Для тих, кого цікавить як зробити лендинг, ми вирішили підготувати велику та корисну статтю. Якщо ви вже знайомі з перевагами лендинг пейдж та бажаєте створити лендинг безплатно, рекомендуємо присвятити 20 хвилин свого вільного часу та прочитати наші цінні рекомендації. Чи готові? Поїхали!
У цій статті ви дізнаєтеся що являє собою лендинг пейдж з програмної та маркетингової сторони, ми розповімо про структуру посадкової сторінки та необхідні блоки, які відрізняють її від інших видів створення сайтів, а також впливають на поведінкові фактори відвідувача, конвертуючи їх у клієнтів. Але про це по черзі.
Коротко від landing page
Перед тим, як ми розповімо, як створити лендинг, коротко розкриємо зміст сайту. Лендинг (цільова, посадкова сторінка) – односторінка, головним завданням і метою якої є рекламувати лише один товар чи послугу, зробити відвідувачу сайту привабливу комерційну пропозицію. Лендинг пейдж є почергово розташований набір інструментів, які здатні зацікавити споживача і підштовхнути його до дії. Як дія може бути будь-яка мета, необхідна вам, як керівнику компанії. Споживачу може бути запропоновано купити або замовити товар, завантажити або встановити софт, підписатися на інфорозсилку та багато іншого.
Якщо розглядати сайт із технічної точки зору, то він нічим не відрізняється від інших. При його створенні використовується HTML, CSS та контент. Однак фішка сайту в тому, що він завжди є односторінником.
З боку маркетингу, лендинг пейдж – це можливість отримання нових замовлень, спосіб продажу товарів та послуг (необхідне підключення інтернет-еквайрингу), залучення клієнтів та розширення клієнтської бази. Для відвідувача цільова сторінка є односторінником, на який він перейшов за допомогою контекстної реклами або посилання в пошуковій системі.
Створення лендинг пейдж самому - завдання не з легких. Адже головна мета сайту – не гарний дизайн, а привернення уваги відвідувача та його мотивація до цільової дії. Тому будь-який односторінник має розроблятися за певною структурою. Сказати конкретну послідовність розташування блоків і, тим більше, надати шаблон структури неможливо з точки зору моделі поведінкових факторів. Вона залежить виключно від виду діяльності компанії та цільової аудиторії. Отже, структура розробляється після проведення глибокого маркетингового аналізу.
Однак жодна структура лендингу, що продає, не позбавлена деяких блоків і тригерів, які повинні бути включені в неї. Саме вони мотивують відвідувача стати клієнтом, м'яко підводячи до цільової дії. Про них і поговоримо далі.
Читайте також:
Ідеальна структура Landing Page с високою конверсією
Що потрібно знати, щоб створити лендинг безплатно
Важливо розуміти, що лендинг створюється тільки для одного продукту або послуги, щоб максимально сконцентрувати увагу споживача на них. Тому, вирішивши зробити лендинг, пам'ятайте: один лендинг = одна чітка мета.
Важливість заголовка
Перший заголовок, він же унікальна торгова пропозиція, є найголовнішим складником лендингу, тому йому дуже важливо приділити окрему увагу. При написанні заголовка важливо розуміти, що від нього залежить інтерес відвідувача до оффера. Тому він повинен:
- Давати чітке розуміння, що пропонується потенційному клієнту;
- Виділяти вашу компанію серед конкурентів;
- Демонструвати ключову вигоду.
Наприклад, ви працюєте у дуже конкурентній сфері – продаєте пластикові вікна у Києві. Щоб виділити свою компанію заголовком, подумайте, які страхи чи потреби є у потенційного клієнта. Це може бути бажання отримати замовлення протягом 1 дня або з доставленням додому, страх у низькій якості товару або високій ціні (страхи та потреби визначаються цільовою аудиторією). Тому при побудові заголовка вкажіть оффер з приставкою, яка тиснутиме на страхи або пропонуватиме вигоду: «Продаж пластикових вікон з доставленням додому» або «Пластикові вікна від 1000 грн» тощо. Потрапивши на сторінку, споживач бачить, що йому запропоновано і яку вигоду він отримує.

Заголовок не завжди можна оформлювати як оффер. Можна привернути увагу будь-яким гаслом чи мотиваційним закликом. Наприклад: "У вашому будинку буде тепло". При цьому під першим заголовком важливо помістити другий, який розкриватиме вашу пропозицію.
Таким чином, ви повинні зацікавити відвідувача, щоб він вирішив переглянути сторінку вниз, де на нього чекає новий інформаційний блок.
Переваги+вигоди
Логічно, що відвідувач повинен знати, які переваги компанії чи товару він отримує. Адже ті ж вікна продають сотні компаній у столиці, отже, споживачеві важливо донести, що ваш товар кращий.
Говоріть про переваги доступною та зрозумілою мовою, наголошуйте на них за допомогою списків, щоб вони простіше сприймалися на око.
Для підвищення лояльності до товару та зміцнення інтересу, важливу роль відіграють вигоди. Демонструйте їх з максимальною цінністю, щоб відвідувач зрозумів – йому справді тут і зараз потрібний продукт, який ви пропонуєте.

З клієнтом на «ви»
Персоналізація дуже важлива у тригерах. Спілкуйтеся з клієнтом на "ви", ніби він єдиний для вас. Відвідувач повинен зрозуміти, що він дуже важливий для вас. Завжди персоналізуйте звернення, замість "Замовити" пишіть "Замовте", замість "Заповнити" - "Заповніть" і т.д.
Максимальна увага до структури кожного блоку
Що являє собою правильний лендинг? 60% успіху односторінника залежить від грамотності подання інформації. Спростіть життя споживачеві, викладіть інформацію, доповнивши її булетами, іконками, списками, відеофайлами. Не розташовуйте довгий і одноманітний текст, від якого читача поведе в сон. Викладайте вичерпну інформацію, але намагайтеся максимально скоротити її.
Дуже багато хто вирішує створити лендинг самому, не приділяє достатньо часу, структуризації, ієрархічного розташування блоків і способу демонстрації інфоконтенту. В результаті посадкова сторінка не отримує високої конверсії. Намагайтеся знайти щось середнє та оптимальне між текстом та графічними файлами, не перенасичуючи сайт ні тим, ні іншим.

Вам мають довіряти
Блок відгуків не є необхідними на лендинг, але дуже добре, якщо вони будуть. Чому? Татому, що вони допоможуть сформувати споживачеві позитивне враження про оффер. А позитивні враження завжди підштовхують до дії.
Як соціальні докази можуть виступати відгуки від клієнтів у текстовому форматі або відео (останній варіант – найбільш ефективний, тому що наживо передаються емоції щасливого клієнта), відеозвернення керівника компанії, реальні фотографії директора, фахівців, менеджерів, а також різні сертифікати, дипломи тощо. Ви можете викласти відео вашого товару у дії. Загалом все, що може викликати довіру у людини, яка вперше зіткнулася з вашою компанією.
Вид соціальних доказів залежить від діяльності підприємства. Якщо є можливість поєднати два види – чудово.
Важливо! Завжди розміщуйте реальні відгуки покупців зі своїми реальними фотографіями. Фотки людей, взяті з Інтернету, моментально говорять про присутність будь-якої каверзи, викликаючи недовіру у відвідувача.
Заклики до дії (СТА, call-to-action)
Лендинг пейдж без заклику до дії – не лендинг, а марний сайт. Адже саме СТА є гачком для споживача, за допомогою якого він може стати клієнтом. Заклики до дії - основа, фундамент односторінника, тому, замислюючись, як зробити або створити лендинг пейдж самостійно, обов'язково створіть СТА.
Що він являє собою? Це може бути лідогенеруюча форма (залежить від виду діяльності вашої компанії та цілей створення лендингу), активна лідогенеруюча кнопка, за допомогою якої спливає вікно для заповнення контактних даних.
Дуже важливо оформити заклик мотивуючим текстом. Він може демонструвати вигоду, наприклад, говорити про те, що якщо відвідувач натисне кнопку або заповнить форму замовлення, то отримає ваш продукт зі знижкою або йому буде запропоновано окремий бонус. Загалом, що завгодно, здатне спонукати користувача до дії.
Тут також варто враховувати правило персоналізації, а також важливо враховувати сумісність заголовка лідогенеруючої форми з активною кнопкою. Наприклад, якщо заголовок говорить: "Замовте щось і отримаєте це", то кнопка повинна мати слово "Замовити", але ніяк не "Купити". Також можна посилити бажання зробити дію за допомогою слів, які демонструють бажання споживача, наприклад, «Хочу замовити».

Декілька слів про розміщення цих елементів. Загалом не існує конкретних вимог щодо розміщення закликів до дії. Але, враховуючи категорії покупців (ті, хто зайшов подивитися; ті, хто хоче купити, але сумнівається і ті, хто хоче купити тут і зараз), краще розміщувати лідогенеруючі форми під кожним блоком, починаючи з першого розвороту. Також СТА необхідний у самому низу сторінки. Практика показує, що краще розміщувати форми з правого боку сторінки, тому що ми читаємо ліворуч, тому лід-форма сприймається краще, якщо вона стоятиме в кінці вашої «історії».
Таймери зворотного відліку
Таймери можуть стати чудовим способом мотивації клієнта. Тому, вирішуючи зробити лендинг пейдж самостійно, приділіть їм увагу. Лічильники можуть мати на увазі обмежену кількість товару, що підсвідомо говорить потенційному клієнту про необхідність зробити покупку тут і зараз. Ефект терміновості завжди посилює мотивацію перейти до дії, що вам вкрай вигідно.
Як зробити лендинг пейдж безкоштовно
Створення лендингів в Україні сьогодні дуже популярне, тому існує безліч сервісів і способів, що дозволяють створити льодінг самому та абсолютно безплатно.
Одним із таких способів є створення лендингу на Wordpress. Перевагами для вас стануть:
- Російськомовні налаштування у CMS;
- Зрозуміле керування та простий інтерфейс;
- Безліч готових кнопок, за допомогою яких можна розмістити відео або інфоконтент;
- Можливість проведення спліт-тестування;
- Широке коло користувачів, які завжди підкажуть вирішення проблеми, якщо така утворюється.
Якщо ви володієте Photoshop, то створити лендингову сторінку вам стане простіше пареної ріпи. Створіть простенький дизайн, зверстайте сайт та розмістіть його на хостингу. Так, сайт буде досить простим, але якщо ви застосуєте всі рекомендації, наведені нами вище, він буде не менш ефективним. До того ж, ви завжди зможете переробити дизайн, набравшись досвіду чи нових ідей.
Якщо дизайн лендингу – складність для вас, то можете завантажити або придбати дешево шаблон будь-якого дизайну, який вам до душі. Головне, щоб дизайн відповідав вашому офферу, а також цільовій аудиторії.
Якщо ви маєте невелику суму грошей, можна скористатися, умовно, платно-безкоштовними сервісами. Що це таке? Такі сервіси дозволяють використовувати готові шаблони дизайну та структури. По суті, щоб зробити односторінник, достатньо вибрати вподобаний шаблон із запропонованих, і розбавити його контентом, що продає. Як правило, такі послуги передбачають ряд зручних налаштувань, вони прості в інтерфейсі, тому розібратися в ньому зможе навіть новачок. Найчастіше стандартний набір функцій передбачає безплатне користування, а ось за додатковий функціонал доведеться заплатити невелику суму. Як рекомендації наведемо два сервіси, за допомогою яких вдасться зробити лендинг самому і недорого.
Створення лендингу за допомогою LPgenerator
LPgenerator – це великий сервіс, за допомогою якого вдасться зробити лендинг самостійно, а також налаштувати рекламну кампанію, керувати нею та проводити необхідну аналітику для контролю поведінкового фактора та внесення корективів, що позитивно впливають на конверсію.
Цей сервіс дуже популярний серед тих, хто планує створити односторінник. LPgenerator передбачає простий та зручний інтерфейс, що дозволяє навіть тим, хто вперше стикається з такою роботою, швидко розібратися в налаштуваннях та функціях. До речі, про функції та цінову політику. Функції розбиті на пакети: стандарт та «необмежені» набори. Використання стандартного пакету функцій коштуватиме близько 800 гривень на місяць. Якщо хочете використовувати необмежений функціонал на своєму лендінг-пейджі, готуйтеся заплатити близько 7000 грн. Також сервіс дозволяє скористатися спеціальною пакетною програмою, підготовленою до створення лендингу. Купили таку програму за 8000 грн., створили односторінок і все.
Як бачите, використання такого сервісу підійде тим, у кого є однозначне бажання зробити лендинг пейдж самостійно, тому що вартість оптимального пакета приблизно дорівнює створенню сторінки в веб-студії.
Створення лендінгу за допомогою сервісу Tilda
Кілька років тому російські розробники запустили проєкт під назвою Tilda. Це універсальний, креативний та зручний конструктор, за допомогою якого легко можна зробити односторінник самому. Інтерфейс та можливості конструктора виглядають вражаюче. Усі запропоновані дизайни виглядають стильно, свіжо, цікаво. Жодне готове рішення не пропонується у «бабусиному» стилі. Тут переважає мінімалізм і стиль – те, що потрібно для справді крутого лендінгу. На окрему увагу заслуговує функціонал сервісу. Конструктор пропонує шаблони, в яких виконаний акцент на красиве, привабливе оформлення контенту, що запам'ятовується. За допомогою Tilda вдасться створити смачний невеликий сайт, який зможе повноцінно конкурувати на ринку та привертати увагу відвідувачів.
Тепер про цінову політику. Тільда – комерційний ресурс, отже, за послуги доведеться платити. При першій реєстрації вам у подарунок пропонується двотижневе тестування конструктора. За проходженням часу, входить ряд обмежень: піддомен project12345.tilda.ws, який не можна безкоштовно змінити, 50 сторінок, 50 мегабайт вільного місця, сервісний копірайт та можливість створення всього одного лендинг пейдж. Ряд функцій також заблоковано. Щоб розширити свої можливості, слід купити один із запропонованих тарифів:
- Тариф «Персональний (3300 грн. на рік) – 1 лендинг, 1 гігабайт вільного місця, 500 сторінок, домен у подарунок, без обмежень на функціонал;
- Тариф «Бізнес» (6700 грн на рік) – 5 лендингів, 1 гіг на диску, по 500 сторінок на кожен сайт, домен у подарунок, необмежений функціонал та можливість експортувати вихідний код з будь-яких проектів.
Логічніше купувати другий пакет, оскільки створення одного лендингу обійдеться лише в 1300 гривень – бюджетний варіант для тих, кому хочеться зробити лендинг самому і при цьому заощадити.
Підведемо підсумки
У цій статті ми розповіли, як правильно зробити лендинг. Як бачите, для цього досить небагато часу, фантазії та загального розуміння про принципи створення посадкової сторінки. Якщо, прочитавши інформацію, ви зрозуміли, що самостійне створення сторінки, що продає, – не ваше, ви завжди можете замовити лендинг пейдж з високою конверсією в нашому агентстві інтернет-розробок.
На цьому все. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог!