Клієнт. Забудовник житлового комплексу. Житловий комплекс розташований на Правому березі Києва, включає 4 (на момент створення та просування сайту) новобудови, власну інфраструктуру та парк, який забудовник побудував власним коштом.
Завдання: Залучення цільового трафіку шляхом комплексного просування сайту за допомогою наступних інструментів:
- SEO - подбір та застосування семантичного ядра на сайт новобудови, внутрішня оптимізація сайту;
- PPC – розробка стратегії розміщення платної реклами з оптимальною вартістю за клік;
- Соціальних мереж Facebook та Instagram (створення та підтримка спільноти, залучення аудиторії потенційних клієнтів);
- Лінкбілдинг – розміщення статей на популярних ресурсах;
- Крауд-маркетинг - підвищення репутації забудовника та зміцнення іміджу компанії;
- LUN – підвищення цільових переходів по рекламі на порталі.
Розуміючи обсяг роботи з просування, а також той факт, що дуже велика частка цільових клієнтів звертається до нашого замовника телефоном, ми вирішили підключити сервіс Call Tracking прямо на старті робіт. Цей інструмент дозволив відстежувати який саме вид реклами привів клієнта до дзвінка.
Проблеми: надконкурентна ніша, що могло не дозволити сайту вийти в ТОП, ризик високої вартості за клік; активна діяльність конкурентів на тематичних форумах із метою зачорнити репутацію забудовника.
Просування сайту
Насамперед ми проаналізували цільову аудиторію. Нам необхідно було зрозуміти, ким є потенційний споживач, скласти його портрет, зрозуміти потреби.
Цільовою аудиторією стали потенційні покупці: чоловіки та жінки від 24 до 55 років зі статком вище середнього. Люди, які хочуть змінити своє життя, розпочавши його в новому місці – квартирі, яка задовольняє їхні потреби. Для цього нашим завданням став докладний опис житлового комплексу:
- Розташування будинку щодо необхідних соціальних установ: шкіл, лікарень, дитячих садків; транспортної розв'язки; центру міста; станції метро; загальна інфраструктура комплексу;
- Особливості будівництва: яка технологія та матеріали були використані при будівництві, внутрішньої та зовнішньої обробки будинку та квартири;
- Види планувань квартир;
- Вартість квартир.
У процесі маркетингового аналізу було проведено аудит конкурентів. Ми виявили 5 основних конкурентів (з точки зору поєднання ціни/якості нам не було рівних. Ціна квартир - одна з найдешевших на ринку, а якість можна порівняти з новобудовами-конкурентами у вищому класі).

SEO просування сайту ЖК
З погляду внутрішньої та зовнішньої оптимізації нами було виконано такі роботи.
Збір семантичного ядра
Оскільки сфера є висококонкурентною, але при цьому семантика не особливо відрізняється різноманітністю. Тому нам вдалося зробити всього 8 посадочних сторінок з високою конверсією згідно з наявними запитами (фрагмент зібраного ядра наведено нижче).

Конкуренція за високочастотними запитами "житловий комплекс Київ", "купити квартиру в новобудові Київ", "купити квартиру в новобудові" дуже висока. Зокрема, наш сайт конкурував з дуже великими та популярними порталами нерухомості з тисячами сторінок, які формують одразу кілька пропозицій щодо запитів. Через високу довіру пошукової системи до таких порталів, а також їхнього великого віку, просування потребувало багато часу.
Розробка структури сайту
Після того, як було зібрано семантичне ядро, ми взялися за розробку структури сайта під SEO просування.
Правильна та грамотна структура сайту створює не тільки зручність у користуванні ресурсом, а й є величезною перевагою з погляду СЕО. Пошуковому алгоритму набагато простіше індексувати сайт, якщо він містить логічне розбиття на розділи, категорії та підкатегорії.
Основних трафікових категорій під SEO вийшло 8 (включаючи підкатегорії за типами квартир – виділені зеленою галочкою на схемі). Інші ж сторінки на сайті створювалися:
- для підвищення довіри до компанії серед потенційних клієнтів та збільшення часу перебування на сайті у вигляді сторінок про інфраструктуру (з описом прилеглих зручностей) або галереї (з добірками фото фасадів, двору та квартир удома)
- створювалися для залучення меншого конверсійного трафіку - статті в блог, за якими заявки були мінімальні, але при цьому самі сторінки допомагали просувати весь основний ресурс і залучати додатковий трафік на сайт.

