Якщо ви зайшли на цю статтю, то перед вами стоїть дві мети:
- Детальніше дізнатися про структуру лендінгу;
- Знайти "схему" ідеальної посадкової сторінки.
Поспішаємо вас засмутити, сказавши, що ідеальної структури для цільової сторінки немає в природі. Скільки б ви вже не прочитали різних статей у пошуках відповіді на своє запитання, пам'ятайте, що ідеальної структури просто не існує. А всетому, що структура Landing page - це робота маркетологів, які вивчають конкретний бізнес, нішу, товари/послуги, цільову аудиторію, сезонність, конкуренцію та багато інших критеріїв, з яких вибудовується послідовність елементів сайту односторінника. Тому кожен лендинг індивідуальний. Отже, у цьому ми вам не допоможемо.
Але якщо ви хочете докладніше дізнатися про структуру лендингу, що продає, і не боїтеся великих, але дуже цікавих статей, то для вас ми приготували цінну інформацію. Ця стаття навчить вас створювати продаючу структуру Landing page,
розкриє її принцип, особливості та правила. Чи готові? Поїхали!
Що таке структура Landing page? Це розроблені та логічно структуровані блоки, які у вигляді своєрідної історії ведуть відвідувача до цільової дії. Звичайно, ніхто не може вам точно сказати, який блок за яким слід ставити з погляду логіки. Нагадаємо, це все індивідуально. Але фахівці, і наша веб-студія, в тому числі як ефективний помічник використовують маркетингову стратегію AIDA.
Правильна структура лендингу зі стратегії AIDA
AIDA - це абревіатура з англійської мови, яка містить чотири простих слова:
- А (attention) - увага:
- I (interest) – інтерес;
- D (desire) – бажання;
- A (action) – дія.
Простіше кажучи, це модель концепції, що продає ще 1986 року маркетологом. Вона використовується у всіх рекламних кампаніях, і лендинг не виняток. Мета стратегії – привернути увагу відвідувача, утримати його та підштовхнути до дії, створивши тим самим ефективний лендинг.

Перед тим, як розпочати роботу, необхідно визначити цільову аудиторію. Саме вона насамперед диктує свої правила і підкаже вам у якій послідовності помістити блоки лендингу. Щоб ясніше уявити портрет потенційного покупця, знайдіть рішення з наступних питань:
- Ціль відвідування цільової сторінки захоплення;
- Мета покупки;
- Основні та додаткові фактори прийняття рішення;
- Можливі заперечення;
- Ваші переваги.
Після того, як буде зібрано відповіді воєдино, з'явиться розуміння концепції AIDA. Далі дуже важливо правильно сформулювати вашу ідею, в чому допоможе копірайтинг, що продає. 90% успіху залежить від смислового навантаження пропозицій, заголовків, їхньої цінності та мотивації. Якщо заголовки або структура продаючого тексту для лендингу не чіпляють, не мотивують, не чекайте хорошого результату.
Структура лендинг пейдж на трьох реальних прикладах
Перейдемо від слів до дії. Для розуміння структури лендингу, що продає, ми взяли за основу 3 лендинги, розроблені за стратегією AIDA.
Приклад 1. Розробка лендингу з будівництва та проєктування будинків та котеджів
Цільова аудиторія: чоловіки та жінки віком 30-60 років.
Мета: отримати проєкт будинку/збудувати будинок преміум якості, отримати допомогу у виборі матеріалів, дізнатися вартість будівництва.
Страхи: Потрапити на компанію-новачка, непрофесіонала чи недобросовісного виконавця, які обдурять у розрахунках вартості, порекомендують не найкращий варіант, припустяться помилок у роботі. Втрата грошей.
Перший блок ATTENTION має привернути увагу відвідувача. Для цього лендинг, що продає, повинен містити:
- Назва компанії та її логотип;
- Перший заголовок, він унікальна торгова пропозиція;
- Другий заголовок, що логічно продовжує перший;
- Будь-які зачіпки, які можуть привернути увагу відвідувача та зацікавитись оффером/компанією.

Відвідувач заходить на сайт і з першої пропозиції розуміє, що йому пропонують, в такому випадку яку перевагу він отримує (короткий термін роботи та тривала гарантія). У цьому прикладі з правого боку одразу розміщено лідогенеруючу форму. Розроблено її з двох причин:
- Зачіпка для відвідувача як знижка;
- Можливість зробити замовлення клієнту, який вже готовий до співпраці.
- Прочитавши заголовок, у відвідувача постає питання: "Чому?". Чому я маю співпрацювати саме з цією компанією? Якщо заголовок і перший блок викликає бажання прокрутити сайт вниз, вітаємо ви на правильному шляху. Адже наступний блок – "цікавість".
"INTEREST"
Дуже важливо, щоб людині стало цікаво подивитися інформацію далі. Якщо увага захоплена, слід довести потенційному клієнту, що ваша компанія – найкращий варіант для нього. І навести факти. Факти сприймаються краще, якщо їх викладуть у цифрах. Це не обов'язкова вимога, але конкретика завжди "грає на руку".

Зараз - саме час подумати про додаткові чинники, які зможуть зміцнити інтерес відвідувача та підвести їх до наступного кроку - бажання. Для цього можуть допомогти відео або фото. У нашому випадку це спектр послуг. Зверніть увагу на сенс, який містить у собі підзаголовок. У ньому присутні посилювальні слова: "зобов'язаний", "щасливий". Це чудовий хід, яким ми радимо вам скористатися.

На цьому етапі "розпалений" інтересом читач вже може бути готовий до остаточного ухвалення рішення та конкретних дій. На цьому етапі завжди має бути заклик до дії та кнопка. У нашому випадку лідогенеруючою кнопкою є "Отримати консультацію".
Якщо все зроблено правильно, то у вашій кишені козирний туз. Відвідувач обов'язково перейде до наступного кроку.
"DESIRE"
Пропонуємо відвідувачу переглянути фото виконаних компанією роботами. Важливо, щоб фотографії були унікальними (у жодному разі не взяті з Інтернету!). Людина, яка вже дізналася про переваги компанії, захоче подивитися на її можливості.

Розпалюємо бажання вигодами та перевагами. Тут дуже важливо знайти ключову цінність, зрозуміти, чого дійсно хоче отримати потенційний клієнт. Знаходимо відповідь та демонструємо йому.


"ACTION"
Останній крок до швидкої конвертації – заклик до дії та форма замовлення.


Хороший лендинг повинен мати блок довіри. Це може бути відеозвернення керівника або фахівця компанії до відвідувача, сертифікати якості, дипломи тощо. У нашому випадку це реальне фото спеціаліста компанії.
Приклад 2. Структура лендингу із високою конверсією для HR-компанії
Аудиторія: керівники або менеджери з персоналу, чоловіки та жінки віком від 25 до 65 років, які потребують пошуку співробітників
Страхи:
- претендент не захоче працювати в компанії
- претенденту не сподобаються умови роботи
- пошук співробітника займе багато часу
- дорожнеча послуг
- рекрутингова агенція не підбере того, хто потрібен
"ATTENTION"
Перший блок у структурі лендингу починається із залучення уваги. Привертаємо увагу УТП + фотографією потенційних кадрів – привертають увагу та збільшують інтерес.

У першому блоці розкрито всі ключові переваги. Відвідувач, який прочитав цю інформацію, розуміє суть оффера, а також основні вигоди від співпраці з рекрутинговою компанією. Додатковий заголовок пояснює повноту спектра послуг.
Далі розкриваємо ряд переваг та закриваємо першорядні критерії клієнтів. Таким чином, частковому ще в першому блоці викликаємо інтерес.
Дивіться більше прикладів офферу у статті з рекомендаціями, як правильно написати оффер
"INTEREST"
Щоб зацікавити відвідувача, ми говоримо про ключові послуги та вигоди. Розпалюємо інтерес "зачіпкою" про безплатні послуги, додаючи СТА та кнопку для дії.

Далі – блок послуг. Прописуємо тригери з урахуванням страхів

Розпалюємо інтерес розкриттям страхів та проблем, надаючи якісне їх вирішення

"DESIRE"
Блок "бажання" розкриває переваги та вигоди для потенційного клієнта. На цьому етапі він уже розуміє, що готовий до співпраці, але йому може бракувати "фінального поштовху" до дії. Мотивуємо його перевагами, які укладені в принципах роботи HR-компанії. Закриваємо більшість страхів.

"ACTION"
Допомагаємо відвідувачу зробити крок до високої конверсії лендінг пейдж за допомогою питання, що чіпляє, фінальними фактами і лідогереруючою кнопкою зі СТА.

Останній блок розкриває експертність компанії. При цьому користується відвідувачем. Він може завантажити рекомендації, цим давши зрозуміти, що він зацікавлений у послугах компанії. Навіть якщо він не наважився стати клієнтом, він потрапить до бази та може в майбутньому прийти до співпраці завдяки Email розсилкам, холодним дзвінкам та кваліфікованим консультаціям.

Бажаєте дізнатися як покращити конверсію односторінника? Читайте рекомендації щодо підвищення конверсії лендингу
Приклад 3. Структура Landing page, що продає, для систем опалення та кондиціонування
ЦА: чоловіки до 60 років, індивідуальні покупці, керівники малого, середнього та великого бізнесу будь-якої сфери діяльності
Мета: забезпечити приміщення грамотною системою опалення та кондиціювання під ключ, купити необхідне обладнання
Страхи:
- неправильний розрахунок та планування системи
- непрофесійний підбір обладнання
"ATTENTION"
Яскравий приклад того, що структура лендингу є унікальною для кожного бізнесу. У цьому прикладі перший блок містить лише УТП та заклик до дії. Таке рішення створено для тих, хто готовий стати клієнтом та розпочати співпрацю.

Після прочитання заголовка відвідувачу стане цікаво, чи здатна компанія задовольнити його потреби. Відповідь питання міститься у наступному блоці з докладним описом сфер бізнесу, яким необхідні послуги компанії.
"INTEREST"
Гріємо інтерес перевагами, які отримає потенційний клієнт. Прописуємо готельні переваги для кожного типу клієнта, щоб закрити їхню основну потребу.

Кожен тригер має заклик до дії та лідогенеруючу кнопку. Якщо відвідувач знайшов серед переліку сферу свого бізнесу, він може бути готовий до співпраці.
Якщо викладеної інформації недостатньо, і відвідувач хоче зрозуміти принцип роботи компанії, він знайде його у наступному блоці.

Демонструємо експертність компанії, яка виливається у вигоди клієнта. Прочитавши їх, відвідувач розуміє, що має справу із професіоналами. Отже всі страхи згасають.

Коли відвідувач переконаний, що він отримає високоякісні послуги, він уже готовий до дії. Допомагаємо йому в цьому, розміщуємо СТА та форму для заповнення особистих даних, при якому знову ж таки даємо цінність і не просто виманюємо контактні дані.

"DESIRE"
Розпалюємо бажання перевагами компанії, де попутно закриваємо частину критеріїв. Рекомендуємо також переглянути приклади посадкових сторінок, щоб знати, як задіяти ці тригери в практиці.

"ACTION"
Блок дії розбито на дві частини. Перша частина - це окрема форма генерації лідів із закликом до дії.

Друга – демонстрація додаткових послуг компанії + ще одна форма та СТА.

Декілька слів наостанок
Структура сайту, що продає, з усіма її елементами повинна м'яко підводити відвідувача до цільової дії. Тут все грає ключову роль, починаючи від усього дизайну сайту, закінчуючи стрілками, що наводять. Вся складність розробки Landing page полягає в тому, щоб знайти ту межу, баланс між інформаційним та комерційним контентом, кількістю друкованого тексту та графічними елементами. Структура лендинг пейдж має поєднувати маркетинг і прямі продажі, але при цьому не бути нав'язливою та розкривати цінність для споживача.
Ставте лайки, якщо ця стаття принесла вам користь або видалася цікавою. Підписуйтесь на наш блог, попереду багато цікавого!