Інтернет став справжньою культурою і, як і належить, обзавівся новими словами та поняттями. Варто тільки зайти на якийсь молодіжний портал, як ви дізнаєтеся, що на роботу надягаєте не улюблений светр у клітку, а світшот, не стильний, а хайповий, а після розповіді випадку, що сталося з вами по дорозі на роботу, ви просто зобов'язані додати слово "жизу". У сфері інтернет-розробок також з'явилися нові позначення, які ви могли не чути. Тепер, раніше звані веб-студії перетворилися на діджитал-агентства, які надають послуги діджитал-реклами та діджитал-маркетингу. І якщо у випадку з молодіжним сленгом слова просто змінили свій вигляд, то у сфері IT-розробок нові поняття мають інший зміст.
Перед тим як ми дамо визначення digital-агентству і визначимо що така компанія, хочемо сказати наступне. В Інтернеті, як у місці вільного слова, кожна, навіть веб-студія, що починає, може з легкістю і без зазріння совісті називати себе діджитал-агентством. Покладаючись на модні і раніше незнайомі замовникам слівця, вони спустошують їхні кишені, вимагаючи колосальних сум за посередницькі роботи. Тому рекомендуємо вам остерігатися відвертих шарлатанів і пройдисвітів, і ознайомитися з принципом роботи "цифрового" агентства.
Що ж таке діджтал-агентство і в чому його відмінність від веб-студії

Отже, digital-агентство – це компанія, здатна забезпечити замовнику професійну експертизу та реалізацію у сферах стратегії, креативу, виробництва, медіа та client-сервісу.
Іншими словами, діджитал агентство працює не тільки у сфері створення та просування сайту, але й над іміджем та брендингом, розкруткою проєкту в медіа: соціальних мережах, великих форумах, порталах, інстаграмах за допомогою вірусної реклами та розсилок, підвищуючи тим самим впізнаваність компанії та працюючи над лояльністю до цільової аудиторії. Робота digital-агентства, на відміну від веб-студій, не закінчується після того, як були виконані завдання SEO-просування або контекстної реклами. Представники агентства можуть роками вести та розвивати один проєкт, розробка якого була лише первинним завданням.
Деякі digital-агентства взагалі не займаються розробкою сайтів, передаючи цю роботу веб-студіям. Самі ж фахівці компанії контролюють весь процес створення проєкту, а потім беруть на себе завдання щодо його розкручування. У цьому випадку йдеться не тільки про просування проєкту в пошукових системах, а й постійне формування, затвердження та підтримання іміджу компанії на всіх медіа-каналах, що підходять для бізнесу.
Кількість працівників digital-студії та вартість їх послуг
Усі діджитал-студії працюють у високому ціновому сегменті. Зумовлено це тим, що компанію репрезентують справжні професіонали своєї справи. Тут немає місця новачкам та аматорам. Над проєктом працюють досвідчені фахівці, які здобули успіх у сотнях проєктів.
Якщо говорити про кількість таких співробітників у лавах digital-компанії, то у складі команди працює project-менеджер, фахівці з реклами та SEO, маркетологи та аналітики. В іншому все залежить від кількості додаткових послуг, що надаються агентством. Якщо воно пропонує створення сайтів, то до співробітників входять дизайнери, верстальники, контентники та копірайтери. Великі агенції залучають позаштатних фахівців для досягнення поставленої мети. Наприклад, фотографів, відеооператорів, моделей тощо. При цьому співпрацюють вони виключно із професіоналами своєї справи.
Тепер ви знаєте що являє собою digital агенцію і принцип його роботи. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити нову корисну статтю.