Напевно, вам уже доводилося чути про проєкт "Бізнес Молодість". Хтось називає проєкт відвертою сектою, хтось, навпаки, є джерелом натхнення для розвитку свого бізнесу. Так чи інакше, багатотисячна кількість учасників підтверджує, що проєкт працює і динамічно розвивається, а отже, має сенс приділити окрему увагу їхнім рекомендаціям.
Вся увага проєкт БМ спрямована на розвиток business в Інтернеті. Створення продаючих лендинг пейдж є одним з ключових шляхів компанії, як унікальний у своєму роді інструмент для зростання клієнтської бази та притоку продажів. Лендінг БМ розробляється з урахуванням деяких блоків, які вважаються кураторами проєкту обов'язковими. Про ці блоки та структуру ми розповімо в нашій статті, ґрунтуючись на прикладах лендингів БМ.
Ключові блоки без яких не обходиться жоден лендинг пейдж БМ - тригери БМ
Диктувати конкретну структуру лендингу БМ розробниками Бізнес Молоді було б непрофесійно, оскільки вона залежить від сфери діяльності компанії, цільової аудиторії та низки маркетингових критеріїв. Однак вони ж пропагують наступні тригери:
- У лівому верхньому куті першого екрану обов'язково повинен бути присутнім логотип компанії, під яким розміщено короткий її опис (наприклад, назва або напрямок діяльності) для розуміння відвідувача лендингу, куди він потрапив;
- У правому верхньому кутку повинні розміщуватися контактні дані (номер телефону, адреса та час роботи компанії), кнопка лідогенеруючої.
- Під рядком меню - велика та смачна фотографія, що демонструє послугу, товар або зображення, що асоціюється з діяльністю компанії;
- Далі - УТП, що чіпляє і запам'ятовується, другий заголовок, СТА і переваги.
Перед тим як розглянути приклади сайтів і розкрити вам що ж являють собою сайти БМ, що продають, хочемо вас попередити. Структура лендингів БМ є робочою і націлена на максимальну лідогенерацію, проте вона не є панацеєю для всіх видів бізнесу. Як і раніше, розробка landing page від БМ - це індивідуальна робота, яка базується на результатах маркетингового дослідження та конкретної діяльності компанії. Тому не рекомендуємо вам "злизувати" наведені структури, а просто взяти їх до уваги, розробивши проєкт під запити цільової аудиторії вашого бізнесу.

Отже, що ми бачимо на першому розвороті? Логотип, контактний телефон та лідогенеруючу кнопку. Як і належить, лендинг БМ містить яскраву тематичну картинку. У центрі - "який закликає" до дії УТП і другий заголовок, що розкриває головні переваги. Далі – ще 4 переваги.
Проаналізуємо поведінку відвідувача побачивши першого екрана. Потенційний клієнт потребує візи. У нього присутні страхи: тривалість відкриття візи, ймовірність паперової тяганини, питання професіоналізму компанії та висока вартість послуг. Переваги частково тиснуть на сформовані страхи, усуваючи їх. Це правильний та дуже грамотний хід. Єдиний мінус - текст переваг, що важко переглядається, але це питання вже до дизайну, а не до роботи Бізнесмолодість.
Ідемо далі – другий розворот.

Дуже часто СТА розміщується одразу під першим екраном. У цьому випадку заклик до дії з формою для заповнення особистих даних розміщено нижче. Таке зроблено з двох причин:
Кнопка генерації вже розміщена у правому верхньому кутку лендингу БМ, тому вже "гарячий" відвідувач може натиснути на неї, не гортаючи сайт вниз;
Перелічені додаткові переваги не дають шанс усім страхам, надаючи вичерпну інформацію відвідувачу - це демонструє прекрасні тригери БМ, що продають.
Третій розворот сайту Молодість

З погляду маркетингу, цей блок не користі, картинки неактивні, немає переходу в іншу сторінку для отримання додаткової інформації. З погляду дизайну та сприйняття блочка відвідувачем, навпаки. Яскраві картинки викликають емоції, бажання швидше вирушити у відпустку, замовивши візу у цій компанії. Блок підігріває інтерес та бажання переглянути сайт нижче.
Далі

Цей блок є повноправним джерелом інформації та дуже позитивно впливає на поведінкові фактори. Цей розворот на сайті БМ містить яскраві фотографії країн, при наведенні на яку з'являється активна кнопка "Дізнатися ціну". Таким чином, і відвідувач отримує користь у вигляді конкретної інформації про послугу, і організація отримує потенційного клієнта. Цей блок відноситься до "бажання", згідно з маркетинговою моделлю AIDA. Розпалюють бажання блок із цінами на послуги та блок довіри.

Про що говорить відвідувачеві цей розворот? По-перше, стікер "гаряча пропозиція" демонструє вигоду: якщо гаряча, значить, дешева. По-друге, посилюється бажання купити послугу шляхом фотографії знаменитостей. Все ж таки хочуть відпочити, як Максим Галкін чи Гарік Харламов! :-) Приводять вже "розпаленого" клієнта до дії логотипи найбільших компаній, які співпрацюють із власником лендинг БМ.
Зрештою, відвідувачу надається можливість заповнити форму.

До речі, СТА дуже добре продумано. Є заголовок над формою, і заклик до дії.
При створенні сайту Бізнес Молодість чітко видна орієнтація на всі типи цільової аудиторії. І тих відвідувачів, хто вже готовий зробити замовлення на перших секундах, відвідавши сайт, і тих, хто послуги оформлення візи потребує вперше. Ми не станемо демонструвати останній блок, розміщений на цьому лендинг БМ в самому кінці, через те, що це шаблон, він несе виключно інформаційний зміст і не є частиною структури, що продає.
Лендинг пейдж БМ для продажу товару - приклад комплексного підходу
Бажаємо навести ще один приклад лендингу БМ, розробленого для продажу мінеральної води. Даний приклад дещо відрізняється від класичного розуміння сторінки, що продає, досить великою кількістю тексту. Всупереч тому, що лендінг пейдж, як правило, відрізняється скромним інформаційним контентом, у цьому ж випадку, навпаки, дуже доречний. Судіть самі.
Перший екран

Отже, перший розворот демонструє нам логотип компанії у хедері, а також навігацію та контактний номер телефону. Зверніть увагу, що навіть за відсутності лідогенеруючої кнопки, є заклик до дії - звернення до потенційних клієнтів у вигляді слова "Телефонуйте". Це чудове рішення. Тут же і цікавий УТП, і СТА з обмеженнями та вигодою.
Йдемо далі

Другий розворот лендинг БМ містить переваги. За традицією приклад лендинг пейдж Бізнес Молоді містить блок переваг під першим блоком, який працює на страхи. Блок містить цінну інформацію. Ми розуміємо, що даний товар дійсно якісний і може бути використаний не тільки для вгамування спраги, але і з метою оздоровлення.
Скролимо нижче та отримуємо розворот "Про компанію".

Розділ "Про компанію" - цілком звична справа на лендінгу. Він створюється підвищення довіри споживача до компанії. Італійська вода - пропозиція нова та невідома, тому потенційному клієнту напевно захочеться дізнатися докладніше про компанію, яка постачає новинку.
Йдемо далі.

Так як лендинг пейдж присвячений новинці - мінеральній воді, то споживачеві цікаво дізнатися, чим вона відрізняється від тих, які вже є в супермаркетах. Найімовірніше, у нього з'являться питання про те, чи можна вживати в їжу цю воду чи створювати кулінарні страви, адже деякі види лікувальних вод не рекомендується приймати до раціону певній групі людей, наприклад, вагітним жінкам. Усі відповіді знаходяться у цьому блоці. Далі – блок вигод.

Блок вигод досить традиційний для landing pages. Якщо маємо справу з новим видом товару, то дуже важливо продемонструвати вигоди, які отримає людина від вживання води. З чим чудово справляється розворот із вигодами.
Переходимо до блоку "Довіра". Він завершується СТА.

Блок довіри містить відгуки щасливих покупців, що значно посилює бажання відвідувача лендингу БМ стати одним із них. І допомагає йому у цьому СТА, розміщене нижче.
Гортаємо далі

Тут ми знаходимо відповідь на питання про вартість товару та його різновиди. Плюс у реальних фотографіях пляшок. Якщо споживач зважився робити замовлення, йому пропонується це зробити за допомогою лідогенеруючої кнопки.
Якщо у відвідувача залишилися деякі питання, відповіді на них він знайде далі. Зокрема етапи співробітництва. Дуже корисний блок, який акцентує увагу на простоті покупки.

Наприкінці landing page розміщена інформація про воду, яку надають фахівці. Тут і відповіді на питання, що часто ставляться, і рекомендації гастроентеролога. В результаті споживач отримує вичерпну інформацію щодо продукту.


Додатковий бонус - отримати консультацію або відповідь на запитання, яке не було розкрито вище.

Наведений вище приклад лендингу від БМ дозволяє споживачеві максимально близько познайомитися з європейським продуктом, який планується виводитися на вітчизняний ринок. У цьому випадку сторінка, що продає, повністю відповідає своїй назві. Вона не тільки відповідає на всі важливі потенційному клієнту питання щодо продукту, але й ефективно продає його.
Ми навели вам приклади лендинг пейдж БМ, надавши тим самим вам невелике джерело натхнення. Хто знає, може. саме ці приклади структури стануть для вас основою нових ідей. А якщо ні, то ви завжди можете замовити landing page у нашому digital-агентстві.
Сподобалася стаття? Ставте лайк! Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити новий.