Найчастіше власники веб-сайтів стикаються з тим, що їхні проєкти не виконують поставлених завдань. Або виконують, але замало. Найчастіше такі сайти закидаються і забуваються. І дуже дарма. Адже в 90% випадків такі сайти містять типові помилки та потребують невеликого доопрацювання. Такі помилки можуть бути з двох причин: розробка сайту виконувалася веб-майстром-новачком або самостійно. Поговоримо про них докладніше.
Типові помилки під час створення сайту
Найчастіше помилки сайту полягають у контентному наповненні. Не виключено помилок і в технічній роботі проєкту, але в цьому випадку допомоги фахівців не уникнути. Ми ж поговоримо про помилки, які можна виправити самостійно.
Відсутність контактів у хедері
Уявіть, ваш потенційний клієнт готовий зробити замовлення телефоном. Але не виявляє контактів у шапці сайту. Що він зробить? Шукатиме контактний номер по всьому сайту? Навряд чи. Він швидше закриє вкладку з вашим сайтом у браузері та зробить замовлення у вашого конкурента. Не робіть таких помилок. Обов'язково розміщуйте у шапці веб-сайту максимальну інформацію: назву компанії (бажано з логотипом), контактні номери, адресу електронної пошти, час роботи компанії, час прийому замовлень, адресу фізичного розташування офісу.
Складна навігація сайту
Меню сайту має бути простим, зрозумілим та доступним. Навігація повинна містити активні посилання на основні категорії. Спроби розмістити переходи на підкатегорії виллються у помилку. Користувач заплутається і втратить інтерес у покупці. Ми рекомендуємо робити однорангове меню. У крайньому разі, можна зробити навігацію, що випадає, якщо список категорії дуже великий.
Нечитабельний текст
Оформлення кольору тексту і натомість є найважливішим нюансом, якому слід приділити окрему увагу. Текст має виділятися і натомість. Бажано робити його чорним кольором, досить великим шрифтом, щоб користувачеві було зручно читати. Детальніше про поєднання кольорів ми написали тут.
Також великою помилкою є розміщення суцільного тексту без зображень, розбивки тексту на абзаци. Перечитайте текст уважно та усуньте орфографічні та пунктуаційні помилки.
Надмірна самореклама
Не варто кілька разів говорити про те, що ви професіонали та фахівці. По-перше, ці фрази заїжджені. По-друге, користувачеві важливі факти. Краще розмістіть на своєму сайті відео, що демонструє послугу у справі, або скажіть про переваги товару. Нехай про вас кажуть ваші клієнти. Розмістіть блок відгуків на сайті та дозвольте потенційному клієнту самому дізнатися про ваш професіоналізм.
Надлишок інформації
Створення сайту не обходиться без контенту. Але надлишок інформаційного контенту на користь не йдеться. Відвідувачу не цікаво читати тисячі символів історії вашої компанії. Він зайшов на сайт із певною метою: купити, замовити чи отримати інформацію з свого питання. Тому дозвольте йому дійти поставленої мети. Уникайте зайвої інформації, яка нікому не буде цікавою, крім вас самих.
Причини неефективності сайту можуть бути різноманітними: від неправильно обраної стратегії та структури до неправильної верстки. Такі питання краще вирішувати за допомогою веб-розробників. Ми привели типові помилки, які просто усунути самостійно. Не поспішайте закидати свій сайт, проаналізуйте його. Можливо, наші рекомендації допоможуть уникнути незначних промахів, які впливають на ефективність і, як наслідок, прибуток компанії.
На цьому все. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог.