Первинний ринок нерухомості був і залишається актуальним у всі часи. Зі зростанням попиту збільшилася кількість забудовників, а водночас необхідність створювати сайти для нових житлових комплексів. Створення сайтів для житлового комплексу - це окрема гілка сайтобудування, яка потребує дуже детального маркетингового аналізу. Тут мало знати свою цільову аудиторію. Потрібно думати, бачити і сприймати сайт, як вона, щоб створити проєкт, здатний тільки своїм виглядом викликати бажання купити квартиру в житловому комплексі, що рекламується. Дизайн у разі грає найважливішу роль.
За останні 3 роки ми дуже глибоко поринули у цю тематику, оскільки з'явилися клієнти – забудовники ЖК. Ми звикли аналізувати кожну нішу, виявляти сильні та слабкі сторони. І були здивовані, коли зрозуміли, що домінуючу частину всіх чинних сайтів новобудов та житлових комплексів створюють лише 2-3 веб-студії, які свого часу зайняли цю нішу і почали «клепати» їх масово.
Проаналізувавши сотні сайтів ЖК, ми виявили, що стилістика, форма подачі матеріалу та технології розробок не змінилися та не розвивалися за останні 3-5 років. Що призвело до великого фолу. Сайти не несуть у собі ідеї, немає УТП та структури, що продає. Про маркетинг та образ клієнта, мабуть, ніхто й не чув. У кращому випадку, компанія говорить на що здатна і що може дати, не працюючи на бажання клієнта. Кожна сторінка перетворюється для користувача на квест, людині доводиться виконувати ряд складних дій, щоб отримати відповідь на питання, що цікавить.
Вибір планувань, додаткові функції сайту або продумані, або розроблені дуже складно. В результаті користування ресурсом стає нестерпно складним. Про мобільну версію сайту мови зовсім не йдеться. І це шокує мобільних користувачів. І нас теж, оскільки сьогодні понад 50% відвідувачів сайту – мобільні, що й показує статистика під одним із наших наявних проєктів у цій тематиці.

У наступних двох прикладах ми покажемо сайти для РК, які демонструють більшість помилок, перерахованих нами раніше. Знайте, так робити в жодному разі не потрібно. Перший приклад сайту РК – дитяче розмальовка.

Дивлячись на перший розворот головної сторінки сайту для РК, стає зрозуміло, що розробники дійсно знають про всі кольори веселки. За це їх можна похвалити. Але для сайту новобудов – це перебір. Велика кількість різних кольорів вганяє в ступор, неможливо сконцентруватися, неможливо швидко знайти розділ, що цікавить, у навігації. Немає унікальної торгової пропозиції, абсолютно нічого не чіпляє. Яскраво, насичено та лякаюче. Здавалося б, погралися з першим розворотом, настав час переходити до мети, зібратися і розробити наступну сторінку з орієнтацією на клієнта. Але немає…

"Добре", - подумали ми, "Напевно, весь крутий потенціал зібраний на сторінці планувань". Вирушили туди. До речі, цю сторінку знайти виявилося надто складно. І ось що ми побачили

У цілому нині, даний принцип вибору квартири на сайті досить поширений. Але тут реалізований занадто складно. Та ще й дизайн... Візуалізація новобудов у червоному кольорі у поєднанні із зеленим тлом здатна викликати напад епілепсії та перетворити життя перфекціоніста на пекло.
Ще один приклад сайту респектабельного житлового комплексу у Києві. Сайт зустрічає відвідувача красивою та цікавою анімаційною заставкою.

Яка після завантаження переходить у якісне відео. До речі, при низькій швидкості підключення інтернет-з'єднання відео дуже довго провантажується і йде ривками.

Коли відео закінчується, відкривається сайт у всій своїй красі.

Ідея головної сторінки досить зрозуміла, але реалізація незрозуміла. На першому розвороті лише дві активні кнопки: перша - логотип ЖК, клікнувши на який знову з'являється перша анімаційна заставка. Друга – кнопка навігації, яку досить складно помітити. Мінусом стало і дуже невдале поєднання (точніше, його відсутність) різних шрифтів на сторінці «Про комплекс».

Також псує враження та відсутність будь-якої інформації, яка може принести цінність потенційному покупцю. Весь опис містить у собі набір канцелярських фраз - великий мінус копірайтеру.
В результаті цей сайт, хоч і видно, що над ним працювали професійні дизайнери, не викликає позитивних емоцій. Яскраво, зі смаком, але незручно та марно.
Тепер перейдемо до ТОПу найкращих сайтів для житлових комплексів.
Перший приклад сайту житлового комплексу – А52

Дуже живий приклад чудового сайту житлового комплексу. Анімаційна заставка першого розвороту вражає та привертає увагу. Сайт схожий на смачну цукерку у гарній обгортці. Смачно, солодко і залишає дуже приємний посмак. Поєднання кольорів, навігація, повнота інформації, функціональність – все націлено на клієнта. Відчувається робота маркетологів.

Головна сторінка виконана у найкращих традиціях landing page, де вказані переваги ЖК та вигоди для клієнтів.
Сторінка вибори квартири розроблена чудово.

Можна вибрати квартиру за поверхом, кількістю кімнат та за індивідуальними параметрами, є графічна схема розташування новобудов, вбудований блок планувань, що рекомендуються. Загалом, детально, легко в управлінні та дуже зручно. Цей приклад сайту має повне право бути в нашому ТОПі.
Відмінний приклад сайту для ЖК - Main House

Чудове поєднання кольорів: переважання глибокого сірого з червоними вставками як акценти, доповнені красивими фото РК. У комплексі виглядає «дорого-багато». Складається враження дуже респектабельного місця. З погляду юзабіліті питань взагалі не виникає.
Подорожувати сайтом можна двома способами: вибрати категорію, що цікавить, за допомогою меню або просто гортати сайт колесом комп'ютерної миші. Останній випадок повністю виключає будь-які затримки у користувача, не потрібно шукати категорію, сиди собі, та гортай вниз, переглядаючи всю важливу інформацію.
Принцип вибору квартири розбитий на етапи.
Спочатку вибираємо секцію

Далі поверх

Після цього відкривається планування поверху з виділеною квартирою, яка у продажу.

Навівши курсором на квартиру, відкриваються її характеристики. Дизайн сторінки тішить око. Мінімалізм дозволяє сконцентруватися на головному. До того ж, поєднання сірого та жовтого кольорів – абсолютний виграш.
Приклад сайту для новобудов - сайт для великого забудовника
Цей сайт ми розробили для великого забудовника – лідера з будівництва нерухомості у Кременчуці. Ми зібрали воєдино корисну інформацію про забудовника та новобудови, побудовані ним, вдало розбивши її на категорії та підкатегорії, спростивши тим самим юзабіліті.

Головну сторінку ми розробили в стилі landing page, розмістивши на першому розвороті УТП і кнопку лідогенеруючу зі СТА. До речі, лідогенеруючі кнопки виконують дві функції: переводять відвідувача на сторінку з інформацією, що його цікавить, і дають власнику сайту статистику про активність відвідувача.

Для кожної новобудови розробили окрему сторінку із докладним описом.

Сайт має досить простий та лаконічний дизайн для максимальної концентрації на інформації та швидкого завантаження сторінки. Звичайно ж, ми не забули про адаптивну версію сайту :-)
Така цікава робота - ЖК «Одеський квартал»
Ще один приклад якісного сайту від вітчизняного розробника, який створив чудовий проєкт для житлового комплексу Одеський квартал.

Звичайно ж, не можна не помітити прямої орієнтації на цільову аудиторію. Здавалося б, лише два слова «таки», а скільки сенсу! Сміливе та цікаве рішення, яке не може бути не помічене.
На головній сторінці основний акцент зосереджений на новобудовах. Тут вони красуються у всьому своєму вигляді, приємний ракурс, що розкриває переваги розташування. Це окремий плюс для відвідувачів – можна не гортати сайт у пошуку інформації про внутрішню інфраструктуру житлового комплексу, все й так перед очима.
На головній сторінці немає нічого зайвого – кілька активних кнопок. Зліва - навігація, де можна вибрати розділ, що цікавить.
Вибір квартири виконується покроково. Спочатку потрібно вибрати секцію та поверх

Післе - квартиру

Спершу відкривається повний план обраного поверху. На ньому необхідно вибрати квартиру залежно від потрібної площі квартири. Після кліку на вибрану квартиру спливає поп-ап з детальною інформацією про неї.

Якщо порівнювати приклад цього сайту для РК з усіма тими, які ми вже розглянули та розглядатимемо далі, то він вирізняється своєю простотою. Здається приклад зовсім нічим не відрізняється і досить не примітний. Але, з іншого боку, саме ця простота робить його особливим. Відмінний підбір кольорів без різких акцентів і переходів, зручне користування, відсутність інформації, що відвертає, і рекламних поп-апів роблять сайт чудовим рішенням з точки зору споживчого звернення.
Ще один добрий приклад сайту для новобудов - ЖК «Атлант»
Приклад цікавого та вдалого дизайну, зручного юзабіліті та відмінного функціонала.

Перший розворот демонструє екстер'єр новобудов з двох ракурсів - вдень і ввечері, розкривши цим красу зовнішнього вигляду комплексу.

На жаль, інфоконтент сайту не розрахований на клієнта. Скоріше, він демонструє можливості та переваги житлового комплексу. Звісно ж, це помилка. Але вона компенсується дуже сучасним дизайном сайту та зручною структурою. По-перше, сподобалося те, що кожен розворот головної сторінки розміщується на екрані.

По-друге, радує око простота та мінімалізм, який акцентує увагу на інформації. Чудовий хід.
Категорія вибору квартири розроблена в єдиному мінімалістичному дизайні зі зручним набором функціоналу.

Є можливість обрати квартиру за кількістю кімнат, на схемі поверхів. Все просто та зручно. А що ще потрібне?
Йдемо далі. Наступний приклад сайту для ЖК

Якщо чесно, відкривши цей сайт, він абсолютно не привернув увагу. Але професійний інтерес зобов'язав нас переглянути головну сторінку вниз і, дійшовши до 4 розвороту, ми змінили свою думку. Мабуть, саме він став основною фішкою сайту для РК, яку ми не можемо пройти повз.

Розворот показує умовний порядок дня мешканця новобудови. Є графік, є відеофон. У комплексі демонструються можливості новобудови, одягнені у позитивні емоції.

Дуже жваво та цікаво. Не можна відірвати погляд. Саме цей блок є найсильнішим стимулятором та мотиватором. Залипательно, чи не так? :-) Якби цього розвороту не існувало, проект залишився б у категорії «такий, як усі». Однак ця фішка-зачіпка виділяє його, тому завдяки їй сайт і потрапив до нашого ТОП кращих.
Приклад сайту-односторінника для житлового комплексу
Всі наведені вище приклади сайтів житлових комплексів містять у собі складну багаторівневу структуру. Сайт для житлового комплексу «Level Амурська» відрізняється на їхньому тлі своєю граничною простотою. Адже він – односторінок.

Елементарна навігація, все найважливіше на одній сторінці. Залишається лише гортати вниз та читати інформацію, доповнену живими та яскравими фотографіями. Але найбільшу увагу привернув спосіб вибору квартири. Тут розробники попрацювали на славу, що помітно неозброєним поглядом.

Можна вибрати квартиру, ввівши індивідуальні параметри; можна переглянути з 1 по 14 сторінку та вибрати нерухомість зі списку. Загалом максимальний комфорт для користувача. Перегляд сайту залишає приємні враження. Хоча він виглядає досить просто, без наворотів, властивих конкурентам, саме ця простота і є відмінною рисою, яка грає на руку забудовнику як власнику.
Приклад WOW-сайту для ЖК «Ненудний HOME & SPA»
Ненудна назва житлового комплексу і справді ненудний сайт, який викликає WOW-емоції. Неможливо відірватися, хочеться гортати, кликати, дивитися і купити квартиру. Чудовий приклад детального аналізу цільової аудиторії, суперколоритного дизайну та дуже крутого функціоналу. Про все по порядку.

Перший розворот створений у вигляді слайдів, що динамічно змінюються. Кожен слайд – новий опис, орієнтований на цільового покупця. Акцент розвороту йде на фотографію – яскраву, красиву. Доповнює її кілька пропозицій копірайтингу, невеликий блок з активним посиланням на новини, контакти та кнопка меню. Цей мінімалізм буквально зачаровує. Чого вже казати, судіть самі.

Складається враження, ніби житловий комплекс збудовано у закордонному мегаполісі, наприклад, у Шанхаї. Кожна фотографія та опис до неї створює враження далекого майбутнього з усіма перевагами. Все-таки сила професійних фото бере своє.
Максимальний функціонал сайту проявляється під час вибору квартир. Тут розробник виклався на всі 100%.
Можна обрати квартиру за допомогою візуалізації об'єкта.

Можна вводити персональні запити.

Можна оглянути прилеглу інфраструктуру з висоти пташиного польоту

Здається, можна будь-що. Сайт продуманий до дрібниць, він зручний, дуже спритний у завантаженні. Додайте до цього ексклюзивний нетиповий іншим дизайн і виходить мега продукт, що продає. Браво, розробники!
ЦЕ має побачити кожен! Приклад найкращого сайту для житлового комплексу «Look House»
Головна сторінка сайту пітерського ЖК бізнес-класу являє собою цілий короткометражний фільм. Так що перед переглядом обов'язково запасіться поп-корном. Перша заставка сайту – знайомство з ЖК, де розташоване УТП із констатацією класу комплексу.

Далі відкриваються невеликі, але барвисті та захоплюючі відео з описом комплексу та чіткою орієнтацією на клієнта. Звичайно, всі 5 відео можна прогорнути і відправитися дивитися сайт за допомогою зручної та простої навігації. Але ми не змогли пройти повз. Намагалися, але не змогли :-) Бо дуже круто.





Найкрасивіші ракурси, відмінна якість відео зачаровує. Творці цього шедевра заслуговують на Оскара!
Сайт виконаний у темному дизайні. Немає жодних яскравих акцентів. Тільки високоякісні фотографії та описи, від яких неможливо відвести погляд. Навіть якби не було опису, вся робота розробників і без цього говорить про респектабельність та престижність житлового комплексу. Все дуже динамічно та подано з виграшного боку.
Вибір квартир, вже за традицією, надається двома варіантами – візуально та за допомогою введення конкретних запитів.


Кожна сторінка витримана у єдиному дизайні, немає нічого зайвого. Дуже зручно та приємно. Цей сайт заслуговує на овації!
Звісно, прикладів сайтів житлових комплексів дуже багато. Але ми обрали найкращі на нашу думку. Сподіваємось, наші приклади наштовхнули вас на нові ідеї щодо створення свого сайту. А якщо цього не сталося, ви завжди можете створити сайт житлового комплексу в нашій веб-студії.
Сподобалася стаття? Ставте лайк та підписуйтесь на наш блог!