Докладніше на тему розробки структури для сайту читайте у статті: Правильна структура веб сайту під SEO
Вирішення технічних завдань
Оскільки сайт житлового комплексу спочатку розроблявся з нуля, ще під час розробки нами враховувалися всі вимоги, необхідні для подальшого успішного просування. Ми усунули генерацію дублюючих сторінок, налаштували коректні ЧПУ, оптимізували швидкість завантаження сайту (по сервісу Google Test Speed отримали показники 96/100), а також порекомендували клієнту розробляти сайт мовою HTML5 на протоколі безпеки HTTPS. Це дозволило нам заощадити бюджет замовника на доробці сайту та інвестувати його в рекламну кампанію та контент.

Докладніше про особливості створення сайту житлового комплексу читайте в кейсі ЖК Єнисейська Садиба.
Розробка контенту сайту
Оптимізували H1, Title під пошукові запити та додали можливість клієнту прописувати унікальні тайтли та дискрипшн під усі сторінки при самостійному наповненні. Копірайтерами нашої веб-студії було написано понад 50 тисяч символів унікального, чітко структуруваного продаючего текстуа, оптимізованого під СЕО. Мета цих текстів була не просто була – залучити SEO трафік, а й спонукати потенційних клієнтів записатися на перегляд квартири.

Лінкбілдінг
В рамках розкручування сайту житлового комплексу ми приділили велику увагу оптимізації ресурсу за допомогою зовнішніх посилань. Метою стратегії було отримання не просто посилань, а посилань із реальними переходами потенційних замовників. З цією метою було підібрано перелік ресурсів з активною аудиторією потенційних клієнтів для гостьових публікацій, з якими домовлялися в індивідуальному порядку. З цього списку потрапили такі типи сайтів:
- регіональні інформаційні портали із великою аудиторією;
- спеціалізовані всеукраїнські портали нерухомості з великою аудиторією.
Під кожне посилання було написано копірайтерами студії окрему якісну інформаційну або PR статтю (залежно від домовленості) і далі розміщувалося на майданчику. З майданчиками, які активно ведуть групи в соціальних мережах, була окрема домовленість про обов'язкове розшарування публікації в їхніх соціальних мережах.

Загалом ми розмістили близько 200 зовнішніх посилань. А прийом лінкбілдингу, що використовується, дозволив нам отримати не тільки посилання, а й активні переходи по них і навіть заявки на перегляд квартири.
Крауд-маркетинг
При розробці загальної стратегії просування ми розуміли, що через високу конкуренцію на ринку необхідно працювати над іміджем компанії, схиляючи потенційного клієнта до переходу на сайт за посиланнями або підштовхуючи до цього прихованою рекламою (наприклад, позитивними відгуками). Для цього в рамках крауд-маркетингу розмістили понад 1000 повідомлень на різних форумах: як вузькоспеціалізованих, так і спільних. Найбільш активно були задіяні найпопулярніші форуми у Києві. Зокрема Domik.ua, які також принесли заявки від потенційних клієнтів, що видно на скрині вище.

Що в результаті?
Ми вирішили використовувати менш частотні запити: «квартира від забудовника в Голосіївському районі», «квартира на первинному ринку», «смарт-квартири київ», «квартири в будинку, що будується». Це рішення плюс правильна внутрішня оптимізація сайту дозволили вивести наш сайт на першу сторінку пошуку лише за 4 місяці.

Розробка стратегії PPC
Розробка рекламної компанії будувалася Adwords. Нами були розроблені та запущені наступні рекламні інструменти:
- Пошукова рекламна кампанія - для найбільш зацікавлених клієнтів, які вводять запит у рядок пошуку та переходять на сайт через рекламне оголошення Google, що виводиться вгорі або внизу сторінки. Для підвищення ефективності ми використовували дуже слова з низькою частотою. Наприклад, "купити квартиру в новобудові Голосіївський район Київ", "квартири в новобудові Правий берег" тощо;
- Банерний ремаркетинг, за допомогою якого ми «наздоганяли» користувачів, що пішли з сайту, нагадували їм про себе інформацією про ЖК, умови купівлі, знижки, спеціальні пропозиції;

- Контекстно-медійна мережа – вибрали тип інструменту розміщення банерів на популярних ресурсах та отримали дуже гарний результат. Суть успішної рекламної кампанії полягала у ретельному вивченні особливостей цільової аудиторії. Виходячи з досвіду веб-студії в даній тематиці, ми обмежили охоплення аудиторії шляхом вибору майданчиків, де є клієнт з готовою потребою купити квартиру (наприклад, OLX розділ Нерухомість). Крім того, ми обмежили вікові рамки аудиторії (від 24 до 55 років), щоб оголошення бачили тільки люди, які мають фінансову можливість і бажання купити квартиру в новобудові, виключивши вікову групу тих, хто найімовірніше купуватиме житло на вторинному ринку.
- DSK-кампанія для споживачів, які цікавляться тематикою та раніше відвідували сторінки конкурентів (нова фішка в рамках Google Adwords).

Просування сайту житлового комплексу у Facebook та Instagram
Наша цільова аудиторія є активними користувачами соціальних мереж, тому в рамках просування було проведено рекламну кампанію в соціальних мережах Facebook та Instagram. Нами було розроблено 30 рекламних оголошень для вибору найкращої з точки зору ефективності. Налаштовуючи рекламні оголошення, ми враховували вік цільової аудиторії (24-55 років), їх інтереси (інвестиції в нерухомість, ринок нерухомості, розкішна нерухомість та ін.) та, звичайно, регіон (Київ).
Найкращі результати дали ті, де були показані ціни на однокімнатні та двокімнатні квартири з конкретним плануванням.

Вибрані рекламні оголошення привели найбільшу кількість клієнтів за найменш низькою ціною (загалом вартість заявки з Facebook близько 4,5 грн).


Для залучення трафіку у соціальних мережах ми використовували кілька типів рекламних кампаній:
- Трафік на сайт – пошук клієнтів, які з найбільшою ймовірністю клікнуть на рекламне оголошення та перейдуть за посиланням;
- Ретаргетинг (переслідування користувача в рамках Фейсбуку, нагадування про себе – для користувачів, які вже бували на нашому сайті);
- Конверсія на сайті – пошук користувачів, які з найбільшою ймовірністю перейдуть на сайт та здійснять цільову дію (залишать заявку на зворотний дзвінок).
Платне розміщення на порталі LUN
Портал LUN є одним із найбільших та найефективніших сайтів в Україні в купівлі, продажу та оренді нерухомості. Тому ми, погодивши із замовником, зареєстрували внутрішній кабінет на порталі та розміщували оголошення про продаж квартир. Рекламна компанія на сайті LUN принесла відмінні результати – за 1,5 місяця сайт ЖК отримав 56726 переходів з цього порталу, було залишено 1699 заявок.

Результат комплексного просування сайту забудовника
Комплексне використання цілого ряду каналів для просування сайту жк, описане в даному кейсі, дозволили нам:

- Збільшити відвідуваність ресурсу;
- Збільшити кількість заявок;

- Підвищити лояльність цільової аудиторії до забудовника, зміцнити імідж компанії над ринком;
- Охопити користувачів у соціальних мережах.
Хоча сумарний трафік сайту по всіх каналах, що проробляються, постійно змінювався у вигляді стрибків вгору-вниз через експерименти з різними каналами залучення аудиторії, але при цьому кількість цільових заявок завжди зростала, тому що в результаті оптимізації рекламних компаній ми завжди залишали найбільш ефективні в роботі.
За даними, наданими клієнтом, усі роботи, проведені за 4 місяці, дозволили нам не лише значно збільшити трафік на сайт, а й знизити фактичну вартість конверсії з 500 грн до 320 грн за всіма каналами платного трафіку, що застосовуються.