Хочете дізнатися скільки коштуватиме вам розробка сайту? Тоді сміливо завантажуйте і заповнюйте бриф.
Бриф - це документ, за допомогою якого розробникам вдається оцінити вартість майбутнього сайту. Заповнюючи його, ви вказуєте всі побажання щодо сайту: дизайну, основних та додаткових можливостей. Загалом описуєте всі свої ідеї і представляєте документ на аналіз розробнику. Далі виконавці оцінюють обсяг та складність роботи, оголошуючи вартість.

Важливо! Оголошена вартість не є точною, а швидше максимально наближеною до точної. Остаточна ціна розробки сайту буде вказана лише після детального обговорення майбутнього проекту та врахування всіх технічних нюансів.
Для тих, кому хочеться просто завантажити бриф, не мучимо тривалими розповідями.
Ось посилання на завантаження найпопулярніших типів розробок сайту.
- Корпоративний сайт
- Інтернет магазин
- Landing Page (лендінг пейдж)
Навіщо обов'язково заповнювати бриф на створення сайту
Уявіть, що розробка сайтів пропонується двома веб-студіями. Одна пропонує послуги за 5000 гривень, друга – за 30000 гривень. Ви, як людина економна, зверніться до першої, де дешевше. Але в процесі вартість створення сайту зростатиме і в результаті ви заплатите не 5 тисяч, як планували, а вдесятеро більше. В результаті виявиться, що ви не надали повну інформацію розробнику, той зробив по-своєму, поспішаючи виставити рахунок. Якщо на першому етапі не пропонується заповнити бриф, будьте готові часто відкривати свій гаманець, щоб заплатити за кожен основний етап розробки сайту.

Як правило, розробниками пропонується шаблонний бриф. У ньому вказані питання, що допомагають сформувати образ сайту та підрахувати його вартість. Щоб заповнити його, піде не більше години-двох. Пам'ятайте, що докладніше будуть ваші відповіді, тим більше ви мінімізуєте ризики непередбачених витрат на розробку сайту. До того ж заповнений приклад брифа можна відправити іншим веб-студіям і, дізнавшись вартість їхніх послуг, вибрати найбільш відповідного розробника для себе.
Які проблеми на вас чекають, якщо не заповнити бриф
Запорука успішного проєкту – це порозуміння між замовником та розробником. На своїй практиці ми зрозуміли, що 95% клієнтів не можуть точно і чітко донести свою думку через слабке розуміння тематики. Ви не заповнили бриф на розробку сайту, розробник не зрозумів чого ви очікуєте від проєкту і в результаті - недопрацьований, на вашу думку, сайт або сайт, що не має функціональних можливостей, які вам, як виявляється, необхідні.

Або інша ситуація. При розробці ідеального інтернет-магазину ви не вказали, що необхідний особистий кабінет, думаючи, що ця функція сама зрозуміла (в інтернет-магазинах конкурентів у кожного ж є!), а вбудувати її - справа дрібниця. А в процесі виявляється, що особистий кабінет не входить у набір стандартних функцій і його розробка коштує окремих грошей, на які ви ніяк не розраховували. На ґрунті цього утворюються конфлікти і, як результат, складається негативна думка про розробника.
Висновок: Заповнення брифу перед створенням сайту – це гарант вашої економії та спокійного сну.
Не плутайте бриф із технічним завданням. Бриф – це зразок, опис ваших ідей та бажань, а ТЗ на разобку сайту – перелік дій для їх реализації.
Підведемо підсумки
Навіщо ми винесли тему про заповнення брифа, як окрему? Ми прагнемо викорінити конфлікти на фінансовому ґрунті і донести до вас, що такий, здавалося б, дріб'язковий документ, що залишився поза увагою, може призвести до серйозних витрат, до яких ви не готові. Також ми прагнемо викорінити помилки при розробці сайту, які можуть утворитися через банальне непорозуміння.
Ми, як і будь-який відповідальний розробник, прагнемо повного порозуміння та щільного співробітництва. Пам'ятайте, детальне заповнення брифа на розробку будь-якого виду сайту, у тому числі лендингу або сайту-візитівки, стає гарантією спокійного сну. Тому, будьте ласкаві, приділіть пару годин свого часу, скачайте та заповніть бриф. І буде щастя. І вам, і нам.
Крута стаття? Ставте лайк! Підписуйтесь на блог, щоб не пропустити важливу та корисну інформацію.