Щодня запускаються нові інтернет-магазини, ринок e-commerce стрімко зростає, підвищується та зміцнюється конкуренція у кожній ніші. Отже, кожен підприємець шукає ефективні способи, як розкрутити свій інтернет-магазин, щоб отримувати більше лідів, клієнтів і, відповідно, доходів. Якщо ви задалися питанням просування свого онлайн-магазину, ця стаття принесе вам користь. У ній ми розповімо, як просувати інтернет-магазин, які є методи і наскільки вони ефективні.
Почнемо з того, що незалежно від способу розкручування інтернет-магазину, який ви оберете або який вам порекомендують виконавці, ефективність безпосередньо залежить від якості вашої роботи. Недостатньо звернутися до професіоналів, які візьмуть аналітичні та технічні роботи на себе. Необхідно розробити та дотримуватися стратегій інтернет-маркетингу, вникати у питання розкручування, проводити аналіз поведінки відвідувачів, удосконалити бізнес-процеси та контролювати роботу своїх менеджерів.
Ефективні та популярні методи просування інтернет-магазинів
Існує 6 найпопулярніших способів просування сайту магазину:
- SEO-просування сайту інтернет-магазину;
- Платна (контекстна) реклама;
- Медіа-реклама;
- Соц мережі;
- Прайс-агрегатори;
- Тіззери.
В ідеалі використовувати комплексний підхід до просування сайту, наприклад, СЕО просування інтернет-магазину + платна реклама + соц.мережі. Це підвищує успіх розкручування, максимально охоплюючи свою ЦА. Однак ніхто вам не заборонить використовувати один із запропонованих. Головне, розуміти, скільки коштує просування інтернет-магазину, розраховувати бюджет і розумітися на перевагах і недоліках кожного методу залучення споживачів. Про це поговоримо далі.
SEO-просування інтернет-магазину

СЕО-просування - найпопулярніший метод розкрутки сайту, що часто замовляється. На сьогодні він є найефективнішим з погляду вартості та віддачі. Недоліком такого методу є вимоги до глибоких знань принципів роботи, а також терміни – щоб інтернет-магазин вийшов у ТОП пошукової видачі, необхідно, мінімум, 3-4 місяці.
Специфіка роботи включає розробку стратегії, аналіз конкурентів, підбір семантики (ключових запитів, слів, словосполучень), внутрішню та зовнішню оптимізацію сайту. Процес складний і потребує серйозної підготовки та аналізу. Але при повному зануренні в бізнес у поєднанні зі знаннями принципів пошукового просування сайту інтернет-магазину, кожна вкладена гривня принесе подвійний-потрійний прибуток.
Контекстна (платна) реклама у Google, Yandex

Головна перевага платної реклами – миттєвий ефект. Вона починає працювати і залучати відвідувачів відразу після налаштування та запуску. Принцип PPC полягає в оплаті замовником Гуглу або Яндексу (який буде обраний) за кожен перехід відвідувача на ваш сайт магазину на ключовий запит або через сайти-партнери.
Контекстну рекламу складно сприймати як основний метод розкручування. Швидше, вона стане чудовим доповненням до того ж СЕО. Така реклама інтернет-магазину потребує постійних вкладень. Сума визначається ціною за клік (вона встановлюється шляхом аналізу статистики, що збирається за допомогою спеціальних інструментів пошуковика). Вклали бюджет у рекламу - вона працює, виплати припинилися - рекламне оголошення моментально зникає з пошукової видачі. У багатьох конкурентних тематиках контекст може працювати в мінус і не давати належних результатів
Реклама свого інтернет-магазину у прайс-агрегаторах
Прайс-агрегатори стрімко набирають популярності. Вони служать для порівняння цін на певний товар одразу за групою інтернет-магазинів, які його реалізують. Сьогодні таких ресурсів чимало. До найпопулярніших належать price.ua, hotline.ua, ava.ua, market.yandex.ua. Щоб вибрати найкращий для свого інтернет-магазину, необхідно протестувати віддачу, віддавши перевагу тому агрегатору, який краще генеруватиме покупців вашому сайту.
Чи ефективний такий метод реклами? Найбільша ефективність простежується у тому випадку, якщо ціна вашого товару нижча порівняно з аналогічними, що реалізуються іншими інтернет-магазинами. Але навіть за однакової ціни можна отримувати добрий потік клієнтів завдяки іншим інструментам. Наприклад, позитивних відгуків від клієнтів вашого магазину.
Медійна реклама
За допомогою пошукового сервісу Google можна розміщувати медійну рекламу, налаштовуючи її під інтереси споживачів, свій регіон, вибираючи найбільш підходящі сайти з дуже багато щоденних відвідувачів. Можна навіть самостійно вибирати розмір оголошення - Google пропонує 6 форматів.
Звичайно, медійна реклама стане чудовим доповненням основного методу просування інтернет-магазину. З її допомогою можна повертати клієнтів на сайт, рекламувати старт акцій та спеціальних пропозицій, новинки та хіти продажів. При правильному підході такий метод дає дуже хорошу віддачу.
Розкрутка інтернет-магазину в соціальних мережах
Щодня у ВКонтакті та Facebook реєструються сотні українських користувачів. А це означає, що соц.мережі можна використовувати як джерело відвідувачів вашого сайту-магазину. Найбільш поширеним способом рекламування свого сайту в соціальних мережах є рекламна реклама. Вона дозволяє використовувати фільтри для налаштування оголошення за статтю, віком, сімейним станом, інтересами, місцем проживання цільової аудиторії. Такий метод реклами обійдеться дорожче, ніж та сама PPC. Але віддача може бути кращою.
Також більшість компаній, що працюють в e-commerce, вже створили спільноти та групи у соцмережі. З їхньою допомогою можна залучати аудиторію оголошеннями, конкурсами, опитуваннями, цікавим контентом, швидким реагуванням на запитання учасників групи. Мінусом таких груп з погляду просування інтернет-магазину є лише приватне охоплення ЦА. Частина учасників суспільства може бути не зацікавлена у ваших пропозиціях.
Тіззери
Тиззери зовнішнім виглядом схожі на рекламну рекламу в соціальних мережах. Вони мають назву та текстове оголошення. Розміщується на сайтах-партнерах і є добрим методом залучення відвідувачів. Головна вимога – знати, як правильно складати оголошення, щоб воно змогло залучити та зацікавити читача перейти за посиланням.
Просування інтернет-магазину самостійно – це реально?

Якщо ви маєте досвід у просуванні сайту та знаєте, як просувати інтернет-магазин, то можете зайнятися цією роботою самостійно та заощадити свої гроші на послугах фахівців. Якщо ж ви з цим питанням стикаєтеся вперше, слід розуміти, що вам потрібно:
- час теоретичне вивчення теми;
- Час вивчення принципів інтернет-маркетингу;
- час на практику;
Консультації спеціаліста (самостійно розібратися в деяких нюансах, часом стає неможливо).
До того ж, ви ризикуєте припуститися помилок, через які ваша робота зазнає фіаско і ви будете змушені витрачати час на пошук цих помилок.
Тому простіше все ж таки звернутися до професіоналів і замовити просування або створення інтернет-магазину у них. І хоча їхні послуги обійдуться вам в сотні доларів, ви можете бути впевнені в результаті, займаючись одночасно налагодженням внутрішніх бізнес-процесів.
Висновки
Недостатньо знати, як правильно просувати інтернет-магазин. Необхідно постійно аналізувати поведінку відвідувачів, стежити за яким інструментом приносить кращий ефект, а який потрібно вдосконалити або змінити. Результат розкрутки сайту не обмежений, можна постійно працювати та залучати ще більше відвідувачів, тому є сенс щодня приділяти увагу аналітиці. І пам'ятайте, що основний прибуток приносять не нові покупці, а незмінні. Тому постійно працюйте над сервісом та намагайтеся задовольнити потреби своїх клієнтів із зручністю та комфортом.
На цьому все. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог.