Нам дуже часто клієнти запитують про відсоток конверсії, якого досягне landing pages після створення. І щоразу ми відповідаємо, що неможливо точно назвати цифру, адже кожен бізнес індивідуальний так само як і створення лендинг-пейдж для нього.
Часто для залучення клієнтів веб-студії гарантують конверсію 20, 30 і навіть 40%. А в результаті клієнт отримує у рази менше. Якщо не хочете залишитися розчарованими, необхідно, по-перше, не довіряти таким фахівцям, по-друге, розуміти, що таке конверсія, принцип її розрахунку та залежність від різних факторів, що впливає на показник.
Що таке конверсія?
Конверсія – це відсоткове співвідношення клієнтів/передплатників/замовників/заповнили форму (відвідувачів, які виконали цільову дію) до загального числа відвідувачів за вибраний проміжок часу (день, тиждень, місяць).
Розраховується конверсія в такий спосіб. Припустимо, за місяць посадкову сторінку відвідали 10000 осіб, з них 450 вчинили цільову дію (відбулася конвертація). Конверсія становитиме: 450/10000*100% = 4,5%.
Сказати наскільки ефективним є і висококонверсійний landing page, знаючи лише конкретну цифру, неможливо. Адже вона залежить від сфери діяльності, конкурентності товару та його сезонності, а також ефективності факторів, які охоплює продаюча односторінка. До того ж немає межі досконалості, тому, постійно працюючи над просуванням лендингу і прагнучи захопити більшу кількість ЦА, можна підвищити його ефективність.
Від чого залежить конверсія лендинг пейдж
Конверсія – непостійний показник, який впливає:
- Вид джерела цільового трафіку та спосіб його отримання;
- Канали просування сторінки захоплення;
- Грамотний офер;
- Якість налаштування рекламної кампанії;
- Регіон та ніша;
- Конкуренція пропозиції (офера);
- Середній чек послуги;
- Якість контенту (зокрема, що продає текст);
- Місце цільової сторінки у вирві продажів (залишити заявку або купити товар).
Також на ефективність цільової сторінки впливають такі конверсійні елементи:
- Заголовок. За правильної подачі ефективність landing page підвищиться на 20-30%;
- Унікальність та відповідність тематики фотографії чи зображення, які можуть створювати перше враження у відвідувача сайту;
- УТП, бонуси та акції – сильні мотиватори до виконання цільової дії;
- Простота дизайну, зручність користування сайтом;
- Швидкість завантаження сторінки та її технічні чинники.
Приклад конверсії одного з наших проєктів у дуже конкурентній ніші з продажу квартир у Новобудові Києва.

З цього можна зробити висновок, що кінцева конверсія є комплексом з окремих факторів, кожен з яких повинен бути націлений на продаж. Отже, удосконалюючи кожен із критеріїв, можна досягти підвищення ефективності посадкової сторінки.
Якою має бути конверсія у landing page?
Як ми вже сказали, неможливо однозначно говорити про норму показника хорошої конверсії. Все дуже відносно, індивідуально та залежить від вартості товарів, які ви продаєте.
Якщо ваша компанія займається продажем преміального класу колекційних автомобілів, зібраних вручну, то конверсія 0,5 - 1% вважатиметься чудовою, адже ви отримаєте дуже хороший прибуток з продажу. Якщо компанія продає серійні автомобілі вітчизняного виробництва, то конверсія в 1% буде не нормальна.
Аналогічні приклади можна навести у будь-якій сфері бізнесу. Але, за своїм досвідом, можемо сказати, що існує мінімальний поріг конверсії в залежності від групи товарів і послуг, що продаються. Наприклад, для лендингу, створеного для туристичного бізнесу, конверсія від 2% - норма, для продажу техніки – 5%, конверсія для сайту з продажу одягу чи товарів загального споживання середньої цінової категорії – від 7% і від.
Якщо ефективність цільової сторінки, створеної для товарів та послуг низького та середнього цінового сегмента, нижче 2%, то варто замислитися над зміною рекламної кампанії, а також знайти "слабку ланку" в умовах, що впливають на конверсію, і збільшити або покращити її.
Дуже чудово Landing Page працює в нішах, де необхідно термінове прийняття рішень в обмежений час, наприклад, зламування замків або ремонт автомобіля, де нам вдавалося досягти конверсії в 45%.
Пам'ятайте головну істину: не важливо, який відсоток конверсії ви отримуєте. Головне – це окупність. Якщо ви задоволені результатом, значить, ваш лендинг відпрацьовує добре, тільки не забувайте експериментувати і досягати найвищих результатів!
Як підвищити конверсію лендингу: 5 цінних порад
Як згадувалося вище, конверсія - показник непостійний. Отже, можна працювати на його підвищення, постійно опрацьовуючи кожен тригер, покращуючи його та контролюючи його ефективність. Рекомендуємо скористатися методами підвищення конверсії, результативність яких вже неодноразово доведена.
Працюйте над закликами до дії
Покажіть головну цінність пропозиції, яку отримає споживач, ставши вашим клієнтам. Розробте стратегію, пропонуйте вигоди та переваги. Викладайтеся на 100%, щоб причепити увагу користувача, і він захотів стати вашим клієнтом тут і зараз. Говоріть йому про бонуси, які він зможе отримати. Передбачте будь-яку безкоштовну послугу: розрахунок вартості, доставку, проектування - будь-що, що може отримати ваш клієнт, не сплачуючи за це.

Працюйте над соціальними доказами
Відгуки клієнтів - найкращий доказ високої якості вашого продукту чи послуги. Тому передбачте блок відгуків на своєму лендінгу. Бажано, щоб відгуки були максимально розгорнуті та викликали довіру. Якщо у вас ще немає відгуків реальних клієнтів, замовте їх написання у фахівців. Але не забудьте подбати про те, щоб вони не повторювалися на якомусь іншому сайті.

Розкажіть більше про свій товар чи послугу
Надайте споживачеві можливість дізнатися максимально повну інформацію про свій продукт. Розмістіть на односторінці відео з описом товару чи послуги, щоб ваш потенційний клієнт, не йдучи з сайту, зміг знайти відповіді на всі запитання. Якщо немає можливості зняти або знайти відповідне відео, розмістіть звернення до клієнта керівника або фахівця, який зможе детально розповісти про товар/послуги, розкривши його головні переваги.

Підштовхніть користувача до дії за допомогою графіки
Якщо ваші конверсійні лендинги передбачають зображення будь-яких особистостей чи інших одушевлених персонажів, підберіть графіку, де їхній погляд буде спрямований на конверсійний об'єкт. Ваш юзер проведе траєкторію від погляду персонажа до блоку і підсвідомо зверне увагу на нього.

Удосконаліть лідогенеруючу форму
Дуже простий, але дуже ефективний спосіб підвищити конверсію лендінг пейдж - ретельно опрацювати дизайн форми СТА (call-to-action). Змінити колір - дуже просто, а результат може бути приголомшливим.

Невелика порада наостанок
Контролюйте відсоток конверсії свого landing page, щоденно моніторте поведінку відвідувачів за допомогою встановлених метрик та своєчасно реагуйте на зниження ефективності, покращуючи окремі фактори. Якщо ефективність зростає, визначте конкретну причину зростання і наголосіть. Пробуйте нові інструменти, змінюйте їх, опрацьовуйте та користуйтеся нашими корисними порадами.
Ставте "подобається" цій статті та ділитесь з нею з друзями. Підписуйтесь на наш блог, ми готуємо багато цікавого!