Landing page є цінним активом у багатьох галузях, у тому числі у сфері нерухомості, тому що головна мета лендінгу – підвищення конверсії. А високі конверсії – це завжди великі гроші. І тут абсолютно не важливо про який напрямок у сфері нерухомості йдеться: продається нерухомість від забудовника або силами посередників - агентств нерухомості. Створення односторінника, що продає, необхідно в обох випадках, якщо необхідно залучити якомога більше потенційних покупців. Причиною цього стала звичка людей першочергово шукати всю інформацію в Інтернеті і лише після цього зв'язуватись із представниками компанії для ознайомлення з деталями.
Пошукові системи, соціальні мережі стають єдиними шляхами вирішення завдання пошуку нерухомості для користувачів будь-якого віку. І як показує досвід нашої веб-студії, спираючись на результати нашої роботи та ефективність бізнесу наших клієнтів, розробка лендінгу – це першочергова необхідність отримання цільового трафіку з максимально швидкою віддачею. Нами перевірено неодноразово: лендинг пейдж нерухомості працює в десятки разів краще, ніж інші види сайтів на цю тематику.

І якщо ми говоримо про дійсно якісний продукт, важливо знати, які елементи він повинен містити і яким вимогам відповідати, щоб залучати, утримувати та генерувати відвідувача у клієнта. У цій статті ми розглянемо ключові вимоги до цільової сторінки з нерухомості та наведемо найкращі приклади лендінгів у цій сфері.
Які елементи має включати лендинг для тематики нерухомості, щоб називатись ефективним?
Конкретна мета виготовлення односторінника не є важливою. Це може бути збільшення передплатників на розсилку, розширення клієнтської бази для агентства нерухомості для виконання холодних дзвінків або залучення гарячих клієнтів, готових до обговорення угоди та її проведення. Щоб лендинг пейдж для нерухомості вважався хорошим і приносив результат своєму власнику, він повинен містити компоненти, які впливають на ефективність посадкової сторінки. Поговоримо докладніше про які компоненти йдеться.
Чітка структура інформації
Від логіки побудови всіх блоків, їхньої послідовності та наявності залежить не тільки зручність відвідувача сайту, але й його остаточне рішення – продовжувати користуватися конкретною сторінкою або закрити її. Структура - найважливіший елемент створення лендінг-пейдж. Вона повинна створюватися виключно на потребах цільової аудиторії, порушувати проблеми потенційного клієнта та пропонувати рішення. При цьому кожен блок має бути логічно виставлений, щоб крок за кроком переконувати відвідувача, що оффер, який пропонує лендинг, - це те, що йому потрібно.

Рішення купити чи орендувати нерухомість для користувача не спонтанне. Напевно, до того моменту, як переглянути ваш лендинг, споживач вже побував на декількох сайтах ваших конкурентів або переглянув дошки оголошень з нерухомості. Отже, він уже частково розуміє ціноутворення, ринок пропозицій, але, потрапивши на ваш односторінник, у нього все одно є безліч питань. Саме структура сайту допомагає людині швидко знайти відповіді на запитання. Структура, ніби ведучи за руку користувача, орієнтує його у вашому реченні, допомагає вирішити його проблеми, потреби та пропонує те, що йому необхідно в момент, коли це потрібно. Саме тому правильна та логічна побудова структури вкрай важлива для створення сайтів у сфері нерухомості. Адже на кону - дія, що призводять або до прибутку компанії, або втрати клієнта або його відмову.

Приклад оффера на лендінгу нерухомості Неправильна, неповна чи нелогічна структура сторінки – це критична помилка. Навіть невеликі мінуси можуть призвести до повного провалу односторінника. Щоб цього уникнути, читайте які бувають помилки лендинг пейдж та викорінюйте їх на своїй сторінці.
Дизайн сайту
Дизайн лендинг пейдж агентства нерухомості або нерухомості загалом повинен повністю відповідати специфіці пропозиції. Якщо посередник займається продажем або орендою виключно елітного житла, то дизайн односторінника має з першого погляду говорити про це. Саме зовнішній вигляд сторінки, розташування елементів, підбір кольорової гами, виділення акцентів створює перше враження і про сайт, і про саму компанію.

Важливо детально опрацювати всі елементи та поєднати їх таким чином, щоб користувачеві було зручно і зрозуміло, що і де знаходиться, як йому зробити дію.
Не забудьте створити адаптивну версію дизайну для захоплення мобільних користувачів. Сайт повинен правильно адаптуватись під усі електронні гаджети. Це дійсно важливо, якщо не хочете втратити більш ніж половину своїх потенційних клієнтів. Ми неодноразово тестували цей елемент, виявляючи затребуваність адаптованої версії сайту. Як показали результати нашої роботи, понад 65% відвідувачів – мобільні користувачі. Саме тому розробка адаптивного дизайну потрібна.

УТП
Перше, що бачать відвідувачі цільової сторінки - заголовок (УТП, уникальна торгова пропозиція). Враховуючи важливість заголовка, необхідно переконатися, що він легко захоплює увагу користувачів. УТП має бути точним, не надто довгим, розкривати найважливішу конкурентну перевагу вашої пропозиції (про те, як виділяти конкурентні переваги читайте тут). Перший заголовок грає вирішальну роль конвертації відвідувача в клієнта.

Не тільки зміст УТП має вагу, але його оформлення. Потрібно використовувати великий і просто шрифт, що читається кольором, що контрастує з головним фоном. Унікальна торгова пропозиція має збігатися зі змістом реклами, за якою користувач прийшов на цільову сторінку. Якщо назва з нею не збігається за змістом чи пропозицією, ви втратите потенційного клієнта.
Не потрібно вигадувати велосипед і ліпити як перший заголовок жаргонне слово або пропозицію, яка не з першого разу зрозуміла відвідувачу, як це показано в прикладі.

Не забувайте, що ваша цільова аудиторія не обмежується віком. Лендинг можуть відвідати як молоді люди до 35 років, так і відвідувачі передпенсійного віку. І кожному з них має бути зрозуміло, що конкретно йому пропонується, а також які саме вигоди/переваги він отримає від співпраці з вами.

І не забувайте про емоційну складову. УТП має чіпляти, інтригувати, відображати глибоку емоційну вигоду від ведення з вами бізнесу чи співробітництва, але не створювати байдужості.
Фото та/або відео
Привернути увагу користувача та стимулювати його до дії допоможуть якісні фотографії об'єктів або їх відеоогляд.

В ідеалі, на сайті краще розміщувати та те, й інше. Але якщо вибір стоїть між двома, то відеоролики викликають більший інтерес та довіру до офферу, демонструючи його правдивість. Особливо це важливо під час продажу чи оренді елітного житла. Потенційному клієнту не захочеться переглянути сотню фотографій одного будинку, йому простіше побачити його відеоогляд. При цьому чим якісніше відео, тим краще враження про пропозицію. У практиці власники односторінок або сайтів-багатосторінок, присвячені дорогій нерухомості, все рідше використовують фотографії для демонстрації своїх офферів. Відео у цьому випадку стає універсальним інструментом. Воно розкриває реальний вид будинку/квартири та підвищує довіру як до самої нерухомості, так і до компанії, яка її продає/здає в оренду.

Фото чи відео мають бути унікальними, показувати реальну пропозицію. Якщо немає можливості самостійно зробити фотографії об'єктів і як альтернатива використовуватимуться фотки, взяті з Інтернету, беріть їх на платних біржах. Так ви забезпечите унікальність свого контенту та зможете бути впевнені, що він не розміщений ще на десятках сайтів аналогічної тематики. Але тут потрібно бути дуже акуратним, щоб не обдурити свого потенційного клієнта. Навряд чи йому сподобається будинок, склад чи квартира, які насправді взагалі не збігаються за характеристиками та виглядом із фотографіями, викладеними на сайті. Тому, якщо вже і зважилися на розміщення фотографій, взятих з Інтернету, то краще їх використовувати не з першочерговою метою, а, наприклад, як тло або картинку-заглушку.
І не забувайте про оптимізацію картинок для підтримки високої швидкості завантаження лендингу на комп'ютері та гаджетах.
Заклики до дії (CTA, call-to-action)
Заклик до дії говорить користувачеві, що зробити і який він отримає від цього результат. Логічно, що смислове наповнення заклику має залучати та мотивувати людину до дії. При цьому СТА має бути простою і зрозумілою, щоб відвідувач розумів, що йому запропоновано, як це зробити і яким чином отримати очікуваний результат. Відмінне рішення, яке завжди працює – розмістити тригер обмеження, щоб підштовхнути людину до виконання дії прямо тут і зараз.

Заклики до дії не обов'язково мають бути націлені на вирішення однієї проблеми. Наприклад, не варто по всій довжині сторінки пропонувати відвідувачу залишити заявку на консультацію, якщо компанія пропонує інші послуги, наприклад, надсилає прайс або фото конкретного об'єкта. Але при цьому важливо зосередитися лише на одному оффері, який оточив його закликами до дії. Наприклад, якщо продаються квартири, можна закликати відвідувача завантажити планування, записати на перегляд, внести свої дані для отримання розсилки з повідомленнями про появу нових варіантів і т.д. Не слід відволікати людину одразу кількома пропозиціями, розташованими на одному екрані. Це призведе до розсіювання уваги та можливої втрати клієнта.

