Нам дуже часто ставлять питання, чим відрізняється landing page від звичайного сайту та сайту-візитки. Ми вирішили докладно описати ключові відмінності, які в момент вибору допоможуть визначитися: замовити лендинг чи сайт.
Що таке landing page та що таке звичайний сайт
Отже, спочатку дамо визначення двом типам сайтів: лендингу та інших видів. Що являє собою лендинг пейдж? Це односторінковий сайт, метою якого є залучення відвідувачів та виконання ними цільової дії (завантажити, купити, замовити, записатися, забронювати, зареєструватися тощо). Перша та одна з головних відмінностей цільової сторінки – просування за її допомогою лише одного товару чи послуги.
У цьому випадку будь-який інший сайт, у тому числі візитівка, може містити необмежену кількість сторінок, категорій, розділів. Для таких сайтів типово розміщення інформації про компанію, послуги, переваги, товари, філософію бізнесу та багато іншого. До того ж решта видів сайту має набагато більший обсяг функціоналу: онлайн-помічника, кошик (у разі інтернет-магазину), карту проїзду, блок новин тощо. Landing page, своєю чергою, має лише одну форму – заклик до дії. Вона може виглядати як кнопка або кілька рядків, які пропонуються відвідувачеві для заповнення.
У чому ще різниця лендингу від сайту?
1) Спосіб залучення трафіку
Як відбувається пошук сайтів? Людина, найчастіше, заходить у пошукову систему, вбиває свій запит і вибирає сайт із виданого списку. Так ось, лендінг пейдж можна просувати лише за допомогою платної (контекстної реклами) – перші та останні 4 позиції на сторінці пошуку з припискою "реклама". Про SEO, на жаль, у 95% випадково доведеться забути, а це дуже серйозна втрата щодо отримання трафіку на сайт.

2) Висока конверсія
Лендінг містить коротку інформацію, що відповідає на головні питання для відвідувача: вид товару чи послуги, переваги, ціна, які вигоди від придбання та як купити/замовити. У структурі всього landing page немає факторів, які могли б відвернути людину від цільової дії, за рахунок чого і підвищується конверсія тут.

3) Створення landing page дешевше, а ефект швидше
Цільова сторінка – це повноцінний сайт, але через свою специфіку її створення триває не більше 14 днів, а вартість у півтора-два рази нижча. До того ж після запуску контекстної реклами перші відвідувачі можуть з'явитися через 2-3 години. Перші відвідувачі на звичайний сайт, що просувається методом SEO, з'являться не раніше 1-2 місяців.
4) Відсутність навігації на сторінці
Landing page не містить меню навігації, бо вся інформація розміщується на одній сторінці. Практикується меню на лендинг пейдж, яке скролять вниз до потрібного логічного блоку. Ми в Impulse Design вважаємо за краще не використовувати цей вид меню, оскільки це зменшує конверсію сайту.
5) Заклик до дії (Call to action)
Дизайн лендингу, всі блоки та контент концентрують увагу користувача на основне завдання сайту: продати послугу чи продукт. Вся сторінка спонукає до дії, а в її завершенні розміщується «заповітна» кнопка.

Що краще – лендінг чи сайт?
Не можна сказати що з видів веб-сайтів краще. Кожен несе певну мету, розроблену для певного бізнесу. Якщо мета – якнайшвидше продати товар чи послугу, то розробка landing page – найкращий варіант. Якщо хочеться розповісти потенційним клієнтам про компанію, її переваги та переваги кожної групи товарів або одиниці окремо, а також ряд послуг, то в цьому випадку необхідно підбирати інший вид сайту.
Підведемо підсумки
Задача landing page – підвищення показника конверсії та організація заходів щодо його збільшення. У разі інших видів сайтів (залежно від виду) конверсія може бути другорядним завданням, а як головне виступати підвищення лояльності клієнтів до компанії, формування іміджу, поліпшення впізнаваності тощо. Тому перед тим, як замовити лендинг пейдж або інший сайт, розставте пріоритети та запитайте "Чого повинен домогтися сайт в першу чергу?".
Ставте лайки та розповідайте про статтю своїм друзям. Підписуйтесь на наш блог, ми готуємо ще море корисної та цікавої інформації.