Якщо ви плануєте замовити сайт у веб-студії або створити його самостійно, важливо враховувати низку маркетингових та соціальних критеріїв, від яких залежить успіх усього проєкту. Складність створення сайту криється не лише в технічній реалізації всіх поставлених цілей та завдань, а й способах привернення уваги відвідувачів та їх конвертації у клієнтів. У цій статті ми опустимо подробиці створення сайту з технічної точки зору, розповівши про правила, яких повинен дотримуватися заздалегідь успішний проєкт.
Почнемо з того, що добрий сайт – це загальний комплекс індивідуальних інструментів: структури, дизайну, контенту, функціональності тощо. Працюючи єдиним організмом, сайт стає повноцінним майданчиком для продажу чи надання послуг. При цьому дуже важливо приділити увагу кожному інструменту, детально опрацювавши його.
Визначення концепції розробки сайту та його структури
Перед технічними роботами важливо визначити концепцію та структуру сайту. Для цього слід розуміти, для яких цілей розробляється проєкт, які завдання має вирішувати, чим зачепити користувача, щоб він залишився на сайті та здійснив дію. Споживач повинен комфортно відчуватися, перебуваючи на сайті, швидко знаходити те, що йому цікаво, а також на підсвідомості знати які дії потрібно зробити, щоб купити або замовити продукт, послугу або знайти якусь інформацію.
Тут дуже важливо знайти ідеальний баланс між правильною структурою, що належить до соціальних потреб та зручності користування сайтом, та семантичним ядром, необхідного для ефективного просування. Якщо вдасться дотриматися тонкої межі між двома вимогами – ви на вірному шляху до успіху.
Орієнтація на клієнта
Чи вважаєте, що веб-проєкт створюється для вас? Забудьте. Проєкт розробляється тільки для ваших клієнтів та точки. Всі інструменти, кожен критерій, будь то дизайн чи функціонал, має максимально задовольняти потреби вашої ЦА. Саме тому всі професійні веб-студії, що пропонують створення сайту на замовлення, проводять маркетинговий аналіз, визначаючи портрет клієнта та наполягаючи на розробці веб-проєкту на основі отриманого аватара.
Простота та зручність – друзі сайту
Якщо у вас думках створити мегакрутий інтерактивний сайт із сотнями категорій та тисячами підкатегорій, переходами з першої сторінки на п'яту в один клік та неординарними функціями, то знайте – з таким проєктом ви можете прогоріти. Звичайно, сучасний інтернет-користувач оцінить ваші старання та ідеї. Але скористатися таким веб-сайтом навряд чи стане. А все тому, що такі ресурси надто складні для відвідувачів. Тому, плануючи надекстравагантний сайт, подумайте про просту навігацію та її доступність, як для новачка в Інтернеті, так і завсідника.
Золота середина в дизайні
При розробці дизайну важливо знайти «золоту середину», завдяки якій сайт стане цікавим, сучасним, що запам'ятовується, і, водночас, простим. Створення дизайну – справа дуже тонка. Використовуєте лише яскраві кольори – сайт здасться несмачним та несерйозним, тільки бліді – нудним та похмурим. Тому краще використовувати сукупність яскравих та тьмяних відтінків. Використовуйте яскраві кольори для акцентування уваги, а бліді – для загального фону.
Повноцінний функціонал
Сайт повинен мати повноцінний набір функцій. Подумайте, які функції стануть у нагоді вашому клієнту під час використання сайту. Можливо є сенс замовити розробку індивідуальних функцій, які зіграють вам на руку. Наприклад, особистий кабінет, де ви зможете персонально контактувати з клієнтом, надаючи йому особливу зручність для аналізу своїх покупок, написання відгуків про товар, персональної аналітики тощо.
Контент – усьому голова
Контент на сайті важливий та потрібен. Адже, потрапляючи на ресурс, користувач дивиться не на тлі сторінки, а на її інформаційний зміст. Надайте можливість майбутньому клієнту знайти відповіді на його запитання, розміщуйте статті, корисну інформацію, картинки та відео. Головне, не переборщити, щоб сайт не створював враження суцільного тексту.
Використовуйте семантику, яку було підібрано на перших етапах створення сайту. За допомогою ключових слів вам вдасться досягти хорошого результату у просуванні сайту.
І не забувайте про важливість маркетингових досліджень. Завжди орієнтуйтеся на своїх прямих конкурентів, створюйте стратегію переваги. Приділяйте максимальну увагу кожному елементу, опрацьовуйте його, вносити коригування до моменту, коли він повністю задовольнятиме запити вашої цільової аудиторії. Тільки в такому разі сайт буде успішним.
Сподобалася стаття? Ставте лайк! І не забудьте передплатити наш блог :-)