Розробка дружніх та адаптивних дизайнів сайтів під мобільні пристрої з максимальною орієнтацією на мобільних користувачів вже далеко перестала бути трендом. Зараз це потужна конкурентна боротьба, в якій щодня "гине" сотні гравців. Щодня купується десятки тисяч смартфонів та планшетів, розробляється вдвічі більше за різні програми. Логічно, що новачкові у такому середовищі вижити дуже непросто.

У таких ситуаціях, коли конкуренти тиснуть з усіх боків, необхідно використовувати всі можливі інструменти залучення цільової аудиторії. І в цьому, як ніщо інше, зможе допомогти сторінка програми, що продає. Landing page мобільного додатка, як і інших товарів та послуг, здатний ефективно виконати своє основне завдання – залучити лідів (якщо ви вперше стикаєтесь з таким видом сайту, рекомендуємо прочитати що таке лендинг пейдж).
Але щоб отримати хорошу конверсію, потрібно знати яким має бути односторінок і на які елементи при його створенні потрібно наголосити. Про це і поговоримо далі у статті.
Навіщо потрібен лендинг програми?
Напевно, у вас виникло логічне питання: "Навіщо створювати лендинг для мобільного додатка, якщо існує Google Play і Apple Store, де також можна рекламувати розробку?". І майданчики для додатків, і лендінг пейдж є інструментом просування мобільної розробки. Але при цьому ні сторінка в Google Плей або в магазині додатків Еппл не зможе передати емоції, показати вигоди і створити мотивацію для завантаження користувача. Все виглядає стандартно. При цьому абсолютно немає можливості рекламувати свою програму до моменту її випуску та розміщення на майданчиках для звантаження. Це є вагомою перевагою, що знаходиться на боці лендинг пейдж. Адже за допомогою посадкової сторінки можна не лише докладно розповісти про користь програми, а й підкреслити важливість вашої розробки, вигоди для користувачів та почати заздалегідь збирати передплату.
Посадкова сторінка програми стане "бойовою зброєю" у складній конкурентній боротьбі серед мобільних додатків. Створення лендингу пейдж підвищить впізнаваність проєкту і принесе додаткову кількість його установок на мобільні. Щоб проєкт повністю відбив себе, лендинг можна підтримувати постійно. До того, як програма буде запущена в маси, односторінок, що продає, допоможе залучити і зацікавити аудиторію. У момент запуску лендинг рекламуватиме проєкт і пропонуватиме інсталяцію програми. У майбутньому, коли програма буде доступна, односторінок, що продає, зможе утримувати цільову аудиторію, надавати їй інформацію, яка їй цікава, а також мотивувати до ключової дії.

На різних етапах односторінник програми може нести різні цілі. Це не обов'язково має бути виключно заклик до встановлення. Залежно від специфіки програми, лендинг може залучати відвідувачів до:
Передплати, створюючи базу потенційних клієнтів;
Одержання "плюшки". Наприклад, надання своїх даних замість будь-якого бонусу для клієнта: промо-код на безплатне використання функцій програми та ін.
Так чи інакше, посадкова сторінка програми, за умови правильної її структури та наявності важливих маркетингових елементів, відпрацює на 100%, приведе користувачів та збільшить кількість завантажень.
Який контент необхідний на landing page програми?
За структурою лендинг пейдж мобільного додатка не стане надприродним проєктом. Цільова сторінка, за традицією, має бути логічною та мотивуючою, надавати користувачеві цінну інформацію та вести його від першого до останнього екрану, не відпускаючи. Ключовою відмінністю стане лише наповнення контентом та вид контентних блоків.
Перший екран
Перший екран має бути найбільш інформативним. Відвідувачу з першого погляду на нього має бути зрозуміло навіщо йому додаток потрібний (як правило, це виражається у вигляді УТП), а так його функції додатка, його інтерфейс, переваги та послуги, де його можна буде завантажити та пізніше встановити.

Не водите користувача за ніс, не змушуйте його шукати інформацію, що цікавить, не змушуйте грати в квест. Все найважливіше і основне має бути доступним вже на першому розвороті. Не зайвим стане розміщення заклику до дії та лідогенеруючої кнопки – для тих, хто вже згоден і хоче виконати дію.

Вигоди та переваги
Донесіть користувачеві про його вигоди, які він отримає під час використання вашої програми. Розкажіть про переваги проекту, вказавши його особливості. Користувач повинен розуміти, що саме ваш додаток спростить йому завдання, допоможе виконати її швидше та простіше.

Перелік вигод та переваг є найсильнішим мотиватором для відвідувача. Тому логічно внизу блоків розмістити лідогенеруючу кнопку, збільшуючи тим самим конверсію лендінга.
Відео
Іноді одних фотографій програми недостатньо, особливо якщо йдеться про складний проект. У цьому випадку допоможе відео, в якому поетапно розповідається принцип користування мобільним додатком, процес його встановлення, перелік функцій, їхня користь. Відео, яке стане путівником за додатком, допоможе стати вашому проекту зрозумілішим для цільової аудиторії. А те, що для людини просто і зрозуміло, завжди потрібне.

Покажіть своєму потенційному клієнту, як працює ваш додаток. І зробіть це так, щоб у нього більше не виникло питань і він не пішов гуглити на них відповіді.
Соціальні докази
Якщо програма вже запущена, соціальні докази, розміщені на лендингу, відіграють найважливішу роль. Вони стають найсильнішими мотиваторами та вселяють у користувача довіру. Не зайвим буде на сторінці розмістити інформацію про відомі компанії та персони, які користуються додатком, у вигляді їх логотипів та короткого опису, відгуки клієнтів.

До моменту запуску програми у ролі соціальних доказів може бути звернення розробників до потенційних користувачів чи скани документів, підтверджують спеціалізацію, професіоналізм компанії-разработчика.
Посилання на соцмережі
Запропонуйте користувачам ділитися інформацією зі своїми друзями та передплатниками. Обов'язково розмістіть активні кнопки-лінки на популярні соціальні мережі. Таким чином, ви зможете отримати більше лідів шляхом переходу нових користувачів на сторінку того, хто поділився посиланням на сайт на своїй сторінці в соцмережі.
Залежно від специфіки програми, контентні блоки можуть доповнюватися і змінюватися. Головна мета односторінника, що продає, - підштовхнути користувача до завантаження та встановлення програми шляхом демонстрації його вигод і особливостей, повноти інформації. Тому, перш ніж розробляти структуру, важливо розуміти для кого робиться додаток і сам лендинг.
Поради щодо створення лендингів для мобільних додатків
Landing page, насамперед, це продукт глибоких маркетингових досліджень. Щоб досягти успіху, важливо абсолютно все: від розробки закликів до дії та текстів, що продають, до розуміння місця, куди розмістити лідогенеруючу кнопку. Розробляючи односторінок, що продає, для мобільних додатків, врахуйте ряд нюансів, обов'язкових для створення успішного проєкту.
Дізнайтеся хто ваша ЦА і зрозумійте, чого вона хоче
Першим кроком до успіху лендинг стане аналіз цільової аудиторії. Недостатньо знати групу ЦА. Важливо розуміти, що вона чекає від сайту, який набір елементів потрібно розмістити, щоб зацікавити її та дати те, що дійсно потрібно.
Від розуміння цільової аудиторії залежить буквально все. На її знанні будується структура сайту, підбираються кольори та їх поєднання, визначається послідовність контенту та його зміст.

Продумайте структуру
Структура лендингу мобільних додатків має бути зрозумілою та логічною. Від блоку до блоку користувач повинен черпати важливу та цінну йому інформацію. Людина зобов'язана знаходити відповіді на свої питання і розуміти, що вона знайшла те, що їй цікаво та корисно.

Визначтеся з дизайном
Чуйність, зручність, логічність та естетичність - основні вимоги до дизайну. Його вид і концепція повинні повністю ґрунтуватися на потребах цільової аудиторії та загального поняття логіки.
Вибирайте кольори, шрифти та їх розмір у повному поєднанні один з одним. Підбирайте сучасні рішення, які можна подивитися на сервісах у популярних дизайнерів. Дизайн вашого сайту має бути незабутнім, привабливим і зрозумілим. Не забувайте, що 85% інформації сприймається людиною візуально.

Контролюйте швидкість завантаження сайту
Односторінок повинен завантажуватись за лічені частки секунди. Інакше вибагливий користувач просто не захоче чекати, закривши сайт. Для цього необхідно приділити час оптимізації контенту, фото, відео, не використовувати важкі елементи, здатні негативно вплинути на швидкості.

Контролюйте швидкість завантаження сайту
Односторінок повинен завантажуватися за лічені частки секунди. Інакше вибагливий користувач просто не захоче чекати, закривши сайт. Для цього необхідно приділити час оптимізації контенту, фото, відео не використовувати важкі елементи, здатні негативно вплинути на швидкість.

Пишіть продаючі тексти
Без води, зайвої тяганини та канцеляризму. Тексти мають продавати, розкривати цінність речення. Показувати користувачеві – він знайшов те, що шукав. Тексти мають бути чіткими, смисловими, але простими розуміннями. Саме на основі інформаційного контенту людина приймає рішення – робити їй дію чи ні. Тому не скупіться, замовте послуги професійного копірайтера, який напише вам якісний контент.

Створіть мотивуючі заклики до дії
Заклик до дії в тандемі з лідогенеруючою кнопкою є основними елементами на лендингу будь-якої тематики. Односторінок для реклами мобільного додатку винятком не став. За допомогою призову та кнопки користувач зможе зробити дію. Але одна їхня присутність на сторінці недостатня. Потрібно зачепити людину виконати останній крок, зробивши мотивуючу пропозицію.

Приклади найкращих лендингів мобільних додатків
Від теорії до практики. Наведемо кілька крутих прикладів лендингів мобільних додатків, які заслуговують на увагу. Надихайтеся!
Приклад 1
Почнемо демонстрацію прикладів із робіт, виконаних нашою веб-студією. Проєкти присвячені мобільному додатку, за допомогою якого можна дистанційно підбирати персонал на судна. Ми розробили два сайти (приклад 1 та приклад 2), які несуть різні цілі.

Перший лендинг більшою мірою несе інформаційну функцію. Він рекламує складну функціональну програму, яка вимагає детального пояснення. Тема досить специфічна, тому має бути максимально зрозумілою для користувача. На сторінці власники програми оновлюють новини, додають інформацію, яка буде корисною для користувачів.

Продаюча структура landing page розроблена та виконана з метою надати всю важливу та цінну інформацію для споживача. При цьому ми врахували всі маркетингові елементи, що мотивують відвідувача сайту до дії.

В результаті користувач може глибоко поринути в тематику та можливості програми, визначивши для себе найцінніші вигоди.
Приклад 2
Другий приклад відноситься до попереднього проекту. Це другий проект лендінг пейдж мобільного додатку, який працює на максимальне привернення уваги користувачів та їхню мотивацію до дії.

Продаюча сторінка виконана за традиційною маркетинговою структурою. Тут вказані переваги програми, вигоди для користувача, які він отримає, завантаживши його.

Ми ретельно пропрацювали візуалізацію програми, щоб спростити людині розуміння її користування.

Проєкт вийшов складним, але цікавим. Ми детально вивчили бізнес клієнта, поринули у тематику. І створили дві сторінки, що продають, які формують користувачів і збільшують кількість завантажень мобільного додатка.
Приклад 3

Просте поєднання кольорів, відсутність яскравих кольорових елементів, лаконічність та зібраність були та будуть у тренді. Як мінімум, тому що це добре виглядає і добре сприймається користувачами.

Односторінка до самої структури дихає простотою. Всього 4 контентні блоки з демонстрацією та описом програми, відгуками та наочним прикладом.

Велика кількість білого простору грає у плюс - увага акцентується лише на поданій інформації. Це дає значний бонус, тому розміщення яскравих елементів просто немає сенсу.

Нічого незвичайного, але в цьому й фішка проекту. Все зрозуміло та доступно. А це головне для користувача.
Приклад 4

Правильна, логічна та візуально приваблива структура розміщення контенту завжди викликає інтерес користувача. У разі лендинг відразу сприймається незвичайним, інноваційним.

Акцент односторінника йде на фото. Тут максимально візуалізовано тематику програми. Не передбачено великого обсягу тексту, але при цьому, при правильному та грамотному його складанні, він дозволить користувачеві черпнути найціннішу інформацію.

Дизайн такий самий динамічний, як і сама тема програми. Виглядає все яскраво та досить соковито. Відмінна робота!
Приклад 5

Лендинг мобільного додатка складно назвати примітивним чи звичайним. Навпаки, він спричиняє неоднозначні емоції. З одного боку, здається, що односторінник недоопрацьований. На першому екрані немає інформації взагалі. Абсолютно незрозуміло, чому присвячений сайт. Сам перший динамічний розворот, виконаний у графіку. З іншого боку, це стає особливістю проєкту. Хочеться дивитися, не відволікаючись.

Кожен розворот із мінімальним вмістом інфоконтенту доповнюється рухомими елементами. У поєднанні з квітами створюється враження футуризму.

Тут немає звичних блоків, що продають. Немає переваг та вигод. Немає соціальних доказів. Нема всього того, що ми зазвичай бачимо на посадкових сторінках. Складно судити про конверсію цього проєкту, але він має місце. Тим більше, що виглядає гідно.
Приклад 6
Приголомшливий приклад односторінника мобільного додатка з максимальним зануренням користувача в принцип мобільної розробки.

Лендинг орієнтований на детальне знайомство користувача з програмою. Тому тут представлений великий обсяг інформації з вигодами та перевагами мобільної розробки, а також її демонстрацією у роботі.

Графіки, статистика – візуалізація на найвищому рівні. Лендинг стає свого роду інструкцією, яка вчить користувача користуватися додатком. І це дуже правильний перебіг. Є гіф-анімація з демонстрацією програми безпосередньо на смартфоні.

В даному випадку немає необхідності у відгуках та соціальних доказах. Цільова сторінка повноцінно розкриває важливість та зручність програми.

Прекрасний приклад посадкової сторінки. Вона розкриває найважливіше – цінність розробки. Саме цінність і стає головним мотиватором користувача до виконання ним дії – купити програму.
Приклад 7

Смачно, апетитно та функціонально. Вдала структура сайту в тандемі з яскравим контентом викликають апетит та бажання скористатися програмою. І для цього передбачені усі можливості.

Сам лендинг не передбачає великої кількості контенту. Цінність програми розкривається у простому його користуванні. Це демонструє сайт.

Дуже простий вибір з погляду дизайну. Але при цьому дуже вдалий. Проєкт викликає інтерес, а це найголовніше з погляду конверсії.
Лендинг для мобільного додатка - великий крок до великого успіху
Будь-яка правильно розроблена посадкова сторінка, незалежно від типу продукту, який вона продає, дає своєму власнику величезний жирний плюс у вигляді бази потенційних клієнтів. У сфері розробки мобільних додатків, де конкуренція виходить за межі, landing page може стати чи не єдиним допоміжним та ефективним важелем для привернення уваги користувачів та їх утримання надалі. Саме тому не варто недбало ставитися до ідеї розробки односторінника для мобільних додатків. Вклавши в проєкт зараз, вже завтра ви окупите свої витрати стабільним потоком клієнтів.