Прочитали десятки статей про те, як створити продаючий сайт, але вони не принесли користь? Теоретично, розумієте про створення сайтів, що продають, але необхідні практичні рекомендації? Розробка продаючих сайтів – на цей час основна мета для вашої компанії? Тоді цю статтю підготували для вас.
Ні, не чекайте, що ми «по поличках» розкладемо послідовність дій для вашого продаючого сайту. Адже для таких односторінок немає конкретики, неможливо передбачити який дизайн або заклик до дії максимально спрацює на вашу цільову аудиторію. Все дуже індивідуальне і потребує аналітики. Але ми розповімо що являє собою продаючий сайт, яким вимогам він повинен відповідати і як контролювати ефективність проєкту.
Що таке продаючий сайт?
Продаючий сайт – це односторінка, що містить рекламу одного товару або послуги. Головна його мета – збільшення клієнтів компанії способом ознайомлення відвідувачів із пропозицією та їх конвертація. Якщо визначення для вас незрозуміле, то спростимо його. Сайт створюється для того, щоб відвідувач зайшов на нього, побачив продукцію/послугу і купив/замовив її. Односторінка вирішує завдання не тільки пов'язані з продажем чогось. З його допомогою можна ефективно збільшувати клієнтську базу для розсилок, пропонувати софт на безплатній основі, цінну інформацію. Та що завгодно, якщо для вашої фірми це буде певною мірою вигідно.

Продаючі сайти мають кілька назв: landing page, лендинг, цільова сторінка, посадкова сторінка, сторінка посадки, сторінка приземлення. Усі назви рівнозначні та несуть єдину мету – продати. Ті, хто продає такі сайти, називаються через свою структуру.
Весь сайт – комплексна мотивація відвідувача виконати цільову дію: м'яко та ненав'язливо, розкриваючи переваги та вигоди, надаючи всі умови для вирішення. Сайт містить елементи, що розкривають цінність пропозиції.
Відвідувач, який потрапив на сайт за допомогою контекстної реклами, є цільовим, оскільки зацікавлений у покупці товару. Завдання цільової сторінки – утримати відвідувача та змусити його виконати цільову дію. І з цим завданням односторінники справляються на «5+». Переконайтеся в цьому самі, перегляньте приклади продаючих сайтів.
Кому рекомендовано створення сайтів, що продають?
- Продаж будь-яких послуг;
- Продаж дорогих, емоційних, ексклюзивних чи масових товарів із однієї вузької групи;
- MLM та інформаційний бізнес;
- Виробники нового товару, якого ще немає на ринку з метою демонстрації переваг чи створення промо-акції.
Як бачите, розробка продаючих сайтів підходить для будь-яких сфер бізнесу.
Від теорії до практики: особливості структури продаючого односторінника
Почнемо з того, що всі цільові сторінки створюються за продаючою структурою. У 98% використовується маркетингова структура AIDA. Основна перевага концепції полягає у розпалі інтересу відвідувача до оффера.

Інформаційні блоки розміщуються по черзі в такому порядку, щоб потенційний клієнт розумів, що його пропонують, навіщо йому це потрібно, які вигоди він отримає і як зробити замовлення. Тобто читач максимально вникає в суть пропозиції, виділяючи для себе головне, що є мотивацією до дії. Якщо говорити про порядок розміщення блоків, то він буде таким:
1. Перший заголовок. Унікальна торгова пропозиція, яка дає зрозуміти відвідувачеві, що йому пропонують;
2. Другий заголовок. Надає додаткову цінну інформацію для читача. Є логічним продовженням першого заголовка;
3. Блок переваг клієнта. Відвідувачу розкриваються плюси компанії, які стають йому гарантією високої якості продукту/послуги;
4. Блок вигод. Читач отримує інформацію, розуміючи, що придбання товару чи послуги принесе йому користь;
5. Блок довіри. Для підвищення довіри відвідувача до компанії розміщуються різні докази: сертифікати якості, відгуки покупців, відеозвернення керівництва до клієнтів, відеоролики, які демонструють продукт чи послугу у справі тощо;
6. Заклик до дії та цільова кнопка. Завершальний етап, що мотивує до дії. Логічний блок, який містить форму зворотного зв'язку, що дозволяє відвідувачеві конвертуватися в клієнта.
Також на сторінці розміщуються унікальні тематичні фотографії. Фотографія може бути одна, кілька або служити спільним тлом.
Від продуманості та точності посилання всіх блоків залежить конверсія (ефективність) сайту. Неможливо передбачити точну цифру конверсії, вона залежить від ряду факторів: джерела реклами, які безпосередньо впливають на конверсію сайту, якості налаштування рекламних кампаній, інтересу до товару/послуги та її вартість та унікальність, якості дизайну, зручності сайту, наявності невеликих, але значущих елементів (наприклад, вказівної стрілки, що підводить до дії або платіжної кнопки), зрештою, ось властивості контенту. Інакше кажучи, конверсія – це результат комплексної роботи. Для загального розуміння ефективності сайту рекомендуємо до прочитання статті яка конверсія сайту вважається гарною. А ось як досягти високої конверсії читайте нижче
Конверсія лендингу: крок за кроком
Щоб досягти високої конверсії, людина має:
- Потрапити на сайт;
- Побачити привабливий дизайн, щоб залишитися на сайті;
- Зацікавитись пропозицією;
- Отримати зручність у заповненні цільової форми або для виконання цільової дії.
Розкажемо докладніше про кожний етап.
Як людина потрапляє на родаючий сайт? Ми використовуємо найефективніший спосіб – контекстну рекламу. Тобто, потенційний покупець вводить у рядок пошуку запит і пошуковик видає, разом із посиланнями тематичних сайтів, вгорі невеликий список із посиланнями на сайти, що точно відповідають його запиту.
Добре, наприклад, відвідувач перейшов на ваш сайт. Що далі? Як утримати його на ньому? Тут вступає в гру дизайн сайту, який повинен містити не тільки правильне та привабливе поєднання кольорів, але й включати зачіпки, навігацію, особливості прокручування сторінки – загалом, все, що може зацікавити людину. Це можуть бути промальовані зображення або прості, але стильні невеликі деталі – те, що зможе зачепити увагу.
Людина залишилася на сайті, але як зацікавити її увагу? Адже не кожен відвідувач, який перейшов на сайт, готовий зробити покупку тут і зараз. Деякі тільки цікавляться товаром, намагаючись зрозуміти, чи потрібен він їм, чи ні, зорієнтуватися в ціні. У роботу вступає АВС-аналіз. Згідно з методом, усі відвідувачі діляться на 3 групи:
- А – люди, які шукають загальну інформацію, не маючи сильної потреби та не розуміючи цінової політики пропозиції;
- В – люди, у яких є потреба у товарі та розуміння про нього, необхідна інформація про вартість;
- С – люди, які мають потребу в товарі та розуміння про його вартість, але обирають «продавця».
Хороші продаючі сайти задовольняють потреби кожної групи відвідувачів. Наприклад, для групи «С» заклик до дії розміщується відразу під УТП, щоб людина не витрачала час на читання марної йому інформації. Для групи «В» заклик до дії розміщується всередині сайту після того, як людина отримає потрібну йому інформацію. Для групи "А" цільова кнопка розміщується в самому низу, до якої людина приходить, прочитавши всю інформацію.
На додаток до всього, на сторінці розміщуються продаючі заголовки. Вони мають на меті створювати проблему і відразу наводити її вирішення. Саме такий підхід провокує людину до покупки. І в той момент, коли відвідувач готовий стати клієнтом, необхідно забезпечити йому зручність. Це має бути форма для заповнення контактних даних (номери телефону, і-мейл), онлайн-помічник та інші форми, які допоможуть швидко оформити покупку або зв'язатися з продавцем.
Провівши маркетинговий аналіз, виявивши ЦА та її потреби, використовуючи АВС-аналіз, структуру AIDA та розробивши правильні блоки, що розкривають цінність пропозиції, сайт обов'язково отримає високу конверсію.
Якщо після прочитання статті, ви розумієте, що вам не під силу впоратися з усім комплексом робіт, ви завжди можете замовити сайт у нашій веб-студії :-)
Сподобалася стаття? Ставте лайк! Підписуйтесь на наш блог, ми готуємо нову цікаву та корисну інформацію!