Якими мають бути продаючі сайти з високим показником конверсії? Напевно, це питання день у день собі ставлять маркетологи в усьому світі. Ми ж поспішаємо вам допомогти, навівши приклади сторінок, що продають, та їх окремих блоків. Читайте далі, буде цікаво!
Напевно, вам уже відомо про особливості структури, що продає. Вона передбачає низку ключових елементів: УТП, блок опису товару, блок переваг і вигод, блок довіри та заклик до дії. Від того, наскільки цікаво, яскраво та незабутньої будуть подані блоки, залежить конверсія сайту та успіх бізнесу. Розглянемо приклад кожного блоку сайту, що продає.
Унікальна торгова пропозиція
З УТП починається кожен сайт, що продає, він повинен давати уявлення про тематику сайту і зацікавити відвідувача.
Продаючий сайт: приклад 1

Що ми бачимо? Яскравий дизайн, інтерактивне меню, що чіпляє перший і другий заголовок. Відвідувач розуміє, що йому пропонують і що він отримає.
Сайт, що продає: приклад 2

Скромно, лаконічно та зі смаком. Невелика презентація ремонту у вигляді графічного зображення. Основний оффер не можна назвати унікальним чи цікавим. Немає другого заголовка, замість нього вказані дві ключові переваги, на жаль, лише дві переваги не вселяють довіри. Дві цільові кнопки дозволяють відвідувачу отримати відразу кілька послуг: замовити ремонт або отримати інформацію, зв'язавшись із компанією.
Третій приклад:

Чудовий дизайн сайту, наш лідер. Гарне тло, що описує перевагу місцевості, куди пропонується відвідувачу сайту відправитися. УТП відразу розкриває переваги оффера, говорячи про те, що клієнт отримає яскраві переваги від подорожі. Невеликий елемент у вигляді ляпки підкреслює зміст торгової пропозиції. Браво!
Приклади опису товарів продаючих сайтів
У випадку з сайтом, що продає, необхідно поєднати стислість тексту і користь продукту. Це, по-перше, відмінність односторінника, по-друге, надає можливість відвідувачу отримати основну інформацію без зайвих слів.

Сайт рекламує курси для схуднення. Опис пропозиції виглядає у вигляді проблеми та її вирішення. Таким чином, стає зрозуміло, яку користь принесе послуга. Окремий плюсик – промальовані іконки, виглядає цікаво та привабливо.

Перше, що впадає у вічі - орфографічна помилка. Такі, здавалося б, дрібниці, можуть значно вплинути на сприйняття компанії. Опис пропозиції виглядає комплексом "проблема+рішення". Короткий опис рішень робить свою справу, надаючи лише цінну інформацію.

Ще один приклад продає сайт для туристичної компанії. Зверніть увагу на цікаве оформлення мініблоків, що веде читача від одного опису до іншого та символізує дорожню розмітку. Сумнівне рішення розмістити блоки по вертикалі сайт вийшов досить довгим. Оптимальніше, якби блоки розміщувалися горизонтально. Але, навіть так блок виглядає добре.
Блок вигод
Без цього блоку не обходиться жоден продаючий сайт. Кожен відвідувач, який зайшов на сайт, повинен розуміти, яку цінність він отримає, якщо зробить замовлення на послугу або придбає продукт. Тому блок вигод – обов'язковий. Головне, стисло і зрозуміло описати інформацію, щоб читач черпнув для себе максимальну користь.
Приклад продаючого сайту з ремонту квартир:

Отримавши інформацію, потенційний клієнт розуміє, що компанія спеціалізується на комплексі робіт, тому йому не потрібно витрачати час та сили на пошуки інших фахівців для вирішення конкретного завдання.

Причини, що стають вигодами клієнта. У цьому прикладі добре реалізований блок, проте хочеться побачити яскравіші іконки.
Ще один приклад продає сайт з гарною реалізацією блоку вигод

Блок довіри
Не можна сказати, що блок довіри - обов'язковий для сайту, що продає. Проте він позитивно впливає зростання конверсії. Специфіка сайту, що продає, не передбачає докладного опису про компанію. Тому неможливо викликати довіру до продавця. Блок довіри розв'язує проблему. Він може містити відгуки, відеозвернення, результати роботи тощо.

Фото результатів + відгуки

Підвищення довіри у виді представлення гарантії.

Розміщення персональних фотографій виконавців також грає на довірі відвідувача. У цьому випадку блок не дороблений, фото виконроба не викликає довіри, оскільки фотографія, найімовірніше, взята з Інтернету.
Заклик до дії
Заклик до дії та кнопка СТА мають бути яскравими, впадати у вічі. Бажано, не банальним. Заклик до дії може бути доповнений формою генерації лідів та кнопкою залежно від пропозиції
Приклад продаючого сайту з формами генерації лідів та кнопками



На кожну пропозицію є своя форма. Потенційний клієнт вже сам вибирає, що йому цікаво.

У цьому випадку заклик до дії доповнений кнопками, які переводять відвідувача до кошика покупок. Мінус – заклик до дії на кнопках не відповідає основному заклику. Краще написати "Вибрати", замість "додати до кошика".
І ще один приклад, який поєднує і питання вартості, і цільову кнопку. Відсутня заклик до дії, натомість зазначені назви маршруту та їх опис.

У статті ми розглянули яскраві приклади односторінок, що продають сайтів. Сподіваємось, ці приклади стали для вас "музою" для нових робіт. Бажаємо успіхів!
Сподобалася стаття? Ставте лайк! Підписуйтесь на наш блог, ми вже готуємо нову цікаву статтю!