Час існування всього двох мов С++ і Паскаль залишилися позаду. Сьогодні для клієнтів веб-студії пропонують всілякі шляхи досягнення мети: створення сайту на готовому безплатному та стандартному движку або покупка унікальної розробки від геніїв-розробників, розробка сайту на готовому дизайні або створення з нуля. А також запропоновано безліч видів сайтів, в яких можна розгубитися, не знаючи їх відмінностей. У цій статті ми поговоримо про принципи вибору правильного шляху розробки сайту. Який вид сайту вибрати? Готовий шаблон дизайну чи унікальна розробка? Відповіді на запитання ви знайдете тут.
Орієнтація на бюджет створення сайту
Ніщо не диктує правила ухвалення рішення, як ваш допустимий бюджет. Якщо ви обмежені в бюджеті, то для вас є два варіанти: створити сайт самостійно (з нуля або за допомогою онлайн-конструкторів) або звернутися до веб-студії-початківця, яка створить середньостатистичний сайт, який, можливо, коли-небудь і принесе вам хороший прибуток.
Якщо фінанси дозволяють крокувати на широку ногу, то перед вами стоїть великий вибір можливостей. Ви можете звернутися до діджитал-агентства або великої веб-студії, за плечима якої сотні успішних проєктів, замовити створення сайту з унікальним дизайном та необхідним функціоналом або повністю довіритися фахівцям, які зроблять всю роботу за вас.
Орієнтація на ЦА та нішу
Для початку слід вибрати вид сайту, який залежить від специфіки бізнесу та цілей створення проєкту. Якщо ваша компанія новачок, розгляньте варіант створення сайту-візитки. Продаєте товари чи послуги у великому асортименті – інтернет-магазин стане оптимальним рішенням. Хочете дізнатися про свою ЦА і якнайшвидше продати один вид продукції – landing page вам на допомогу. Вас ніхто не змушує витрачати свій час, просиджуючи вечорами за комп'ютером та дізнаючись переваги кожного з видів сайтів. Якщо вирішили звернутися до веб-студії, менеджер проєкту вам обов'язково підкаже найкращий варіант, отримавши відповіді від вас на його запитання.
Наступний ключовий фактор, від якого залежить вся розробка сайту, – визначення цільової аудиторії. Саме вона диктує свої правила, говорить про структуру і концепцію проєкту, його дизайн, функціонал і контент. Ніколи не беріть до уваги потреби цільової аудиторії, особливо, якщо вирішили розробити сайт самостійно. Визначившись із ЦА, вибирайте дизайн майбутнього ресурсу. Для вас є два варіанти: готовий дизайн чи унікальний.
Вибір дизайну під час створення веб-сайту
Якщо хочете заощадити, вибирайте готові шаблонні рішення. Десятки великих порталів пропонують скачати шаблон сайту безкоштовно або заплатити за нього невелику суму. Але будьте готові до того, що такий дизайн може відверто «пахати» нафталіном, адже його до вас могли використовувати десятки розробників. Але тут грає роль ціль сайту. Якщо він вам потрібен як стартапа, то тимчасово можна обійтися готовими рішеннями. В інших випадках віддавайте перевагу унікальним дизайнам, розробленим з нуля.
Аналіз, аналіз та ще раз аналіз
Щоб сайт досягав своєї мети, він повинен не тільки задовольняти запити цільової аудиторії, але й бути інструментом продажу. І допомогти цьому зможе маркетинговий аналіз. Дивно, як навіть сьогодні багато веб-студій зовсім не приділяють уваги аналітиці і дуже дарма. Маркетинговий аналіз для створення сайту – основа, точка відправлення та база, на якій формується сам проєкт. Тому, бажаючи вибрати правильний шлях і домогтися вирішення поставлених завдань, обов'язково аналізуйте нішу, бізнес, конкурентів, сезонність, ціноутворення, канали просування та інші маркетингові фактори, які допоможуть вашому сайту вибитися в лідери конкурентоспроможного середовища.
Сподобалася стаття? Ставте палець догори! Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити наступну статтю.