Колір – одне з основних джерел емоції. Кольори або їхня сукупність здатні створювати перше враження, передавати тон посилу, викликати емоції, почуття і навіть стимулювати до дій. Саме колір, як один із важелів, вважається найпотужнішим фактором впливу на споживачів.
У веб-дизайні поєднання кольорів, а також відповідність палітри цілям самого сайту також важливі, як і його структура або навігація. За допомогою кольорів можна акцентувати увагу на певному блоці або пропозиції, задавати настрій, загальний тон сайту, підштовхнути відвідувача до замовлення. Кожна частина дизайну, пов'язана з вибором кольору, є дуже важливою для результату створення сайту. Кольори логотипу, шапки, фону, кнопок можуть викликати довіру відвідувача, складати у нього правильне враження про компанію або навпаки відштовхнути людину, змусивши закрити вкладку з сайтом. І не важливо, чи планується розробка інтернет-магазину або іншого типу сайту. Саме тому важливо знати як поєднувати кольори, які вибирати і як палітра кольорів, загалом, сприймається людиною і впливає на неї.
Кольори сайту, як двигун емоцій
Усі основні кольори викликають у людини певні емоції та асоціації. Звичайно, ці асоціації залежать від характеру та типу темпераменту користувача, але якщо показати кільком людям один і той самий колір, запитавши, з чим він асоціюється, відповідь буде однаковою. Тому при вирішенні зробити сайт у Києві чи Україні, заздалегідь слід визначитися з палітрою кольорів. Так, щоб вона відповідала позиціонуванню компанії та її послуг.
Пам'ятайте, щоб ваші відвідувачі правильно сприймали сайт, необхідно знати ази колірної психології. І ми вам у цьому допоможемо, розповівши поширені асоціації щодо кольорів:
- Чорний – елегантність, стиль, розкіш, сила;
- Білий – доступність, прозорість, правдивість, простота;
- Коричневий – комфорт, тепло, вогнище;
- Червоний – увага, азарт, тривога, збудження;
- Синій – практичність, довіра;
- Сірий – стабільність, скромність;
- Рожевий – романтизм, молодість, жіночність;
- Фіолетовий - мудрість, спокій;
- Помаранчевий – бадьорість, радість до життя;
- Жовтий – позитив, насолода, щастя, сміх;
- Зелений – природність, природність, зростання.
Вибір кольору залежить від посилення вашого сайту та його цільової аудиторії. Звичайно ж, продаючи автомобілі, ви не можете вибрати фон сайту рожевим або як фон для сайту з продажу весільних суконь встановити чорний.
В ідеалі, кольори повинні відповідати та гармонувати між собою, підкреслювати структуру та ієрархію змісту сайту.
Поради щодо вибору кольору при розробці сайту
1. Орієнтація на контент
Якщо ви бажаєте, щоб вся текстова інформація легко читалася, вибирайте контрастні кольори. Експериментуйте, не будьте зарозумілим, але й не переборщуйте. Червоний колір шрифту на жовтому фоні неправильно сприйметься. А ось чорний на жовтому – дуже добре.
2. Не зловживайте
Підбирайте оптимальну кількість кольорів. 3 кольори – найбільш раціонально. Навіть якщо ви пропонуєте емоційні послуги, то надлишок кольорової палітри перетворить ваш сайт на цирк.
3. Робіть акцент на головному
Яскраві кольори (червоний, помаранчевий, малиновий тощо) краще використовувати як акцент на окремий блок. Якщо ви вирішили вибрати червоний як основний фон, обов'язково розбавте його за допомогою блідих пастельних відтінків.
4. Вибирайте натуральні кольори
Чим простіше колір, тим чіткіші емоції та асоціації утворюються у відвідувача. Сіро-буро-поскаржений колір, може, і красивий, але не стане каталізатором правильного сприйняття вашого сайту відвідувачем.
Пам'ятайте. Переходячи на сайт, користувач не приділяє уваги кольорам, не аналізує їх і не витрачає час на асоціативну лінію компанії. Але це не означає, що колір не діє на нього. Діє, підсвідомо та сильно. У кожної людини кольори викликають емоції, які є поштовхом до дії. До якого саме скролінгу сторінки та вибору товару або закриття вкладки браузера з вашим сайтом залежить тільки від вас.
На цьому все. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог!