Після створення landing page важливо замислитись про його розкручування. У 90% випадків просування лендингу здійснюється за допомогою контекстної реклами. Це недорогий і досить ефективний спосіб отримати перших відвідувачів вже за 2-3 години після запуску рекламної кампанії в Інтернеті. Однак дія цього типу сходить на "ні", коли оголошення не оплачуються і перестають показуватися.
Багато клієнтів цікавляться, чи можна просувати лендинг із SEO. Деякі веб-студії стверджують, що ні. Насправді ж виявляється, що можна, а такий відсоток відмов від виконавців тільки тому, що просування сторінки методом SEO досить складний. Однак важливо розуміти, що ефект від СЕО-просування згодом лише зростає і досягнуті результати залишаються надовго.

Вартість контекстної реклами та СЕО також різна. СЕО-просування наводить основний трафік, PPC у разі виступає додатковим інструментом. Їхній вибір залежить від мети. Якщо компанія бажає підняти репутацію з нуля, рекламувати себе та залучити природний трафік, збільшивши кількість продажів загалом, то краще застосовувати SEO. Якщо необхідні моментальні та короткострокові продажі (наприклад, під час введення акції), то PPC – оптимальний варіант. Хоча варто відзначити, що в деяких нішах контекстна реклама є основою заробітку компанії. Потрібно знати, що таке лендинг пейдж і пам'ятати, що все дуже сильно залежить від ніші, правильно обравши методи як просувати лендинг.
Плюси та мінуси PPC та SEO просування landing page
Спочатку згадаємо, що контекстна реклама – це оголошення, яке показується зверху чи знизу на сторінці пошукової видачі. А ось метою СЕО (пошукової оптимізації) варто входження сайту до ТОП 10 за певними запитами. Це два різні інструменти, які несуть у собі одну мету – зробити так, щоб посадкову сторінку побачило якнайбільше користувачів.
Тепер перейдемо до огляду переваг та недоліків способів просування.
Формування бюджету
У короткострокових перспективах застосування контекстної реклами обійдеться дешевше, оскільки після налаштування та запуску сайт відразу виявляється в на першій сторінці пошукових систем. Вартість СЕО просування залежить від конкретних методів розкручування, конкуренції по ніші. Тому вона може змінюватись, але, все ж, у сумі такий вид просування обійдеться дорожче. Хоча варто пам'ятати про ефективність просування та загальний дохід за весь період рекламування лендингу. SEO-просування буде вигідніше. Тобто в короткострокових перспективах контекстна реклама виходить дешевшою, а в довгострокових – SEO-оптимізація лендингу вийде на порядок вигідніше.

Цільовий трафік
Кількість відвідувачів landing page, які прийшли за допомогою пошукової видачі, буде більшою, ніж трафік по контекстній рекламі. Але щоб отримати максимальну кількість лідів за допомогою СЕО, необхідно вкласти велику суму грошей і постійно контролювати фактори, що впливають на результат.
Управління рекламною кампанією
У цьому випадку PPC – безперечний лідер. Повноцінне вікно керування дає можливість самостійно керувати змістом оголошення, додавати пошукові запити, геотаргетинг, вказувати певний регіон країни тощо.
Можливості СЕО-оптимізації обмежені, а самостійно оптимізувати сайт без відповідних знань практично неможливо.

Швидкість ефекту
Щоб налаштувати платну рекламу, потрібно від 4-5 годин. Після налаштування та запуску реклама починає лити трафік і відразу наводити відвідувачів. Після запуску СЕО-просування перші відвідувачі з'являться щонайменше через 3 тижні і значно нижчі за конверсією, оскільки такі користувачі швидше за все переглянули вже десятки сайтів, перш ніж дістатися до нас.

Тривалість результату
Ефект від SEO-оптимізації триває довше. Навіть якщо СЕО-розкрутка зупинена, вона продовжуватиме діяти якийсь час. Ефект від платної реклами в Google триває доти, доки йдуть проплати на нього. Як тільки закінчується оплата реклами, вона зупиняється і буде безрезультатною.
В ідеалі, коли просування landing page виконуватиметься одночасно двома способами.
Чому лендинг не просувається?
Пошукова система з великою недовірою належить до сайтів, що складаються з однієї сторінки, тому і потрапити в ТОП органічної видачі майже неможливо. Рішення досить просте - створення блогу всередині лендингу. Наприклад, ви можете вивести 6-20 матеріалів тематичного контенту з блогу на сторінку. Неймовірно важливо, щоб опис до кожної статті (прев'ю) був унікальним і не дублювався у внутрішніми сторінками сайту.
Якщо для контекстної реклами потрібні лише інвестиції та нескладні маніпуляції в налаштуванні, то з СЕО справи дещо складніші. Неефективність СЕО може бути пов'язана з низкою факторів, оскільки на неї впливає:
- Title;
- Description;
- Контент;
- Посилання профіль;
- Н1, Н2 та Н3;
- Перелінківка.
Розглянемо кожен фактор окремо, тому що навіть один пункт зі списку може позитивно вплинути на розкручування landing page.
Title
Тайтлу варто приділити особливу увагу, від нього залежить 50% успіху. Дуже важливо в title використовувати ключові входження на початку речення. Ще краще, якщо у ньому буде м'який заклик до дії.

Не рекомендується використовувати ключові входження поспіль чи перераховувати ключові слова без логічного зв'язку.
Description
Дескрипшн не входить до переліку факторів, які ранжує пошуковик. Але якщо включити до нього ключові слова, вони братимуть участь у текстовому ранжируванні. До того ж якщо description написано правильно та розкриває зручності для відвідувача, він обов'язково вплине на клікабельність у пошуку.
H1
У Н1 має бути зазначений найчастіший запит у прямій формі, що використовується 1 раз і що складається з 2-5 слів.

Н2 та Н3
Для лендінгу пейдж також важливі підзаголовки. Вони прописуються ключові слова з нижчою частотністю.
Текстовий контент
Усі ключові слова краще розбити на блоки і створити окремі тексти. Важливо уникати переспам у ключових словах. При цьому необхідно знати як правильно писати контент, щоб він впливав на продаж та конверсію. Рекомендуємо прочитати правила написання продаючого тексту з прикладами.

Перераховані раніше чинники - це найменша база із усіх можливих способів оптимізації сторінки. Детальний чек-лист ви можете завантажити тут.
Перелінковка між лендингами або зі своїм сайтом
Перелінковка може стати основним фактором, який позитивно впливає на просування. Тому обов'язково слід робити лінк на сторінках свого сайту між собою чи інші landing page.
Додаткові рекомендації щодо просування landing page
- Не навантажуйте landing page зайвою та марною інформацією;
- Використовуйте унікальні картинки, якщо хочете розкрутити односторінок;
- Проконтролюйте швидкість завантаження сторінки;
- Замовте створення додаткових сторінок (перша з яких – лендинг) та організуйте просування кожної з них за певними запитами.
Якщо просування landing page вам здається складною роботою, то краще звернутися до професійних виконавців, які підкажуть, де і на які елементи та блоки потрібно наголосити, яка конверсія лендинг пейдж вважається хорошою і чим відрізняється лендинг від звичайного сайту. У цьому випадку важливо звертатися до фахівців, які не просто витратить ваші гроші, а створять ефективну рекламу для цільової сторінки.

Висновки
Вибирайте спосіб розкручування свого сайту, що продає, залежно від своїх потреб. Проаналізуйте переваги та недоліки всіх видів просування та зробіть ставку на оптимальний, створюючи та просуваючи ефективні посадкові сторінки.
Ставте лайки статті та ділитесь з нею друзями. Підписуйтесь на наш блог, попереду багато цікавого!