Демонструйте за допомогою заклику емоційну зручність для користувача. Говоріть йому про те, що він отримає саме зараз і в яких дамках він залишиться. Прикладом емоційного призову у разі нижче є слово “безплатний”. Адже те, що безплатно, завжди цікаве для клієнта.

Важливо звернути увагу на оформлення форми заклику до дії. Вона має виділятися на основному фоні. Лідогенеруючу кнопку краще виділяти яскравим і яскравим кольором, щоб вона не губилася і завжди привертала до себе погляд.
Переваги та зручності
У сфері нерухомості дуже велика конкуренція. Щоб зачепити клієнта, мала зробити унікальну пропозицію. Необхідно показати, які вигоди від його використання та співробітництва саме з вашою компанією він отримає. У цьому й допоможуть блоки переваг та зручностей.

Це дуже важливі блоки, які потребують опрацювання. Зручності мають ґрунтуватися на потребах цільової аудиторії, її специфіці, а переваги бути конкурентними, демонструючи те, чого немає у ваших конкурентів.

Соціальні докази
Лендинг продажів нерухомості має містити соціальні докази. В якості можуть виступати різноманітні сертифікати та досягнення, звернення управління клієнтам. Найважливішу роль відіграють відгуки клієнтів. Вони допомагають прийняти остаточне рішення, якщо відвідувач змінюється, а також дізнатися про думку реальних клієнтів, яка дуже важлива для нього.

Не варто публікувати всі відгуки всіх клієнтів за весь час існування компанії на своєму лендингу. Достатньо відібрати кілька найяскравіших і наголосити на них. Ось кілька факторів, які слід враховувати під час вибору відгуків для цільової сторінки:
- Вибирайте лише ті, які є найважливішими для вашої цільової аудиторії. Ваш потенційний клієнт має побачити себе на сторінці;
- Вибирайте лише конкретні відгуки. Беріть відгуки, що містять конкретну інформацію або деталі, що допомагають намалювати малюнок для читача;
- По можливості використовуйте візуальні ефекти. Картинки та відео – чудовий спосіб побудувати довіру та залучити вашу пропозицію.
Якщо хочете створити правильне враження про свою компанію та підвищити до неї довіру потенційних покупців, використовуйте відео-відгуки. Ця фішка завжди круто працює на емоційну складову користувача, через те, що він сприймає міміку, жести, емоції людини, що залишила відгук про вашу компанію. В Америці, наприклад, дуже популярні цілі сторителлінги, коли реальний клієнт розповідає історію про те, як компанія допомогла йому знайти нерухомість, як відбувалася угода та як змінилося життя після цього.

Контакти
Блок контактів важливий на односторіннику, що продає, незалежно від його тематики. Однак у сфері нерухомості без повноцінного та широкого блоку контактів лендинг може втратити значну частину лідів.

Користувач повинен бути наданий кілька варіантів, як зв'язатися з вами для вибору найбільш зручного. Тому вказуйте всі існуючі контакти, включаючи посилання на соціальні мережі. Якщо з яких-небудь причин ви не використовуєте будь-який вид зв'язку, наприклад, електронної пошти, є сенс створити та вказати на сайті.

Кожен лендинг повинен ґрунтуватись на потребах цільової аудиторії, потенційного клієнта. Блоки та елементи сторінки – інструменти, за допомогою яких можна досягти ефективності.
Будь-який блок, включений до структури, несе свою вагу і може вплинути на конверсію як позитивно, так і негативно. Тому необхідно докладно опрацьовувати кожен елемент, а також тестувати конверсію, виявляючи, де необхідне доопрацювання, а на який блок слід зробити акцент, тому що він добре відпрацьовує.
Приклади найкращих лендингів
Наведемо приклади односторінок для нерухомості, які матимуть змогу зустріти розробку проєкту.
Приклад 1.

www.nasledie-hals.ru
Цікавий приклад лендингу, який заслуговує на увагу. Легка повітряна односторінка має свої фішки, від яких важко відвести погляд. Зокрема анімація. Кожен слайд-ефект, що змінюється, містить певну анімацію, за якою цікаво спостерігати та керувати. Стилістика дизайну створює враження часів СРСР, що демонструє стиль шрифту, кольору, слогани, оформлення. У сукупності створює певне почуття впевненості, впізнаваності та довіри.

Автентичний приклад посадкової сторінки, що створює враження розкішного життя. Для користувача тут є все, що потрібно для переконання користувача зробити вибір у бік цього РК: Сторінка не містить нічого зайвого і при цьому дозволяє людині знайти відповіді на свої запитання.
Приклад 2
Приклад оренди розкішних вілл від власника. Лаконічна та коротка сторінка спрямована на захоплення клієнта за допомогою високоякісних та красивих фотографій.

Функціонал сторінки досить обмежений. Вибираючи варіант можна прочитати його характеристики. Передбачено відеоролик та кілька пропозицій інфоконтенту.

Такі лендинги найчастіше присвячуються елітній нерухомості, коли цільового клієнта не потрібно переконувати зробити власний вибір. Йому важливіше комфорт, який він може оцінити виходячи з переглянутих фотографій. Дуже гідний приклад, що надихає своїм простим, але водночас приголомшливим дизайном.

Приклад 3
Сайт, присвячений продажу квартири у житловому комплексі від забудовника.

www.vavilovdom.ru
Головна сторінка виконана за структурою та принципами продаючого односторінника. На ній міститься ключова інформація, за допомогою якої вдається зачепити користувача.
Окремий плюс – демонстрація ціни на житло. Це дійсно зручно для покупця, все чисто та прозоро. На основі цієї інформації, розміщеної на першому розвороті, людина може прийняти рішення, чи цікавий їй оффер чи ні.
З особливостей сторінки можна виділити те, що вона складається з двох блоків: першого розвороту з УТП і другого, де розміщено опис житлового комплексу.

Тут немає яскравих закликів до дії або тригерів з обмеженнями та пропозицією купити квартиру цієї хвилини. Натомість ціла навігація по сайту та детальний опис житлового комплексу. Складно сказати наскільки ефективно таке рішення, але воно, безумовно, має місце.
Приклад 4
У цьому прикладі ми розглянемо посадкову сторінку із продажу пентхауса класу люкс.

Тут немає типових блоків вигод чи соціальних доказів. Вони тут просто не потрібні. Мета лендингу – привернути увагу відвідувача реальними фото котеджу, розкривши його переваги. Що й зроблено.

Сторінка витримана у спільній концепції, має стильний дизайн, не перевантажена інформацією. Тому своїм стилем і підтримує преміальний характер, даючи зрозуміти яка нерухомість у продажу. І вся інформація про будинок обов'язково підкріплена якісним відео.

Приклад 5
Цікавий приклад лендингу житлового комплексу з яскравим дизайном та оригінальною концепцією.

www.chicago.kiev.ua
Вже з першого розвороту стає зрозуміло, що ми не простий односторінок, створений за типовою структурою. І хоч тут використані найважливіші елементи такі, як вигоди та переваги, їх оформлення та подача не справляють враження шаблонності, що останнім часом зустрічається дуже часто.

Фішка сайту – розміщення панорамного вигляду, що відкривається з вікон будинку. Це досить потужний маркетинговий хід та відмінне рішення, оскільки дуже багатьом потенційним покупцям важливий вигляд, який вони можуть щодня спостерігати із вікна своєї квартири. Панорамне фото демонструє їм ту можливість, яка може стати для них дійсністю.
Яскравий, живий та енергійний сайт, що розкриває специфіку та навіть енергетику житлового комплексу. Це помітно і в дизайні, так і в інфоконтенті. Дуже хороший приклад лендингу, що дійсно заслуговує на увагу.
Приклади найкращих лендингів агентств нерухомості
Функціонал та наповнення сайтів агентств нерухомості відрізняється від лендингів із продажу нерухомості. Різниця в тому, що у першому випадку односторінник продає послугу. І тут дуже важливо розкрити всі переваги конкурентного бізнесу, дати зрозуміти відвідувачеві, що це агентство – найкращий його вибір, у якому він не розчарується. Отже, наведемо 5 прикладів одних із найкращих landing page агентств нерухомості.
Приклад 1
Приклад сайту агентства нерухомості, який демонструє наскільки простий, але ефективною може бути ідея і концепція сторінки.

www.rjsmith.co.uk
Основне тло першого розвороту посадкової сторінки виконано відеорядом, під час якого демонструються будинки, пропоновані компанією. Дизайн виконаний не у стандартному для лендингу стилі. Тут немає яскравих вставок із закликом, будь-яких тригерів та елементів, що мотивують до дії. Натомість лише високоякісні фотографії, які не менш ефективно мотивують користувача продовжити перегляд сторінки. Під кожним заголовком розміщується активна лідогенеруюча кнопка. В ідеалі, її оформлення могло б бути помітнішим, оскільки вона губиться при зміні відеоряду. Однак витримка концепції говорить про те, що це задум дизайнера, з яким ми не будемо сперечатися.

