Ось уже понад 5 років у практиці українського сайтобудування landing page є чи не єдиним способом ефективно прорекламувати товар чи послугу за допомогою однієї сторінки. І популярність замовлень створення лендингу це підтверджує. Адже навіть невеликий продаюча односторінка може принести конверсію понад 25%, утримуючи відвідувача одним оффером і приводячи його до заповітної кнопки лідогенерації.
У цій статті ми наведемо приклади сайтів із високою конверсією, які вже показали неймовірно віддачу у різних тематиках, принесли замовникам нових клієнтів та масштабували бізнес. Також, покажемо кілька чудових прикладів landing page з високою конверсією, які ми вважаємо неймовірно вдалими. Поїхали!
Приклад лендингу з високою конверсією з проєктування приватних будинків та елітних котеджів
Ми кілька років поспіль ми проводимо докладну аналітику з landing page і дійшли кумедного висновку. Користувачі досі не звикли до односторінників. Відвідувачам на перший погляд, а найчастіше навіть на другий та на третій, складно усвідомити, що на сайті неможливо перейти на якусь сторінку. Тому продовжують кликати на все, що хоч на краплю схоже на кнопку. У цьому прикладі сайту з високою конверсією продемонструємо результат аналізу кліків, а також розберемо кожний блок, який разом привів компанію до зростання.
Перший розворот - банер з УТП та перевагами компанії. Що бачить відвідувач під час першого відвідування лендингу? Він отримує відповідь на питання про діяльність компанії, а також одразу робить висновки про її досвід. Наведені переваги у вигляді фактів та цифр – окремий бонус для замовника. Цифри завжди відіграють важливу роль у лендингу, виключаючи ймовірність "води" та зайвих слів. Бажаєте дізнатися про це докладніше? Читайте як навчитися знаходити та складати конкурентні переваги компанії.

Розміщення CTA кнопки відразу після банера. Показав непогану віддачу. Виглядає як заклик до дії цінність + цінність. Заклик у кнопці має бути таким самим, як і заклик у заголовку, щоб отримувати високу конверсію.

Наступний конверсійний блок – social proof + CTA. Найсильніший блок у лендингу.


Наступним блоком показуємо свою експертність. Розміщуємо кнопку CTA в самому низу з дуже неоднозначним закликом до дії. Тим не менш, форма стала однією з найефективніших.


Звичайно, основний та головний доказ професіоналізму в будівельній тематиці – роботи компанії. У найефективнішому блоці з "соковитими, цікавими проектами" з метою залучення "найгарячіших" клієнтів, готових зробити дію прямо зараз, розміщуємо важливий заклик до дії "записатися на перегляд".

Наступний приклад лендингу з високою конверсією – промислова тематика "вентиляція та кондиціювання"
Дві послуги залежні одна від одної, тому ефективна лендинг-сторінка має максимально відповідати на питання потенційного клієнта та тиснути на його страхи.
Банер з УТП, що мотивує другим заголовком і лідогенеруючою кнопкою

Аналіз бізнесу клієнта показав, що компанія-замовник має дуже широку цільову аудиторію. Наша мета – розкрити можливості компанії, вказавши на види бізнесу, які можуть замовити послугу вентиляції та кондиціювання. Під кожним видом суб'єкта діяльності розміщує лідогенеруючу кнопку, персоналізуючи потенційного клієнта та його вид діяльності.

Наступні блоки - вигоди, переваги та вияв експертності компанії. Працюємо на страхи споживача, знищуючи їх та підтверджуючи, що компанія – дійсний професіонал. При демонстрації переваг та вигод важливо говорити мовою фактів. Тому необхідно максимально заглибитися в бізнес свого клієнта-замовника та дізнатися про його конкурентні переваги.

СТА із закликом до дії. Заклик містить мотивацію безплатного розрахунку обладнання та роботи. Говоримо про безпеку споживача, вказавши про конфіденційність.

Блок соціальних доказів – найважливіший блок на лендинг пейдж. Говоримо про факти, які формують його впевненість у компанії та ведуть до цільової дії.

СТА із закликом до дії. Надаємо потенційному клієнту вибір: заповнити форму зворотного зв'язку та отримати безплатну консультацію від інженера або зв'язатися за контактним номером.

Знайомимо споживача з іншими послугами компанії з можливістю детального ознайомлення та отримання знижки.

На завершення ще одна лідогенеруюча кнопка для групи ЦА, яка хоче отримати відповіді на індивідуальні питання щодо його бізнесу.

Приклад landing page із високою конверсією для послуг організації системи опалення
Дуже конкурентна ніша в Україні, тому наш лендинг має не лише мотивувати клієнта інформацією про компанію та її послугу, а й робити потужний акцент на її експертності, щоб споживач розумів – перед ним професіонал, здатний задовольнити запити та зробити дуже вигідну пропозицію.
Перший розворот відразу говорить про професіоналізм компанії. Робимо акценти на досвіді, гарантії та адекватній ціновій політиці.

