майстра татуажу потрібно давить:
Повністю розкрити тематику послуги перманентного макіяжу, вказавши всі об'єктивні переваги та недоліки;
Викоренити страхи щодо болю (це чи не найважливіший страх потенційних клієнтів);
Переконати ЦА у професіоналізмі майстрів студії;
Розробити перелік гарантій, які студія реально може надати для залучення клієнтів та забезпечення їх безпекою та комфортом.

Основні рекламні кампанії
Для реклами перманентного макіяжу було вирішено використовувати такі рекламні інструменти.
SEO
Ми зібрали семантичне ядро із запитами різної частоти. Крім традиційних для ніші запитів "перманентний макіяж Київ" використовувалися ключі зі словами "татуаж", а також словами-синонімами або схожими за змістом словосполученнями. Наприклад, "перманентний татуаж". Ключові запити завжди включалися до контенту будь-якого характеру. Крім SEO основних комерційних сторінок було створено контент-план на 1 рік уперед, яким досі пишуться тексти в блог.

Зазначимо, що у період аналізу конкуренції результати показали, що у цій ніші її практично немає. За бажання вийти у ТОП можна було за 2-3 місяці. Але при цьому метод SEO-просування став найдорожчим, попри високу ефективність.
Сьогодні спостерігається тенденція зниження конверсії при просуванні даним інструментом, оскільки соцмережі відверто тягнуть "ковдру" на себе.
Google Ads
Нами було розроблено та створено 5 різних банерів для розміщення в KMS мережі та системи ремаркетингу. Також було розроблено понад десять варіацій оголошень для тестування пошукової контекстної реклами.




Раніше контекстна реклама була одним із найефективніших інструментів просування бізнесу в Інтернеті. Сьогодні ж метод реклами працює гірше. Як показує практика, ціна за клік постійно зростає, тому рекламуватись за допомогою контекстної реклами все більше стає невигідно. За один рік вартість кліку зросла у 4 рази (з 4 грн до 16 грн). Найімовірніше, тенденція зростання продовжиться. Через це рекламодавці, які раніше просували бізнес за допомогою Google Ads, пішли. Безумовно, з'являються нові, але, найімовірніше, незабаром теж підуть, відчувши втрату фінансів на тлі низької ефективності.
Органічне просування каналу Youtube
Нами було розроблено та запущено канал на YouTube. Крім запису відео у високій якості на гострі теми, що хвилюють цільову аудиторію, було проведено об'ємну роботу на основі SEO-інструментів. Зокрема, написання текстів-описів відео з ключовими словами, підбір релевантних тегів, написання субтитрів, а також оформлення каналу з урахуванням вимог підвищення ефективності просування. На цю мить джерело активно розвивається, про результати говорити рано. Канал Lbar

Реклама перманентного макіяжу в Instagram та Facebook
Нами були створені акаунти в популярних соціальних мережах FB та Instagram. Аналіз ЦА показав, що саме ці соцмережі є найбільш популярними серед нашої ЦА. При створенні акаунтів враховувався корпоративний стиль студії перманентного макіяжу, було розроблено контент-план із заповнення цікавої та важливої інформації, розроблено стратегію з надання бонусів та знижок.
Середня вартість ліда становила 3$, середня вартість клієнта - 10$. Джерела повністю виправдали себе і нині регулярно наводять нових клієнтів.


Лідери думок
Для популяризації бізнесу та акаунтів у соцмережах, а також для підвищення довіри до студії було запрошено популярних київських блогерів, які на спеціальних умовах скористалися послугами студії татуажу. Завдання пошуку блогерів зі свого регіону виявилося складним, оскільки була проведена колосальна робота з аналізу кількості передплатників кожного блогера та кількість реальних облікових записів з них. Враховувалися передплатники, які мешкають у Києві.
Було проведено фотосет та опубліковано реальний відгук блогерів на їхніх особистих сторінках, а також на сторінці студії. Також було розроблено скрипти роботи з громадськими особистостями.

Call Tracking
На сайті були налаштовані конверсії на форми та дзвінки за допомогою call tracking. Вже через 4 місяці було зібрано повний обсяг інформації за всіма конверсійними словами. Все непотрібне та неефективне відключили. Таким чином, вдалося оптимізувати бюджет на 50%. Для продовження оптимізації було проведено аналіз часу перебування на сайті, вікової категорії та пристроїв.
Результати комплексного просування та реклами перманентного макіяжу
Було проведено об'ємну роботу з усіх інструментів просування, задіяно найбільш ефективні соціальні мережі з витримкою корпоративного стилю. Результатом реклами перманентного макіяжу стало стабільне зростання клієнтів з усіх джерел.