Приклад 2
Сайт агентства нерухомості з головною сторінкою у вигляді посадкової сторінки, що зуміла одночасно зробити пропозицію і продавцю нерухомості, і її покупцю.

www.homelight.com
Односторінник дуже простий з погляду дизайну, але це і додає сторінку шарму. Оформлення односторінника зрозуміле і доступне, в ньому немає вставок, що кричать. Вся інформація розташована на білому тлі, якого дуже багато. Це правильне рішення, що дозволяє користувачеві сайту, не відволікаючись сконцентруватися на інформації. До речі, про неї. Тут є все, що потрібно для продавців.

та для покупців.

Відмінна структура цільової сторінки, правильно розроблені конкурентні переваги компанії та вигоди для клієнтів роблять сайт цікавим з погляду користувальницького досвіду та ефективним.
Приклад 3
Відмінний приклад Landing page агентства нерухомості, що працює на результат.

www.compass.com
Дизайн посадкової сторінки орієнтований на якісні фотографії, яких тут безліч. Тут практично немає інформації про агентство, немає блоків вигод, переваг і навіть відсутні лідогенеруючі форми, звичні нам дизайном. Натомість є відмінний функціонал, що дозволяє знайти нерухомість в штаті і місті, що цікавить, вказав свої індивідуальні побажання.

Разом із крутими фотографіями будинків, вілл та квартир створюється ефектний тандем, який дуже впливає на конверсію позитивним чином.
Приклад 4
Дорогим послугам – дорогий сайт.

www.sprec.com
З першого розвороту йдеться про те, що ми маємо справу з елітною агенцією, яка створює пропозицію на преміальну нерухомість. Про це говорить, буквально, все: дизайн, якість фотографій та їхній вигляд. Навіть шрифт підкреслює класичну розкіш, власником якої хочеться підлога.

Дуже класний приклад того, як продавати свої послуги. Жодних типових закликів, жодних довгих розповідей про компанію та її діяльність. Навіть немає відгуків. Але при цьому почуття "дорого-багато" не залишає ні на секунду під час перегляду сторінки. Все чітко, філігранно, витончено та стильно. Відмінний дизайн, чудова ідея і, без сумніву, чудова конверсія сайту.
Приклад 5
Напевно, може скластися враження, що закордонні лендинги докорінно відрізняються від вітчизняних. Переглянувши сотні прикладів, лише мала частина односторінок візуально схожа на ті, які ми бачимо від російських та українських дизайнерів. Насправді це міф, оскільки структура, наповнення та оформлення сайту безпосередньо залежить від цільової аудиторії. І цей приклад лендингу американського агентства нерухомості — яскравий доказ.

discover.corcoran.com
Структура сайту виконана за маркетинговою концепцією AIDA. Тут є вигоди та переваги…

Форми заклику до дії оформлені окремим блоком.

І навіть відеоролики з відгуками та сторітелінгами, які відмінно піднімають ефективність сайту коштом позитивного впливу на довіру користувача до компанії.
У дизайні сайту немає ніяких незвичайних фішок та витончених елементів, за допомогою яких можна привернути увагу відвідувача. Натомість проста і зрозуміла структура з наповненням, що дозволяє закрити всі питання та проблеми користувача та запропонувати гарне рішення. А що ще потрібне для відмінної конверсії? Це справді хороший приклад лендингу, який можна дорівнювати.
Як створити добрий лендинг для тематики нерухомості?
Щоб розробити ефективний лендинг пейдж нерухомості чи агентства нерухомості, необхідно:
- Продумати концепцію сайту, його структуру та дизайн;
- Пропрацювати УТП, який створив перший заголовок, що чіпляє і запам'ятовується;
- зробити якісні знімки реальних об'єктів або купити їх на платних біржах, щоб наголосити на серйозному ставленні компанії до своїх клієнтів;
- Розробити продаючі заклики до дії та розмістити їх за довжиною односторінника залежно від послуг компанії та потреб ЦА;
- Тестувати конверсію сайту, постійно працюючи над його ефективністю.
Пам'ятайте, все залежить від цільової аудиторії та специфіки офферу. Дуже важливо знайти баланс між попитом та пропозицією, що надала своєму клієнту те, що йому дійсно потрібно.
Подобалась стаття? Лайкніть її та підпишіться на наш блог, щоб не пропустити новий контент!