При створенні сайту дизайн має ключову роль. Він як контент здатний мотивувати відвідувача до дії. Тому важливо, щоб дизайн відповідав загальноприйнятим нормам, був приємний для ока, не відштовхував, а, навпаки, привертав увагу. За це більшою мірою відповідає кольорове оформлення.
Ви глибоко помиляєтеся, якщо думаєте, що вибір кольору фону при створенні сайту - проста справа, підвладна новачкові. Адже неправильна відповідність кольорів може складати негативне враження про компанію, що залишиться в пам'яті назавжди, не дозволивши йому стати клієнтом. У цій статті ми розповімо про правила вибору кольорів для фону дизайну сайту та допоможемо вибрати оптимальне поєднання кольорів для вашого бізнесу.
Основний колір фону дизайну сайту
Основний колір фону відіграє вирішальну роль. Саме він визначає марку, бренд, складає враження про компанію загалом та привертає увагу відвідувачів. Найчастіше він також використовується для виділення навігації, меню, кнопок, заголовків.
Приступивши до роботи з вибору палітри кольорів, в першу чергу, виберіть колір основного фону. Пам'ятайте, що він залежить від ряду факторів:
- Цільової аудиторії сайту;
- Специфіку бізнесу;
- Сприйняття кольору та асоціацій з ним.
Якщо компанія продає військове спорядження для цільової аудиторії, 95% з якої чоловіки віком від 35 до 60 років, то безглуздо було б вибирати яскраві тони: жовтий, помаранчевий, рожевий. Орієнтуйтеся на портрет цільового покупця і вибирайте колір, який може скласти правильне враження про компанію, а також відповідає специфіці товарів або послуг.
Для початку виберіть відтінок, а потім можна пограти зі світлосилою та насиченістю. Якщо ви працюєте над створенням сайту для клієнта, найімовірніше, клієнт вже висловив побажання щодо основного кольору фону. Але ви, як досвідчений розробник, зможете вибрати інший відтінок або доповнити вибраний. Вибравши колір в якості основного, настав час приступити до вибору вторинного.
Вибираємо вторинний колір тла під час створення сайту
Створення сайтів в Україні та й у всьому світі загалом орієнтується на правильність подачі інформації для споживача. Щоб відвідувач ресурсу зміг правильно сприймати контент та ідею проєкту, важливо обігравати дизайн кількома кольорами. Вторинні відтінки відіграють важливу роль, хоч їх мало видно. Як правило, до вторинних кольорів відносяться відтінки для задніх фонів усіляких елементів, щоб відтінити основний колір фону. Як правило, вторинні кольори темні. Але вони обов'язково мають відповідати палітрі головного кольору. Якщо основне тло виконане в зеленому кольорі, то вторинним може стати чорний, а також більш насичені тони головного фону.
Якщо хочете, щоб дизайн виглядав динамічним і яскравим, можна вибрати контрастні відтінки. При цьому враховуйте, що за насиченістю вторинний фон не повинен бути яскравішим від основного.
Кольори для акцентів уваги
Акцентуючі кольори – найважливіші у колірній схемі дизайну під час створення сайту. Вони застосовуються при створенні landing page, інтернет-магазинів, корпоративних веб-сайтів та інших веб-сайтів, орієнтованих на привернення уваги відвідувача та його мотивації до дії. Акцентуючим кольором не можна зловживати. Його має бути небагато, тільки в такому разі він працюватиме.
За допомогою відтінку, що акцентує, виділяють різні кнопки або інформацію, яка може бути корисна клієнту. Якщо говорити про відтінки, то найчастіше вони контрастні та яскраві: червоний, синій, чорний. Але категоричних вимог немає. Головне, щоб він був контрастний з основним тлом і відповідав йому.
Колірне оформлення заднього фону
"Задній" колір використовується для оформлення вільного простору, тому він повинен взаємодіяти з усіма раніше вибраними кольорами.
Якщо не хочете вибирати відтінок, турбуючись з ним не вгадати, вибирайте звичайне біле тло, яке найчастіше використовується провідними дизайнерами у всьому світі. Білий колір підтримує вибрану палітру та поєднується з усіма відтінками, які ви вже вибрали.
Як непогана альтернатива, можна вибрати теплі кольори – від світло-жовтого до світло-коричневого. Можна зупинитись і на холодних відтінках. Більшість сучасних сайтів мають задні фони у сірих відтінках, що підкреслює стиль ресурсу, роблячи його престижним.
Завершальним етапом у виборі кольорів буде їхнє тестування. Переконайтеся, що вибрані кольори поєднуються один з одним, вибрані правильно, викликають правильні враження про дизайн і емоції. Проаналізуйте, чи достатньо виділяються заголовки, чи читабельний текст.
Порада наостанок
Зараз дуже модними стали градієнтні кольори – перехід з одного відтінку до іншого. Головне, щоб кольори поєднувалися, а перехід був плавним та не надто помітним. Також можна як фон використовувати анімаційний малюнок, але при цьому врахуйте, що швидкість завантаження сайту помітно просяде, що негативно позначиться на відвідуваності.
Тепер ви знаєте, як вибрати кольори для фону при створенні сайту. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог!