Щоб замовити інтернет-магазин і отримати той результат, який уявляли собі на самому початку, необхідно мати чітке розуміння про сайт. У цій статті ми розповімо, на що необхідно звернути увагу при покупці інтернет-магазину у розробника. Ця стаття допоможе підприємцям-новачкам розібратися в засадах успішного сайту, замовленого у веб-студії під ключ.
Принцип замовлення сайту інтернет-магазину: посібник для новачків
Знайти професійного розробника – половина успіху. Жоден, навіть найдосвідченіший виконавець, не зможе передбачити ваші бажання в галузі дизайну та функціоналу сайту, потрапити в точку та виготовити проєкт, який вам сподобається, якщо ви самі не матимете уявлення про нього. Тому перед тим, як замовити сайт, важливо скласти для себе невеликий список відповідей на низку запитань:
- Які завдання інтернет-магазину;
- Побажання щодо дизайну. Тут краще уявити розробнику приклади сайтів, які вам подобаються у дизайні та здаються якісними;
- Який функціонал необхідний захоплення всіх відвідувачів. На цьому етапі потрібно продумати весь функціонал майбутнього сайту. Варто розуміти, що деякі функції не входять до стандартного пакета при розробці інтернет-магазину, тому потрібна робота програміста. І, як наслідок, додаткові витрати;
- Який бюджет? Враховуйте, що до бюджету буде закладено витрати на створення інтернет-магазину, його наповнення та просування, якщо всі послуги виконуватимуться однією веб-студією;
- Джерело трафіку. Це можуть бути пошукові системи, соціальні мережі, рекламні оголошення, а також цільові відвідувачі, які підписані на ваші оновлення;
- Хто займатиметься адмініструванням та підтримкою сайту.
Всю зібрану інформацію потрібно надати розробникам. Чим детальнішою вона буде, тим краще і для вас, і для виконавця. Звичайно, ви можете довірити цю роботу веб-студії, менеджер проекту неодмінно поставить подібні питання вам, щоб представити обсяг роботи над проектом і якомога докладніше вивчити ваші побажання. Але процес співпраці в такому разі може затягнутися, та й людський фактор ніхто не скасовував: ви неправильно висловилися, вас не зрозуміли, і в результаті вийшло зовсім не те, що хотілося.
Звідси випливають конфлікти, складається враження про виконавця. З'являється «головний біль», який вам зовсім не потрібен. Тому приділіть час і підготуйтеся, щоб у майбутньому мінімізувати ризик помилок і промахів.
Не забувайте, що веб-сайт розробляється для цільової аудиторії. Тому ставте у пріоритет її потреби, переваги, страхи та проблеми. Пам'ятайте про юзабіліті. Віддайте перевагу простому дизайну та зрозумілому функціоналу, інтуїтивно доступній навігації. Чим простіше буде ваш сайт, тим більше відвідувачів конвертуються у клієнтів.
4 поради як замовити створення інтернет-магазину у веб-студії та не помилитися

Пошукова видача при запиті веб-студії Києва чи України видасть сотні сторінок із посиланнями на сайти компаній. Знайти серед безлічі пропозицій саме ту студію інтернет-розробок, яка б повністю влаштувала вас за всіма параметрами, досить складно. Щоб полегшити пошуки, рекомендуємо скористатися наступними порадами:
1. Цінова політика веб-студії. Все починається із ціни. Саме цей фактор є основним для кожного замовника сайту. Вартість послуг завжди говорить про можливості виконавця, досвід та якість їх роботи. Якщо послуги дешеві (до 5 тисяч гривень), найімовірніше, компанія працює на основі шаблонів. Ви отримаєте типовий сайт, обмежений у ряді функціоналів. Якщо послуги дорогі (2000 у.о. і вище), ви зіткнулися з преміальним розробником, який у вартість закладає своє ім'я, репутацію. Тут ви відверто переплачуєте марно. Орієнтуйтесь на середні ціни: 800-1500 доларів вважається оптимальною ціною створення інтернет-магазину зараз;
2. Портфоліо. Хоч би як це звучало примітивно, саме портфоліо з прикладами робіт допоможе вам скласти враження про виконавця. Портфоліо обов'язково має бути на сайті веб-студії, містити щонайменше 10-15 робіт різних видів сайтів на різні тематики. Добре, якщо сайти робітники та в переліку робіт є на них посилання;
3. Час розробки інтернет-магазину. Звичайно, чим менше часу піде у розробників на створення проєкту, тим краще, адже вам потрібно якнайшвидше почати просування. Але не довіряйте веб-студіям, які гарантують завершення розробки інтернет-магазину за 5-7 днів. Великі шанси на те, що ви отримаєте або типовий сайт, виготовлений за шаблонами, або сирий сайт з помилками. Середній час розробки унікального інтернет-магазину – 21-30 днів;
4. Додаткові послуги. Перед тим, як замовити інтернет-магазин у вибраній веб-студії, зверніть увагу на наявність додаткових послуг. Зокрема, послуги розкручування та просування, контенту. Краще, якщо вашим проєктом займатиметься одна група фахівців.
Підведемо підсумки
Отже, щоб замовити сайт інтернет-магазину, необхідно:
а) мати детальне уявлення про майбутній сайт, щоб розробники змогли зрозуміти вас та створити те, чого ви хочете;
б) правильно вибрати веб-студію, здатну задовольнити ваші запити у ціні, часі роботи та інших нюансах, що створюють вам комфортні умови співпраці.
Завжди шукайте золоту середину, не вдавайтеся до крайнощів і не поспішайте з вибором. Бажаємо успіхів!
На цьому все. Ставте лайки та підписуйтесь на наш блог.