У цій статті ми розглянемо 5 прикладів найкращих лендингів, взятих з behance.net, визнаного світовими дизайнерами найпопулярнішим сайтом по веб-дизайну, іноземними замовниками для пошуку розробників та найкращим для натхнення та черпання нових ідей.
Нижче представлені найкращі лендінг пейдж, які пройшли відбір, безпосередньо, нашою веб-студією. Ми взяли ТОПові роботи на сайті і вибрали landing page з найбільш ефективними структурами, що продають, адже саме продаюча структура
є головною перевагою лендингу.
Пані та панове! Знайомтеся, найкрутіші та найкращі лендинги, що продають 2024-2025 за версією нашої нашей веб-студии та популярного сайту behance.net.
Приклади найкращих лендинг пейдж
Щоб упорядкувати приклади найкращих лендингів, ми вирішили розбити їх на блоки, властиві сторінці, що продає. Ми розглянемо УТП, опис продукту, вигод та переваг, блок довіри та СТА на прикладах відібраних лендингів. Ви зможете побачити варіанти оформлення та структури, почерпнувши для себе цінну інформацію та нові ідеї.
Унікальна торгова пропозиція
Перший приклад УТП найкращого лендингу 2025 року – фірма з продажу стільців.

Перше, що впадає у вічі - це фотографія товару. Стильний стілець справді привертає увагу, що розпалюється унікальною торговою пропозицією. Зауважте, УТП у цьому випадку нестандартне, відсутні будь-які факти про компанію або вигоду купівлі. Але при цьому потужний продаючий текст і якісне зображення роблять свою справу - підвищують інтерес відвідувача, в чому і полягає принцип структури, що продає. Варто відразу сказати, що та перевага продукту розміщена на другому і третьому слайді першого екрану.

\
Кожен слайд містить фотографії товару з різних ракурсів та опис до нього. Дуже потужний хід, який мотивує читача проскролити сторінку трохи нижче. Дивіться більше прикладів посакових сторінок и черпайте новые идеи для своего проекта.
Наступний приклад кращого, на нашу думку, лендингу - посадкова сторінка фірми з продажу меду

Соковито, яскраво, цікаво. Дуже крутий дизайн першого екрану. При цьому унікальна торгова пропозиція розкриває головну перевагу – екологічність продукту. УТП написано у м'якій формі, але при цьому викликає довіру.
Наступний приклад кращого лендінгу

Перший екран поєднав у собі УТП, що надає цінність потенційному клієнту, а також невеликий список коротких переваг. Дуже цікаво зроблено знімок продукту, який на підсвідомості бажає зробити замовлення. Що, загалом, пропонує ефективний лендинг на першому екрані.
Далі – landing page з виготовлення та продажу меблів

Перший екран з УТП містить текст, що викликає інтерес, 3 переваги виробника, СТА з кнопкою та відео, що дозволяє дізнатися більше інформації про компанію. Екран оформлений красивим фото мебльованого інтер'єру, що підкреслює ексклюзивність продукту.
Ще один приклад крутого landing page

Відразу впадає у вічі абсолютна нечитабельність тексту. Навіщо розробники оформили білим кольором текст на білому тлі залишається загадкою. Але, повторимося, найкращий льодінг - той, у якого чітко опрацьована структура, що продає, а цей приклад роботи відноситься саме до таких. Стильний екран з не дуже ефективним УТП, що ледве переглядається. На жаль, фотографія послуги компанії не дає уявлення про її діяльність - велику промах розробників.
Бажаєте дізнатися більше про УТП? Читайте статтю з рекомендаціями щодо створенню УТП на сайті Імпульс Дизайн.
Опис продукції
На першому прикладі відвідувачу надається можливість переглянути варіації продукту та вибрати його вигляд. Блок дуже зручний з погляду користування. Усі фотографії з каталогу розміщені у вигляді слайдерів, є кнопки вибору кольору коробки та наведені приклади готових робіт. Відвідувач візуально розуміє, що йому пропонують. Якщо він зважився на замовлення продукту, допоможе йому в цьому кнопку "Замовити".

Наступний приклад опису продукції кращого лендингу, що продає, містить великі і яскраві фотографії та категорії.

Крім того, для зручності відвідувача передбачена кнопка, що лідирує. Вона "вбиває" одразу двох зайців. Відвідувач отримує інформацію, що його цікавить, а компанія - клієнта.
Продаюча структура лендинг пейдж повинна містити зручність для користувача. Зручність у всьому: прийняття рішення та його виконання, перегляд товару, оплати (бажано надати покупцеві широкий вибір способів оплати: за допомогою Fondy можна приймати платежі з карт Visa, Mastercard, Google Pay та Apple Pay). У разі наступного прикладу опису товарів зручність користування розкривається на 100%.

По-перше, представлені види продукції, по-друге, під кожним видом є кнопка, що лідирує. При наведенні мишкою на стілець змінюється фотографія і продукт представляється у другому положенні, що допомагає користувачеві зрозуміти принцип експлуатації продуктом та його вигляд.
Наступний лендинг, що продає, містить повний каталог продукції, що надається компанією. Окремий плюс – гарне оформлення та відповідність кольорів загальної тематики сайту.

Лаконічність – найкращий друг лендингу. І наступний приклад найкращого лендингу це підтверджує.

Стильно і скромно, на білому тлі зроблений упор на фото і невеликий опис услуги з кнопкою лідогенеруючої. Інші послуги здійснені у вигляді активних посилань, при натисканні на які відкриваються інші фотографії з описами, що відповідають послугам.
Вигоди та переваги на односторінці
Зручності та переваги компанії для клієнта є ефективною мотивацією. Як правило, переваги розміщуються на початку сайту для розпалювання інтересу користувача, а зручності – ближче до кінця, підштовхуючи відвідувача до цільової дії. Обидва блоки повинні містити цінну інформацію, відповідати на запитання, придушувати страхи потенційного клієнта. Розглянемо приклади крутих landing page.
Переваги

Вигоди
\
Обидва блоки розкривають цінності компанії та конкретного продукту. Читач розуміє де можна використовувати продукт, його якісні характеристики. Як доповнення продемонстровано конкурентні переваги компанії.
Наступний лендинг поєднав у себе переваги та зручності. Читаючи та переглядаючи контент, користувач переконується у професіоналізмі виробника, що пригнічує його основний страх – одержати низькоякісний товар. Цей тригер показує найкращий приклад конверсійного лендингу.


У цьому ж блочці впроваджено фішку, що підвищує довіру користувача до компанії – відеоролик, який детальніше розповість про виробника.
Аналогічне поєднання зручностей та переваг показує і наступний лендинг.

І тут усуваються страхи. Потенційний покупець знає, що натуральний мед – дика рідкість. У разі односторінника підтверджується натуральність продукту цифрами. Крім того, користувач може отримати інформацію про продукт, натиснувши кнопку і зв'язавшись з представниками компанії.
Ще один блок переваг виконаний у дуже стильному дизайні та, в цілому, досить цікавий. Виглядає професіоналізм дизайнера, що однозначно привертає увагу.

Здавалося б, переваги можна описати 4-ма словами "Доставка по всій Росії", але графічна карта додає лендингу унікальності. До того ж сама карта має тематичну спрямованість, що робить лендинг дуже крутим.
ТОП найкращих лендингів містить цікаві та ефективні рішення. Наступний landing має невеликий блок переваг, який розташований одразу під блоком з УТП. Блок зручностей оформлений окремо та відповідає клієнту на питання вартості, а також посилює бажання шляхом знижок.
\
І ще один лендинг, що продає, який розкриває переваги компанії та зручності для клієнта. Як переваги описаний принцип роботи компанії, що пригнічує існуючі страхи.

Посилюється бажання завдяки невеликому блоку вигод

При цьому компанія демонструє вигоди для клієнта не лише тим, що використовує під час процедури якісні продукти, а й натякає на те, що косметика у продажу. Чому і свідчить кнопка зі СТА.
Блок довіри на посадочній сторінці
Блок довіри не є обов'язковою вимогою для лендингу, на відміну, наприклад, від блоку call-to-action. Однак він допомагає користувачеві зважитися на цільову дію. Адже лендинг, виходячи зі своєї специфіки, не передбачає величезну кількість інформаційного тексту про компанію. Отже, краще якщо блок довіри буде реалізований іншими методами. Подивимося, як із цим впоралися топові лендинги.
Варіант 1. Відгуки

Дуже практично та зручно розміщено блок відгуків на сайті. Окремий плюс – фото реальних людей: не моделей, не знімків людей, які відверто взяті з Інтернету.
Варіант 2. Відео

Мабуть, відео – один із найефективніших способів вплинути на людину. Відеозвернення завжди підвищує довіру через прямий контакт з користувачами, які вже стали клієнтами і передають свої емоції "наживо".
Варіант 3.
Найчастіше як підвищення довіри розміщуються фотографії реальних фахівців, які працюють у компанії. У нашому випадку ухвалено рішення розмістити реальні фотографії салону. Дивлячись на них, складається враження елітності. А елітне не може бути низькоякісним. Отже, довіра компанії посилюється.
\
На солодке. Заклик до дії (СТА)
Перший лендос має "соковитий" СТА, оформлений в єдиному стилі із сайтом. Бажання зробити замовлення посилюється знижкою.

Єдиний мінус – блок розташований у середині сторінки. В ідеалі потрібно було розмістити ще один заклик в самому кінці, натомість додані невеликі кнопки, які не відразу впадають у вічі.
Наступний заклик до дії містить не лише лідогенеруючу кнопку, а й додаткові зручності для клієнта. Дуже продуманий заклик.

Завершує огляд ще один заклик до дії, оформлений в соковитих тонах, що привертають увагу.

Підведемо підсумки
Як бачите, структура, що продає сторінки, є головним і мегаважним інструментом для підвищення конверсії сайту. Не можна сказати, яка зі структур, наведена у найкращих лендингах, буде найефективнішою. Скажімо лише одне: кожна структура повинна максимально відповідати потребам цільової аудиторії і максимально розкривати перевагу підприємства/товару/послуги. Додайте до цього стильний та яскравий дизайн, і ви обов'язково отримаєте приголомшливу конверсію лендингу. Ну а якщо ви поки що не в змозі створити свій односторінник, що продає, ви завжди можете замовити landing page у нас.
Хочете дізнатися більше про лендінг? Читайте статтю “Що таке Landing page?”
На цьому все! Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити найцікавіше.