Тим, кому не цікаво читати інформацію та вже готовий співпрацювати з компанією, пропонуємо заповнити форму розрахунку системи

Заклик до дії містить особисте звернення – важливий маркетинговий хід.
Для цільової аудиторії, яка хоче познайомитися з компанією ближче та зробити висновки, пропонуємо список послуг.

Говоримо про досвід компанії, перераховуємо завдання, з якими компанія впорається. Граємо у страхи відвідувача.

Наступні кілька блоків – блоги зручностей. Пропонуємо споживачеві заощадити на послугах. І щоб не бути голослівними, вказуємо способи економії. Наприкінці другого блоку – СТА із мотивуючими до дії перевагами.


Блок соціальних доказів збільшує довіру споживача. Дуже важливий, з погляду мотивації, блок.

Пропонуємо унікальну послугу від компанії – порівняльний розрахунок системи опалення, який може показати різницю у вартості між кошторисом, який вже був представлений конкурентом. Подібні послуги "вбивають двох зайців". По-перше, відвідувачу надається можливість заощадити та, якщо різниця в розрахунках є, то вибрати більш економічний, але не менш якісний варіант. По-друге, компанія отримує потенційного клієнта, якого можна дотиснути холодними дзвінками чи додатковими зручностями. При цьому форма не зобов'язує споживача зробити замовлення. При цьому виявляється повага до відвідувача.

Далі говоримо про етапи співпраці з лідогенеруючою кнопкою і нижче розміщує СТА + форму з рекомендацією розрахунку, що ні до чого не зобов'язує відвідувача. На наш досвід скажемо, що такі пропозиції дуже конверсійні. І споживач, і компанія отримує зиск. У першому випадку це розрахунок та можливість заощадити, у другому гарячого клієнта, якому потрібна система опалення.


Наступний розворот – прояв експертності компанії з допомогою її досвіду. Наведеною інформацією остерігаємо потенційного клієнта від шарлатанів, даємо рекомендації. Такий хід допомагає відвідувачеві зрозуміти, що компанія знає про його страхи та гарантує прозору співпрацю, наведену фактами та гарантіями.

У самому низу лендингу бренди обладнання, використовуваних компанією.

Яскравим прикладом ефективного сайту із високою конверсією є лендинг для дитячого фестивалю
Об'ємна, цікава робота та відмінний результат у вигляді дуже високої конверсії. Ціль цього landing page – залучити максимальну кількість учасників дитячого фестивалю. Завдання лендингу – розповісти відвідувачеві про фестиваль та надати йому можливість стати його учасником.
Банер – унікальна торгова пропозиція із зазначенням головної інформації – датою проведення свята

Розміщувати СТА не стали, тому що на цей час відвідувачу нічого не відомо про захід. Натомість вказали його цінність у наступному блоці.

Для мотивації учасника було запропоновано подарунок за репост. Результат був приголомшливим! Окрема фішка - мотивація відвідувача у вигляді "бажання" дитини.

Розкриваємо перевагу фестивалю та розміщуємо лідогенеруючу кнопку з цікавим СТО. Називаємо дитину "підприємцем" для посилення бажання.

Відповідаємо на запитання про учасників, не забуваючи про дорослих

Мотивуємо відвідувача лендингу причинами стати учасником фестивалю

Підсилюємо бажання шляхом демонстрації спікерів та спеціальних запрошених гостей

Детально розповідаємо про структуру заходу. Розбили кожну послугу на блоки, додав у кожну лідогенеруючу кнопку зі СТА

Говоримо про цілі проєкту. Цей блок розроблений для того, щоб надати відвідувачу розуміння основних завдань заходу та надати можливість стати волонтером на допомогу дітям, які потребують потреби.

Останній блок – форма СТА із пропозицією зробити репост за подарунок та невелику мотивацію для відвідувача, за допомогою якої у відвідувача виникає бажання виявити таланти у своєї дитини та стати учасником фестивалю.

Приклад крутого на нашу думку ефективного landing page з високою конверсією
Оцінивши цей приклад landing page, ми дійшли висновку, що він приречений дуже високу конверсію. Судіть самі.
Перший банер містить унікальну фотографію роботи компанії + УТП + список послуг + перевага вказівки ціни + лідогенеруючу кнопку. По суті, відвідувач має вже всю інформацію на руках, щоб зробити замовлення або отримати консультацію.

Привернення уваги відвідувача яскравою та мотивуючою назвою, докладний опис завдання та професійного вирішення.

Наступний блок добре працює на конвертацію. Розміщення та будівництво цінової вибірки з демонстрацією пропозицій щодо обраної цінової категорії знайомить відвідувача з каталогом компанії. Нижче розробники пропонують зв'язатися з компанією, якщо споживач не знайшов відповідний варіант. Хочеться відзначити дуже яскравий, стильний та и крутий дизайн. Поєднання кольорів підібрано чудово!

Переваги компанії оформлені стандартно, але фішкою блоку стає наголос на гарантії. Контент читати справді цікаво.

Для "гарячих" клієнтів пропонується заповнити форму та отримати консультацію щодо додаткових переваг, які також вказані у СТА.

Далі читачеві пропонується дізнатися про вигоди співпраці. Цікаво зроблено акцент на брендах виробників.

Соціальні підтвердження виступають у вигляді демонстрації клієнтів, яких знає кожен

Наступний блок – сильний рекламний хід. Заголовок розвороту мотивує відвідувача вибрати вид фасаду, клікнувши на кнопку, яка є лідогенеруючою. Після натискання на кнопку у відвідувача нічого не залишається, як заповнити форму зворотного зв'язку та стати клієнтом компанії. Браво!

Для тих, хто не наважився вибрати майбутню кухню, пропонується прочитати проєкт із зазначенням страхів відвідувача про переплати. І відразу ж пропонується рішення: розрахунок гарнітуру фахівцем із мінімізацією чи оптимізацією витрат.

Блок довіри зміцнив у собі найпотужніші компоненти: реальне фото фахівця

а також відгуки клієнтів та відеозвернення.

Останній блок - короткий опис етапів співробітництва, пропозиція ознайомиться з послугами компанії та форма із закликом до дії.

Даний приклад сайту з високою конверсією заслуговує на захоплення. Кожна деталь у дизайні, функціональність ретельно продумана, заклики до дії та контент максимально мотивують відвідувача. Не дивно, що такі сайти мають високу конверсію.
Ще один приклад landing page з високою конверсією
Цей приклад висококонверсійного ледінгу відрізняється лаконічністю та достатньою скромністю, що робить його дуже стильним. Розробник приділив заголовкам і текстам, що продають. До речі, саме послуги копірайтингу і рекламує цей односторінок.
Перший розворот з УТП та лідогенеруючою кнопкою для "гарячих" клієнтів. Зазначимо вдале рішення про розміщення переваг, що підвищують довіру до компанії. Дізнайтесь більше як створити унікальну торгову пропозицію.

Другий розворот допомагає відвідувачеві зрозуміти суть оффера. Грамотний хід, оскільки кожен відвідувач розуміє "силу" і можливості тексту, що продає. Тим самим блок підігріває увагу до компанії. Читайте докладніше правила написання продаючих текстів, якщо хочете навчитися створювати ультраконверсійний контент.

Далі – знайомство із виконавцями. Споживач повинен знати своїх героїв в обличчя :-) Фотографії реальних фахівців підвищують довіру до підприємства. Внизу блоку розташована лідогенеруюча кнопка з пропозицією отримати консультацію.

Демонстрація експертності компанії. Незвичайний заголовок дуже привертає увагу та мотивує до скролінгу.

Окрема фішка у цьому блоці – демонстрація роботи компанії та дві кнопки. Обидві лідогенеруючі, що, знову ж таки, дозволяє компанії захопити цільову аудиторію. Для клієнтів, які ще не сумніваються у своєму виборі виконавця, запропоновано завантажити чек-лист, який розкриває експертність компанії.

Блок довіри показує останню роботу компанії. Клієнт може ознайомитись із роботою фахівців. Також блок містить кнопку лідогенерації, що дозволяє клієнту перевірити якість тексту, який він вже має. Такий оффер допомагає потенційному клієнту зробити висновки про професіоналізм колишнього виконавця, отримати якіснішу роботу, а компанії – отримати нового клієнта.

Наступний блок – демонстрація досвіду. Список тем, з якими компанія вже зустрічалася, збільшує його ранг у власних очах споживача. Цей блок знищує страхи потенційного клієнта, який може бути впевнений, що навіть зі складними тематиками виконавець впорається.

Передостанній блок – інформаційний. Відвідувачу сайту запропоновано дізнатися відповіді на найчастіші запитання.

А якщо відповіді на запитання не знайдено, відвідувач завжди може зв'язатися з компанією. Це одна з найбільш конверсійних форм.

Ми навели приклади landing page з високою конверсією, які допомогли компаніям розвинути свій бізнес, залучити нових клієнтів та отримати гарний прибуток від посадкових сторінок. Хочете такий самий? Тоді замовляйте landing page у нашій веб-студії та починайте отримувати перші замовлення вже 25 днів!
На цьому все! Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог.